Ik moet helaas een beetje vaag zijn in de specifieke details omdat onderhandeling zich nog in een erg vroeg stadium bevindt. Probeer mijn vraag zo duidelijk mogelijk te maken.
Ik heb zelf een eenmanszaak. De vrijheid als zelfstandige bevalt me goed.
Een bedrijf wil graag op projectbasis gebruik maken van mijn diensten. Ik denk dat ik erg kan profiteren van een samenwerking met dit bedrijf. Het product dat dit bedrijf aanbied zou ik ook aan kunnen bieden. Helemaal ook omdat ik inzicht ga krijgen in de werkwijze van dit bedrijf. Het bedrijf wil (begrijpelijk) hiervoor een contract opstellen, dat ik dit product in de regio (we komen uit dezelfde regio) niet ook aan ga bieden. (misschien wel als reseller / dealerschap)
Ik ben bereid een contract te tekenen maar wil deze optie niet voor altijd uitsluiten. Zeker niet wanneer de samenwerking toch niet bevalt na een korte periode / klein opdrachtje.
Wat zijn de valkuilen en wat is redelijk?
Hebben jullie ervaringen met soortgelijke contracten?
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Picture It
Picture It
Hoi allen,
Ik moet helaas een beetje vaag zijn in de specifieke details omdat onderhandeling zich nog in een erg vroeg stadium bevindt. Probeer mijn vraag zo duidelijk mogelijk te maken.
Ik heb zelf een eenmanszaak. De vrijheid als zelfstandige bevalt me goed.
Een bedrijf wil graag op projectbasis gebruik maken van mijn diensten. Ik denk dat ik erg kan profiteren van een samenwerking met dit bedrijf. Het product dat dit bedrijf aanbied zou ik ook aan kunnen bieden. Helemaal ook omdat ik inzicht ga krijgen in de werkwijze van dit bedrijf. Het bedrijf wil (begrijpelijk) hiervoor een contract opstellen, dat ik dit product in de regio (we komen uit dezelfde regio) niet ook aan ga bieden. (misschien wel als reseller / dealerschap)
Ik ben bereid een contract te tekenen maar wil deze optie niet voor altijd uitsluiten. Zeker niet wanneer de samenwerking toch niet bevalt na een korte periode / klein opdrachtje.
Wat zijn de valkuilen en wat is redelijk?
Hebben jullie ervaringen met soortgelijke contracten?
Ik hoor graag van jullie,
Dennis.
[mod edit : titel verduidelijkt ]
Piit Vormgeving & Web: Webdesign, Vormgeving, Drukwerk & Reclame
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/54737-concurrentiebeding-opdrachtgever/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
9 antwoorden op deze vraag