• 0

Fiscaal afrekenen zeer kleine onderneming

Hey,

 

Dit is mijn eerste post op dit forum en mijn excuses als dit de verkeerde plek is om deze vraag te stellen.

 

Ik ben van plan om mijn eenmanszaak te sluiten omdat ik een studie aan de uva ga beginnen.

 

Ik heb nooit winst gemaakt en misschien 5k totaal omzet gemaakt. Ik heb een kleine administratie en heb geen ervaring met fiscaal afrekenen. Ik heb een beetje zitten googlen en ik kom alleen results tegen dat het heel complex is.

 

Kent iemand een goedkope boekhouder die dit voor mij kan regelen of kan ik het zelf doen? Ik wil geen fouten maken en belasting betalen over een winst die niet bestaat.

 

Alvast bedankt voor het advies.

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

2 antwoorden op deze vraag

  • 0

Ik heb nooit winst gemaakt en misschien 5k totaal omzet gemaakt. Ik heb een kleine administratie en heb geen ervaring met fiscaal afrekenen. Ik heb een beetje zitten googlen en ik kom alleen results tegen dat het heel complex is.

Ik denk dat je bedoelt dat het heel complex kán zijn. Maar over wat voor complexe zaken hebben we het dan? Heb je bijvoorbeeld investeringen gedaan? Zit er goodwill of verborgen waarde in de zaak? Heb je altijd aangifte gedaan als volwaardige ondernemer? (dus voldoen aan het urencriterium, etc). En hoe deed je de aangiftes de afgelopen jaren dan? Ook zelf?

The goal of a resonance cascade is to plant the seeds of growth rather than yearning. If you think pseudo-profound bullshit quotes are inspirational, you're, well, kinda dumb. https://goo.gl/fZf4oe

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    9 leden, 170 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.