• 0

Probleem met een website

Hallo,

 

Ik heb iets raars voor met een domeinnaam die ik samen met iemand anders in bezit had maar die we laten verlopen hebben wegens stopzetten van de activiteit.

 

blijkbaar heeft iemand die domeinnaam overgenomen. Op zich geen probleem maar nu blijkt er onder die domeinnaam een webshop voor schoenen te zitten. En wij hebben het vermoeden dat er iets niet aan klopt, ik vind bijvoorbeeld niets van contactgegevens op de site.

 

Ik ga hier de link niet zetten natuurlijk maar een omschrijving voor wie even wil kijken: fietskoerier kortrijk, twee woorden aan elkaar en .be er na.

 

Wij hebben hier op zich geen nadeel aan, zijn geen slachtoffer van oplichting of zo. Maar het is wel raar en ik vraag mij af of we dit ergens moeten melden?

www.evelo.be - Elektricien in regio Kortrijk - technical support for creative people.

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

3 antwoorden op deze vraag

  • 0

Het lijkt op een standaard shop die wordt uitgerold over willekeurige domeinnamen, maar als ik google op zinsnedes op de site kom ik steeds bij deze domeinnaam uit.

 

De domeinnaan verwijst naar een amerikaans adres, engels naam, chinees emailadres. In Belgie zijn contactgevens vast ook verplicht voor een webshop, maar ik weet niet waar je dat kunt melden.

 

Met vriendelijke groet, Ron van der Kolk MSc MBA

 

Ik werk via Inflection als interimmanager voor de publieke sector aan betere

dienstverlening, bedrijfsvoering & informatievoorziening door de overheid. 

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    5 leden, 165 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.