• 0

Samenwerking gezocht

Hallo allemaal,

 

Ik zou graag in contact komen met mensen die een beetje hetzelfde idee/visie hebben als mij. Ik ben 26, afgestuurd als Systeembeheer en momenteel al 5 jaar werkzaam als webdesigner / online marketeer van een groothandel. Vanaf mijn 16e heb ik een webdesign bedrijfje gehad samen met een vriend. Dit alles was nog oldskool templates maken in photoshop en vervolgens HTML en PHP programmeren. Uiteindelijk hebben we veel met Joomla leren werken. Na verloop van tijd zagen we elkaar minder en besloten we om het bedrijfje op te zeggen.

 

Ik ben er altijd van overtuigd geweest dat er met internet goed geld te verdienen is. Dit is ook het uiteindelijke doel van me. Naast me werk wat bijverdienen met wat websites/blogs, maken van websites voor klanten en alle overige zaken die daarbij komen kijken.

 

Door deze interesse ben ik op mijn 20ste een advertising website begonnen. Met de website die ik had verdiende ik €90 per maand en hoefde hier verder niets aan te doen. Ik zag dat het bezoekersaantal redelijk stabiel was, afhankelijk van het seizoen. Nu ging die website over karpervissen dus ik had een relatief kleine branche te pakken. Uiteindelijk heb ik Joomla verlaten alsook de karperwebsite. Ik ben nu geheel overgestapt op Wordpress.

 

Ik weet door het verleden dat het mogelijk is om leuk geld te verdienen met iets wat mijn passie is. Dit zou ik dan ook weer graag oppakken. Mochten er mensen interesse hebben of ook twijfelen of deze branche niet verzadigd is en toch iets met hun kennis en passie willen doen, neem gerust contact op en wellicht kunnen we samen sparren over ideeën en technieken.

 

Mvg,

Perke

 

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

1 antwoord op deze vraag

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    5 leden, 203 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.