HL'ers connect op LinkedIN

Aanbevolen berichten

Mede HL'ers,

 

Post in deze thread uwer linkedin gegevens zodat we onze netwerken kunnen verbinden/uitbreiden.

 

> Al aanwezig op linkedin?

HL leden kunnen direct aan me linken op tpaymans@dissint.nl.

 

> Nog niet aanwezig?

Kijk eens op www.linkedin.com.

 

De uitnodiging staat ook open voor www.openbc.com en www.ecademy.com.

 

Cheers!

Tim

 

OpenBC: https://www.openbc.com/hp/Tim_Paymans

LinkedIN: https://www.linkedin.com/profile?viewProfile=&key=2112154

Ecademy: http://www.ecademy.com/account.php?id=76576

 

Newviews automatiseert de boekhouding (o.a. scannen/herkennen, UBL2 en directe bankkoppelingen), ook voor accountants- en administratiekantoren: www.newviews.nl

--

Wonen in Bussum, 3 garages, grote tuin en aparte bedrijfsruimte?

http://www.funda.nl/koop/bussum/huis-74981118-lammert-majoorlaan-58

Link naar reactie

Hl is al een uitstekend netwerk op zich, waar mensen op de een of andere manier toch wel met elkaar in contact komen.

 

Zo doe ik mijn hosting voor een deel bij Jelmer's Qurium.

 

OpenBC is natuurlijk een plek waar je interessante contacten op kunt doen.

 

Vergeet niet dat er op OpenBC al ontzettend veel HL-laars te vinden zijn.

 

O ja waaronder ikzelf natuurlijk.

Link naar reactie

Hi Rikkert,

Leuk je te ontmoeten.

 

HL is inderdaad een prima netwerk, echter ik heb geen zicht op de netwerken van de afzonderlijke leden. Door je netwerk te formaliseren op linkedin of openbc geef je je kennissen een goed overzicht van wat je eventueel voor ze kunt betekenen.

 

Ten tweede heeft een netwerk als linkedin een veel veel veel groter bereik. Voor internationale contacten moet je bijvoorbeeld niet bij HL zijn.

 

Zonder twijfel zijn veel hl leden al op openbc aanwezig, ik weet echter niet wie en onder welke naam, vandaar dit initiatief.

 

Cheers

tim

Newviews automatiseert de boekhouding (o.a. scannen/herkennen, UBL2 en directe bankkoppelingen), ook voor accountants- en administratiekantoren: www.newviews.nl

--

Wonen in Bussum, 3 garages, grote tuin en aparte bedrijfsruimte?

http://www.funda.nl/koop/bussum/huis-74981118-lammert-majoorlaan-58

Link naar reactie

yep

LinkedIN is zo goed als hetzelfde als OpenBC

Echter bestaat LinkedIN al wat langer in Nederland.

Maar OpenBC biedt meer funktionaliteiten. En vanuit OpenBC worden meerdere netwerkactiviteiten georganiseerd.

 

De countrymanager van OpenBC Nederland is Bob Stumpel en die timmert momenteel erg hard aan de weg met OpenBC. Zal dus ook niet zo lang meer duren voordat OpenBC de standaard is als het gaat om virtueel netwerken.

 

 

Link naar reactie

Hallo,

 

Ben zowel op OpenBC als LinkedIN aanwezig, maar als je dat (naast dit forum) een beetje bij wilt houden en je wat wilt verdiepen in discussies e.d. kost dat erg veel tijd.

Hoe gaan jullie daar nou mee om?

Plan je een tijdstip en tijdsduur? Ben je continu ingelogd? etc.

 

Ben gewoon nieuwsgierig (en heb tijd over ; ) )

 

GJ

 

Link naar reactie

Hi Rikkert,

Leuk je te ontmoeten.

 

HL is inderdaad een prima netwerk, echter ik heb geen zicht op de netwerken van de afzonderlijke leden. Door je netwerk te formaliseren op linkedin of openbc geef je je kennissen een goed overzicht van wat je eventueel voor ze kunt betekenen.

 

Dat is volgens mij een illusie hoor, dat je dat daar aan af kunt lezen.

Het enige wat je er écht aan kan zien is "wie je als contact hebt toegevoegd". Relevantie per saldo: nihil.

Veel contacten wil niets zeggen. Patserige namen in je lijstje evenmin.

Sommige van mijn meest waardevolle contacten staan niet in mijn OpenBC (en aanverwante) lijstjes. Mijn échte "social capital" ontsluit ik niet via een netwerksite.

Je kunt niet zien hoeveel vertrouwen er tussen personen is, wat de onderlinge verhoudingen zijn, of mensen veel contacten hebben om ermee te showen of dat iemand gewoon écht mighty popular is... en wat is de toegevoegde waarde van een geformaliseerd netwerk?

Hoog scoren op de Rolodex-Index zegt me eigenlijk niet zo veel... ik vind het een super-uitvinding, hoor- begrijp me niet verkeerd- alleen...ik merk dat veel mensen er hoge verwachtingen van hebben en dan chagerijnig worden omdat die applicatie niet voor ze netwerkt.

Duh.

::)

Link naar reactie
ik merk dat veel mensen er hoge verwachtingen van hebben en dan chagerijnig worden omdat die applicatie niet voor ze netwerkt.

 

Ik kan over OpenBC zeggen dat ik er naast een aantal waardevolle contacten zelfs al 2 opdrachten aan over heb gehouden. Die mensen hebben mijn bedrijf gevonden via OpenBC.

 

Maar natuurlijk kom je ook een hoop minder zinvolle contacten tegen. Ik heb daar zelf geen problemen mee. Part of the deal.

 

OpenBC en LinkedIN zijn ook geen vervanging van het 'normale' netwerken maar ik zie ze beide als een aanvulling daarop.

 

 

Link naar reactie
ik merk dat veel mensen er hoge verwachtingen van hebben en dan chagerijnig worden omdat die applicatie niet voor ze netwerkt. Duh. ::)

 

Net zoals er nog veel ondernemers zijn die denken dat, terwijl ze achteruitliggen in hun directiestoel, klanten vanzelf wel naar hun toe zullen komen. :P

 

 

 

Link naar reactie

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuw account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    4 leden, 234 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.