• 0

mag je bekende merken kleding in 1 winkel verkopen?

Hallo allemaal,

 

ik had dit vraag jaren terug ook gesteld maar ben er niet aan toe gekomen om verder te informeren omdat ik zwanger raakte van een tweeling. ze zijn inmiddels groot en gaan al naar de peuterschool.

 

nu heb ik de kans om verder te informeren en mijn droom waar te maken.

 

financieel zitten we nog steeds erg goed dus daar hoef ik me geen zorgen over te maken. pand is ook makkelijk. alleen mijn vraag is waar kan ik terecht voor vragen over merkkledingen en waar kan ik ze inkopen? dat is op dit moment mijn belangrijkste vraag. ondernemingsplan ga ik laten maken als ik antwoord heb op al me vragen.

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

3 antwoorden op deze vraag

  • 0

 

De reacties van een paar jaar geleden zijn nog steeds van toepassing, met deze toevoeging dat inmiddels heel wat meer kledingzaken en warenhuizen failliet zijn gegaan.

 

Volstrekt kansloos plan voor iemand die de weg in deze sector nauwelijks kent, zou ik zeggen. Topmerken stellen (bijna onredelijk) hoge eisen aan wederverkopers, met name aan uitstraling, kennis en inkoopkracht.

 

Maar er zijn ook ondernemers die slagen. Of tenminste niet tenonder gaan aan de eeuwige prijzenslag.

 

Een 'nieuw' segment zijn conceptstores waar de eigenaar als curator fungeert bij de keuze van kleding, meubels, kunst, planten en levensmiddelen. Die zie je ook in dorpen opduiken. Maar dan moet je als ondernemer echt de inkoopwegen kennen.

Hiep hiep hoera: honderd jaar A4  :partying-face:  (DIN = Duits Instituut voor Normalisatie)

Link naar reactie
  • 0

alleen mijn vraag is waar kan ik terecht voor vragen over merkkledingen

Dat ligt er aan wat voor vragen dat zijn. Uit de forumregels:

 

Heb je zelf al moeite genomen? Laat zien dat je de moeite hebt gedaan om al zelf een antwoord op jouw vraag te vinden. Heb je een concrete vraag? De kans is groot dat deze al eens voorbijgekomen en beantwoord is. Gebruik daarom de zoekfunctie.

 

en waar kan ik ze inkopen?

 

Uit de forumregels:

 

Higherlevel.nl is een forum voor inhoudelijke ondernemersvragen. Geen marktplaats waar je op zoek bent naar produkten m.b.t. je core business. Bijv. als je een bloemenzaak gaat beginnen, kun je alles vragen m.b.t. bedrijfsstrategie, maar niet "waar koop ik mijn bloemen in".

 

mag je bekende merken kleding in 1 winkel verkopen?

Ja, dat mag in principe. De leverancier mag wel weigeren je de kleding te leveren als je niet aan hun voorwaarden voldoet.

Met vriendelijke groet, Ron van der Kolk MSc MBA

 

Ik werk via Inflection als interimmanager voor de publieke sector aan betere

dienstverlening, bedrijfsvoering & informatievoorziening door de overheid. 

Link naar reactie
  • 0

En met de input van bovenstaande heren gaat dit topic dan ook op slot.

 

De inkoop is de kern van je activiteiten. Daarmee kunnen we je niet op weg helpen. Je zult zelf contact moeten zoeken met de merken die je graag wilt verkopen.

Volg @yannick_veys op Twitter. Ik tweet over online marketing, conversie optimalisatie, persuasive design en leuke artikelen. Ben je actief op Twitter en wil je meer volgers krijgen en minder tijd bezig zijn met het maken van tweets? Kijk dan eens op https://hypefury.com

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    9 leden, 247 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.