Dropshipping kantoorartikelen

Aanbevolen berichten

Aangezien ik geen reacties heb vernomen in het "Vraag en aanbod" gedeelte (mag verwijderd worden) probeer ik het hier nog maar eens.

 

Graag wil ik een dropshipping webshop in kantoorartikelen op mijn bestaande website starten. Zijn er hier ondernemers die er ervaring mee hebben? Zo ja, ken je een goede leverancier / andere tips?

Helpt ondernemers bij het vinden van een geschikte werkplek @ Kantoorruimtevinden.nl

Link naar reactie

Je vraag is nogal breed...

 

Wil je weten hoe je een webshop opzet?

 

Wil je weten hoe je een leverancier benaderd?

 

Wil je alleen maar weten wat de ervaringen met een bepaalde leverancier is?

 

 

Wat is je plan? Een webshop beginnen in kantoorartikelen obv dropshipping is niet echt een plan te noemen...

Lees ook onze Webwinkel Tips. Of maak gebruik van de Gratis Verbetertips voor jouw webwinkel

Link naar reactie

Je vraag is nogal breed...

 

Wil je weten hoe je een webshop opzet?

 

Wil je weten hoe je een leverancier benaderd?

 

Wil je alleen maar weten wat de ervaringen met een bepaalde leverancier is?

 

 

Wat is je plan? Een webshop beginnen in kantoorartikelen obv dropshipping is niet echt een plan te noemen...

 

Zoals ik aangaf wil ik deze shop opzetten op een bestaand domein. Domein heeft qua SEO een hoge waarde, dus daarom kan ik producten snel in de markt zetten.

 

Ik ben voornamelijk op zoek naar (ervaringen met) leveranciers, en eventueel tips bij het starten in deze productcategorie.

Helpt ondernemers bij het vinden van een geschikte werkplek @ Kantoorruimtevinden.nl

Link naar reactie
Zoals ik aangaf wil ik deze shop opzetten op een bestaand domein. Domein heeft qua SEO een hoge waarde, dus daarom kan ik producten snel in de markt zetten.

 

Ik wil niet negatief zijn (sterker nog, ik moedig het ondernemerschap in je alleen maar aan), maar dit is behoorlijk kort door de bocht.

 

Veel bezoekers op een domein zegt niets over de koopbereidheid. Een webshop is, net zoals elke andere onderneming, hard werken.

 

Zie de bezoekers die je trekt als voordeel, mooi uitgangspunt, maar maak een degelijk plan om er een webshop van te maken. Bedenk op z'n minst hoe je je gaat onderscheiden van de concurrentie.

 

Succes in ieder geval.

 

Lees ook onze Webwinkel Tips. Of maak gebruik van de Gratis Verbetertips voor jouw webwinkel

Link naar reactie

Zoals ik aangaf wil ik deze shop opzetten op een bestaand domein. Domein heeft qua SEO een hoge waarde, dus daarom kan ik producten snel in de markt zetten.

[...]

Een webshop is, net zoals elke andere onderneming, hard werken.

[...]

x2

Een (goede) webshop is niet iets wat je er "even bij doet", ook niet als je via dropshipping werkt.

 

Maak een goed plan en kijk dan eens of e.e.a. werkbaar is voor je, naastje huidige werkzaamheden.

 

Link naar reactie

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuw account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    9 leden, 222 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.