• 0

Visie van onze boekingswebsite voor verbeteringen

Omschrijving van je concept:

www.huizenmarkt-caboverde.nl wij willen hiermee de mensen wakker maken dat het op Cabo Verde erg gezellig kan zijn, erg mooi en dat er veel mogelijkheden zijn bijna onbegrensd.

 

 

Omschrijf wat je tot nu toe zelf gedaan hebt hiervoor:

Wij hebben kennis vergaard door hier al jaren lang te handelen en te wandelen, we hebben een bungalow met een grote tuin en zwembad om mensen te verwelkomen en uit te dagen om het mooie leven op te pakken hier in Cabo Verde. Ook hebben we een gastverblijf in Mindelo, maar we willen de site eigenlijk voor zich zelf laten spreken zonder daar een hele opsmuk van toeters en bellen aan te hangen. Kwaliteit laten we maar zeggen i.p.v Kwantiteit!

 

Ik sta op het punt om de site weer eens onder handen te nemen en te verversen van info, dus een mooie gelegenheid om de kenners advies te vragen voor veranderingen en verbeteringen.

 

Wat is de uitdaging die je met je concept op wil lossen:

Mensen die voor het eerst op een wildvreemd eiland aankomen weten gewoon niet waar te beginnen, voordat ze het door hebben waar het begin is moeten ze al weer terug naar Nederland. Wij willen een hand toereiken en de mensen op pad te helpen.

 

Hoe is dit anders dan bestaande concepten:

Het is anders omdat je op deze manier de mensen in een vertrouwde omgeving laat komen en waar ze alle respons kunnen krijgen die ze verwachten te krijgen. Ook kunnen we op tal van mogelijke manieren bemiddelen en adviseren.

 

Wat voor feedback hoop je te krijgen:

Aanmeldingen en of reserveringen voor ons gastverblijf, om van daaruit een start te maken.

 

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

6 antwoorden op deze vraag

  • 0

Ik sta op het punt om de site weer eens onder handen te nemen en te verversen van info, dus een mooie gelegenheid om de kenners advies te vragen voor veranderingen en verbeteringen.

Persoonlijk zou ik waarschijnlijk beginnen met de teksten. Probeer de niets zeggende holle frasen te voorkomen. Vergeet vooral ook niet te letten op de spelling, interpunctie, etc. Ik kon zo snel geen zinnen ontdekken die geheel foutloos waren.

 

Misschien is het ook handig om wat informatie bij te voegen over de cultuur, de mensen, de gewoonten, de gebruiken, de fiscale aspecten, en...eh...bankzaken ;) etc.

 

Probeer je ook te richten op conversie, als je je ten minste wit richten op "Aanmeldingen en of reserveringen" voor je gastverblijf. Het lijkt nu nog niet mogelijk om waar dan ook op een knopje te drukken, reserveringen in te vullen, etc. Alles is nog erg statisch.

The goal of a resonance cascade is to plant the seeds of growth rather than yearning. If you think pseudo-profound bullshit quotes are inspirational, you're, well, kinda dumb. https://goo.gl/fZf4oe

Link naar reactie
  • 0

Ik zou in elk geval de lezer uitleggen hoe dat zit met Cabo Verde, Cape Verde, Kaapverdië. Ook voor SEO doeleinden is het handig om alle verschillende namen voor hetzelfde gebied te gebruiken. Ik heb vanmorgen even met Google gestoeid om erachter te komen hoe dat nu zit. Daar kun je vast een boeiend verhaal voor maken voor je site. Net als een verhaal over dat jullie nu net locaties aanbieden op de twee mooiste eilanden van de groep. En dat jullie precies weten hoe je naar het ene eiland kunt vliegen en de andere alleen per boot kunt bereiken; die inside kennis geeft toegevoegde waarde.

 

De foto met twee spoken op de voorpagina vond ik een beetje... eng. De plaat Pàul kon ik niet vinden, Paul wel; een niet te vinden plaatsnaam maakt het een beetje verdacht. De pagina's over São Vicente zijn nog leeg. De pagina Links zegt iets over contact, maar ik zie geen adres of formulier.

Met vriendelijke groet, Ron van der Kolk MSc MBA

 

Ik werk via Inflection als interimmanager voor de publieke sector aan betere

dienstverlening, bedrijfsvoering & informatievoorziening door de overheid. 

Link naar reactie
  • 0

Tot nu toe vind ik de tips zeer welkom en bruikbaar, kom maar op met de ideeën ik sta er helemaal voor open. De site was op een zondag morgen in elkaar gevogeld, maar hoe meer ik er naar keek hoe meer ik mijn bedenkingen kreeg. Ik moet daar echt eens recht voor gaan zitten en met de nieuwe ideeën aan de slag om er iets moois van te maken. Kaapverdië is toch buitengewoon mooi!

Link naar reactie
  • 0
Gast Verwijderd account

Ik zou beginnen bij de potentiele klanten.

 

Wie komen bij jullie verblijven? Vakantiegangers die een weekje all-in ergens willen zitten? Of juist meer ondernemende mensen die alleen een bed en een onbijtje willen? Dit vraagstuk kan heel moeilijk zijn helder te krijgen, maar als je dit helder hebt zullen de website aanpassingen en advertenties logisch en gemakkelijk volgen.

 

Het advies die jullie willen geven zou ook verschillende doelgroepen kunnen helpen. Wat een reiziger die het eiland wil verkennen nodig heeft is overigens totaal iets anders dan iemand die graag een vakantiewoning wil kopen. Deze verschillende adviezen kunnen als eerste kennismaking dienen (op jullie site of via social media) om mensen vertrouwen in jullie en jullie kunde op te laten bouwen. En nadat iemand voor jou vertrouwd is is het veel makkelijker om er iets van te kopen.

 

 

Mod edit: acquisitie wordt op HL niet op prijs gesteld.

 

Link naar reactie
  • 0

Wat meteen opvalt is dat de website eigenlijk niet geschikt is voor mobiel (smartphones / Tablets). Zoals eerder al opgemerkt werd is er eigenijk geen Call to Action aanwezig waarmee je de bezoeker een actie uit laat voeren zoals een reservering of het invullen van het contactformulier.

 

Over het design: Tja, wat zal ik ervan zeggen. Het is niet helemaal mijn smaak en komt op mij een beetje gedateerd over. Dit komt waarschijnlijk ook een beetje door die 'plaatjes met zachte randen'.

 

Waarschijnlijk is de website is nu met de hand in HTML gemaakt (of een html generator). Het is een overweging waard om een CMS zoals WordPress of Drupal te gebruiken. Dit is gratis te downloaden en er is alleen hosting nodig met php / mySQL ondersteuning. Dit is voor een paar euro per maand te krijgen.

 

Het mooie van een CMS is dat er plugins en themes voor te krijgen zijn. Zo heb je in luttele uren een complete reserveringssite in elkaar gedraaid inclusief boekingssysteem. Ook zijn de meeste templates geschikt voor mobiel wat anno 2016 (bijna 2017) belangrijk is aangezien steeds meer verkeer mobiel is.

 

Daarnaast heb je voor een paar tientjes een professioneel uitziend design. Dit design:

http://preview.themeforest.net/item/dreamvilla-single-property-real-estate-wordpress-theme/full_screen_preview/12608598?_ga=1.226717535.310786962.1479233256

 

kost bijvoorbeeld maar 58$ :)

 

Succes verder met de site!

Link naar reactie
  • 0

Klopt helemaal en de site moet op de schop, we zijn bezig met gericht zoeken wat onze doelgroep uiteindelijk moet worden en gaan dan aan de slag. Ook gaan we denken aan de smartphone en tablet bezitter want dat is het merendeel toch zeker in 2017.

 

Het gaat er zeker anders uitzien met de dankbare inbreng van jullie ideen, momenteel werk ik met website X5 evolution 12 dus ik weet eigenlijk niet of ik hier verder mee moet gaan voor de tablet gebruikers en smartphone, dat zou ik nog graag willen horen!

 

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    10 leden, 282 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.