• 0

Stroomvoorziening op een week/dagmarkt in belgie

Beste forumleden,

 

Ik ben van plan mijn eerste stappen te maken met het verkopen van foodproducten op de belgische week/dag markten. Aangezien ik zal beginnen als meeloper om het vak te leren en ervaring op te doen wil ik jullie vragen om mij op weg te helpen. Ik loop nu even vast op wat ik nu nodig heb om mij apparatuur (alles 220 v) aan te sluiten op een normale enkelvoudige marktstroom voorziening.

Kunnen jullie mij vertellen wat ik precies nodig heb. Ik heb al wat gezocht op het internet maar kon niets concreets vinden.

 

Alvast bedankt voor de gedane moeite.

Groet Newbie1977

 

 

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

6 antwoorden op deze vraag

  • 1

Daar zijn speciale stekkers voor. Je kan op de markt zowel 220 V als 380 V krijgen vanuit de geplaatste electriciteitskasten op de markt. Loop maar eens over de markt, en bekijk de electriciteitskasten (als je ze niet vind, volg dan de kabel vanaf een kraam dat electriciteit neemt en je komt er vanzelf) dan zul je zien dat dit speciale stekkers zijn die in de kast passen, vanwaar je dan een rol kunt gebruiken om af te rollen tot je kraam met 220 V. Hou wel rekening dat je de electriciteit moet betalen (varierend van 2.5 tot 15 euro, afhankelijk per markt)

Nog een tip; ik weet niet over welke food producten je het hebt, maar op sommige markten zijn er quota's van producten bv. er mogen maar 3 kippenkramen staan. Als jij als nieuweling er met je kippenkraam aankomt kan je onverichter zake terugkeren naar huis. De markt mag open liggen, jij zal geen plaats toebedeeld krijgen.

Link naar reactie
  • 0

Beste Newbie1977,

 

welkom op ondernemersforum Higherlevel.

 

Is 'meelopen' ook een vorm van (voorbereiding op) zelfstandig ondernemerschap?

 

Groet,

 

Highio

 

"The secret is to take an existing product, service or concept and then take it up a level by applying your own vision and creativity."

Link naar reactie
  • 0

Het enige wat mij nu nog even tegenhoud is welke transformator ik nodig heb.

 

Zou je niet nodig hebben als je alles vanaf een 220V aansluitpunt aftakt.

 

Je kan het beste eerst een lijstje maken met de apparatuur (specifiek het vermogen in Watts) die je denkt te willen gebruiken op een marktdag, en aan de hand daarvan naar b.v. de marktmeester toegaan, en deze kan je vertellen wat er leverbaar is aan stroom.

 

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    8 leden, 231 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.