Cookies op HigherLevel.nl
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Maxn
Maxn
Dat een bank kosten rekent voor het uitprinten en versturen van een papieren bankafschrift vind ik nog enigzins begrijpelijk.
Maar bij ING hebben ze nu ook al "rekeninginformatie digitaal" op de prijslijst gezet.
Daarmee worden de tarieven van sommige transacties per 2017 feitelijk verdubbelt.
In de toelichting gooien ze een rookgordijn over "reporting" en boekhoudkoppelingen op, en stellen ze voor dat ondernemers om kosten te besparen voortaan maar hun overschrijvingen opsparen en in 1x als verzamelbetaling indienen. Dat komt namenlijk maar als 1 regel op je afschrift terecht.
Hoe zit het met de andere banken?
Introduceren die per 2017 ook dergelijke onzin, of hebben die nog wel transparante tarieven?
Link naar reactie
Aanbevolen berichten
23 antwoorden op deze vraag