Aanbevolen berichten

Ik weet niet of deze vraag hier thuis hoort, maar ik heb onlangs een tweedehands telepas III automaat gekocht, om de kosten wat laag te houden (scheelt zo 800 euro!). Nou heb ik daar wel een handleiding bij gekregen, maar die is zeer slecht leesbaar. Nou dacht ik, misschien is hier wel een mede-ondernemer die zo'n apparaat heeft (gebruikt) en dus ook een handleiding? Zou ik die over kunnen nemen of kopieeren? (ik heb deze vraag natuurlijk ook bij de handelaar van de automaat neergelegd, maar ik verwacht daar niet zoveel van)

Alvast bedankt voor het meedenken!

Groet,

Marije

Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/5511-handleiding-telepas-iii/
Delen op andere sites

Ik kan de Telepas III wel dromen ;D. Ik ben zes jaar werkzaam geweest bij de leverancier van die automaten.

Ik heb nog even gekeken, maar ik heb er geen eentje meer liggen. Je kan trouwens gewoon de leverancier bellen (020-4306666) om een handleiding te bestellen. Het kost geloof ik EUR15,-, wat ik het niet waard vind aangezien je er bijna nooit inkijkt.

Weet je trouwens wel zeker dat het EUR800,- scheelt? Je moet namelijk de automaat nog op jouw naam zetten door de leverancier en dat kan aardig in de kosten lopen. Denk aan MINIMAAL EUR125,-, maar ik kan het exact voor je opvragen, als ik wat meer gegevens van je Telepas III heb.

Tel daarbij het bedrag op waarvoor je de tweedehands betaalautomaat gekocht hebt en vergelijk dat eens met een nieuwe betaalautomaat, compleet rond de EUR 739,00.

Waar gewerkt word, worden fouten gemaakt.....

Ik ken mensen die nooit fouten maken....

Hai Marije,

voor onze winkel zijn we ook opzoek naar een tweedehands pinautomaat. Graag zou ik contact met je willen opnemen om te horen hoe de aanschaf / aansluiting etc bij jullie verlopen is, zodat ik weet waar ik op moet letten als ik een tweedehand aanschaf.

Alvast bedankt,

Alwin

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar