• 0

verkooptrainingen automatisering

beste ondernemende forum watchers ,

 

Ik ben sinds een half jaar bezig met het verkopen en ontwikkelen van maatwerkapplicaties zoals nieuwsbrief, reserveringsmodules, stemmodules en website. Dus eigenlijk proberen een toegevoegde waarde te creeren achter de website zoals ik het noem.

De acquisitie begint eindelijk zijn vruchten af te werpen.

 

Maar ik vind dat dat beter kan en moet. Nu vroeg ik mij als iemand weet wie er tegen scherpe tarieven verkooptrainingen verzorgt en zich richt op automatisering.Ik besef mij als geen ander dat het er om gaat dat je je zelf verkoopt en niet het product. Maar ik ben er van overtuigd dat de automatisering een andere aanpak vergt. In het verleden tijdens mijn net afgeronde studie commerciele economie heb ik verkooptrainingen gehad maar dze waren vrij sumier.

 

Wie kan mij verder helpen ??? Of heeft tips over een juiste commerciele benadering.

 

b.v.d

 

 

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

5 antwoorden op deze vraag

  • 0

Wij organiseren regelmatig salestrainingen voor ondernemers. € 450 voor 5 dagdelen. Groepen van max 12 personen, op diverse plekken in het land. Binnenkort is er 1 in brabant. Bel even 0346-555774 en vraag naar Jan-Aernout Broekhuysen

Heeft mijn antwoord je goed geholpen? Dan is een reusje nooit weg.

 

contact: www.dewitte.org | Innovation + Business + Finance

Link naar reactie
  • 0

Natuurlijk kan ik niet achterblijven.

Mijn organisatie organiseert regelmatig verkooptrainingen.

In veel gevallen combineren we dat met een stuk coaching on the job.

 

Met name dat laatste blijkt in veel gevallen veel toegevoegde waarde op te leveren. Vooral doordat we daarin 'maatwerk' leveren.

 

Bel of email mij als je interesse hebt dan bespreken we gezamenlijk of we ook voor jouw organisatie die toegevoegde waarde kunnen leveren.

 

In ieder geval wens ik je veel succes!

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    0 leden, 133 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.