innovatieveiling niet op 21/06

Aanbevolen berichten

DE DATUM VOOR DE INNOVATIEVEILING IS VERZET NAAR SEPTEMBER '05. ZIE WWW.ZAKENFESTIVAL.NL

 

Bent u ondernemer en wilt u efficiënter en duurzamer werken of nieuwe markten aanboren? Kom dan naar de eerste InnovatieVeiling© van Nederland. Deze veiling, op dinsdag 21 juni in Rotterdam, brengt de nieuwste technieken en producten binnen handbereik. Op deze site leest u er meer over.

 

De InnovatieVeiling©, op dinsdag 21 juni in Rotterdam, is vergelijkbaar met een kunstveiling van Christie’s. Op de InnovatieVeiling© biedt u echter niet op schilderijen, maar op geoctrooieerde uitvindingen en merken die uw bedrijf vooruit helpen.... lees verder

 

Link naar reactie

Daarom staan er zoveel innovaties ter veiling aangeboden. ;D

 

 

Zie ik daar op de site staan :

 

verwacht eindbod per kavel ligt rond 300 euro

 

Wat moet ik me daarbij voorstellen?

 

Goed vastleggen van een "Merknaam" kost al meer dan € 300,-

 

::)

Link naar reactie

 

Nee, ik geloof dat er meer mensen zijn die niets zien.

Uit het verhaal begrijp ik een beetje dat je een optie neemt.

 

Beter gezegd: u biedt op het exclusieve recht om met de bedenker te onderhandelen over een vorm van samenwerking. Daardoor blijven de bedragen binnen de perken, verwacht eindbod per kavel ligt rond 300 euro. Bovendien zit u niet meteen aan ‘uw’ innovatie vast; als de gesprekken over bijvoorbeeld een licentie, overname, financiering of aankoop tot niets leiden, bent u nergens toe verplicht.

 

Je koopt een soort optie op de veiling, en daarna ga je onderhandelen met de aanbieder van de innovatie.

Op zijn zachts gezegd een beetje vreemde constructie.

 

 

Link naar reactie

Er zijn vandaag inmiddels 5 uitvindingen (ideeën) op de site geplaatst. Zal iemand met een echte winner die aanmelden voor zo'n veiling? Wat ik tot nu toe zie, maakt me niet echt enthousiast. :-[

 

Misschien vergis ik me toch. Inmiddels staan er meer dan 10 ideeën op, waarvan er een paar toch meer lijken dan alleen een leuk design.

Wat een uitvinder zich wel dient te realiseren, is het feit dat hij via de veiling weliswaar (hopelijk) contact krijgt met een geïnteresseerd bedrijf, maar dat er dan nog moeilijke onderhandelingen kunnen of zullen volgen.

Link naar reactie

Er zijn vandaag inmiddels 5 uitvindingen (ideeën) op de site geplaatst. Zal iemand met een echte winner die aanmelden voor zo'n veiling? Wat ik tot nu toe zie, maakt me niet echt enthousiast. :-[

 

Misschien vergis ik me toch. Inmiddels staan er meer dan 10 ideeën op, waarvan er een paar toch meer lijken dan alleen een leuk design.

Wat een uitvinder zich wel dient te realiseren, is het feit dat hij via de veiling weliswaar (hopelijk) contact krijgt met een geïnteresseerd bedrijf, maar dat er dan nog moeilijke onderhandelingen kunnen of zullen volgen.

 

Heeft hij dat zonder deze veiling niet dan.

 

Hij of zij zal zijn ideeën toch aan de mens willen brengen.

Hoe je het ook went of keert, er zijn altijd een paar momenten waarop onderhandeld moet worden, daar ontkom je niet aan.

 

Link naar reactie

Er staan inmiddels weer wat meer veilingobjecten op de site.

Helaas hebben een aantal mensen vergeten marktonderzoek en/of octrooionderzoek te doen.

Een behoorlijk aantal ideeen bestaat al, en is al op de markt.

 

Technische haalbaarheid behoort een vast onderdeel te zijn,ook hier lijken een aantal inzendingen aan voorbij te gaan.

Hoewel een aantal zaken niet duidelijk omschreven zijn, heb ik het idee dat er wat natuurkundige zaken over het hoofd gezien worden. :-X

Link naar reactie

Ik zie alleen het nu niet helemaal in van je battery adjuster. Je hebt een d- batterij niet aleen voor zn grootte hoor. Je hebt een voor zijn voltage. Kan je soms meerdere batterijen in zo'n hoesje plaatsen?

 

Je website kan ook wel wat duidelijker, ik moest zoeken wat het nu eigenlijk is (en tis me dus nog steeds niet helemaal duidelijk).

 

Ze leveren normaliter allemaal dezelfde spanning (populair ook wel voltage genoemd), maar in de grote batterijen is meer energie opgeslagen dan in bijv de AAA.

Link naar reactie

Ik zeg niet dat we het doen, dat bepaalt mijn collega/partner/de uitvinder nog altijd, maar zou de Battery Adjuster wat zijn hiervoor, denken jullie?

 

Ik denk dat je voor de battery adjuster veel beter zelf gericht een aantal bedrijven kunt benaderen.

 

Bovendien meen ik te hebben gelezen dat de aanmelding van nieuwe innovaties voor de veiling van 21 juni op 14 juni sluit. Dat is aanstaande dinsdag.

 

ID

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    7 leden, 309 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.