• 0

Zakelijk nummer

Goedemiddag,

 

Momenteel gebruik ik mijn privé nummer voor mijn zakelijke contacten. Eigenlijk wil ik hier een scheiding in maken, maar wil liever niet met twee telefoons lopen de hele dag. Kennen jullie hier een goede oplossing voor of ergens anders een goede ervaring mee?

 

Bij voorbaat vriendelijk bedankt!

Hartelijke groet,

Paul Kwee

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

9 antwoorden op deze vraag

  • 0

1 telefoon met 2 simkaarten (google op duo sim of dual sim) dan heb je een zakelijk en prive nummer in 1 telefoon

 

of zakelijke telefoonnummer met doorschakeling naar je mobiel

Betreft je optie 1 van een dual sim, dat ik voor mij geen optie omdat ik een iPhone 7 heb en in dat fijn vind werken dus niet snel zal overstappen naar een Android waarin een dual sim kan.

 

Doorschakelen is inderdaad wel een optie, enkel ben ik dan benieuwd of ik dan kan zien dat het een telefoontje is via het zakelijke nummer. Kan dat?

Hartelijke groet,

Paul Kwee

Link naar reactie
  • 0

Waarom neem je zakelijk geen Skype-telefoonnummer ? Als je op je iPhone Skype aanzet komen alle gesprekken daar binnen.

 

Ik gebruik al jaren een "normaal" Duits telefoonnummer van Skype. Als mijn klanten uit Duitsland me willen bellen, denken ze dat ze een normaal nummer in Düsseldorf bellen. Bovendien betalen ze het Duitse tarief voor een binnenlands gesprek en niet een duur tarief voor het buitenland.

 

Ik heb het voordeel dat ik via Skype met mijn GSM gratis naar Duitsland kan bellen en, ook weer via Skype, tegen een sterk gereduceerd tarief naar de rest van de wereld kan bellen. Een ander bijkomend voordeel is, dat ook de gesprekken die je in het buitenland op je Skype-nummer binnen krijgt, niets kosten. Je moet dan natuurlijk wel een internetverbinding hebben.

China Trade Consult

www.china-trade-consult.nl en www.china-trade-consult.de

Link naar reactie
  • 0

Betreft je optie 1 van een dual sim, dat ik voor mij geen optie omdat ik een iPhone 7 heb en in dat fijn vind werken dus niet snel zal overstappen naar een Android waarin een dual sim kan.

Volgens mij zijn er ook dualsim-adapters te koop voor iPhone 7.

 

That awkward moment when your sarcasm is so advanced people actually think you're stupid

Link naar reactie
  • 0

Waarom neem je zakelijk geen Skype-telefoonnummer ? Als je op je iPhone Skype aanzet komen alle gesprekken daar binnen.

 

Ik gebruik al jaren een "normaal" Duits telefoonnummer van Skype. Als mijn klanten uit Duitsland me willen bellen, denken ze dat ze een normaal nummer in Düsseldorf bellen. Bovendien betalen ze het Duitse tarief voor een binnenlands gesprek en niet een duur tarief voor het buitenland.

 

Ik heb het voordeel dat ik via Skype met mijn GSM gratis naar Duitsland kan bellen en, ook weer via Skype, tegen een sterk gereduceerd tarief naar de rest van de wereld kan bellen. Een ander bijkomend voordeel is, dat ook de gesprekken die je in het buitenland op je Skype-nummer binnen krijgt, niets kosten. Je moet dan natuurlijk wel een internetverbinding hebben.

Dat is inderdaad wel een mooie oplossing, ik had het ook snel even bekeken. Zag helaas niet mijn 075 netnummer tussen. Dat is wel jammer.

 

Allerlei providers (iig Maxitel en Vodafone waar ik het van weet) bieden een dienst waarbij je naast je mobiele nummer ook een vast nummer krijgt, dat ook gewoon op je mobiel binnenkomt.

Dat is interessant! Weet je toevallig hoe dit heet? Ik keek net op de Vodafone website, maar kwam het niet zo snel tegen bij het zoeken.

Hartelijke groet,

Paul Kwee

Link naar reactie
  • 0

Dat is inderdaad wel een mooie oplossing, ik had het ook snel even bekeken. Zag helaas niet mijn 075 netnummer tussen. Dat is wel jammer.

 

Als je eigen netnummer (075) er niet bij staat kun je een 085-nummer krijgen. Ik denk niet dat iemand zich daaraan zal storen. Bovendien lost het je probleem wel op.

 

Ik vergat er nog bij te schrijven dat je dat Skype-nummer ook door kunt schakelen naar je mobiele nummer. Dan kost het echter wel extra geld.

China Trade Consult

www.china-trade-consult.nl en www.china-trade-consult.de

Link naar reactie
  • 0

Waarom neem je zakelijk geen Skype-telefoonnummer ? Als je op je iPhone Skype aanzet komen alle gesprekken daar binnen.

 

Ik gebruik al jaren een "normaal" Duits telefoonnummer van Skype. Als mijn klanten uit Duitsland me willen bellen, denken ze dat ze een normaal nummer in Düsseldorf bellen. Bovendien betalen ze het Duitse tarief voor een binnenlands gesprek en niet een duur tarief voor het buitenland.

 

Ik heb het voordeel dat ik via Skype met mijn GSM gratis naar Duitsland kan bellen en, ook weer via Skype, tegen een sterk gereduceerd tarief naar de rest van de wereld kan bellen. Een ander bijkomend voordeel is, dat ook de gesprekken die je in het buitenland op je Skype-nummer binnen krijgt, niets kosten. Je moet dan natuurlijk wel een internetverbinding hebben.

 

Dit is inderdaad een top oplossing. Heb er zelf een tijdje mee lopen tobben. Heb uiteindelijk gekozen voor zakelijk mobiel via Vbel met een oplossing van KPN.

 

 

[Mod edit: off topic toevoeging over flexplekken mét link verwijderd]

CASTIGAT RIDENDO MORES

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    3 leden, 173 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.