Cookies op HigherLevel.nl
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
tippi1
tippi1
Op 31-12 tel ik de voorraad en die zet ik dan op de balans.
Het verhaal is zo
Ik verkoop kleding, nu heb ik aantal jaren geleden kleding gekocht bij een verkeerde leverancier want die maten zijn veel te klein en niet verkoopbaar. Deze kleding is wel opgenomen in de voorraad. Nu wil ik dit af gaan waarderen (onder incourante vooraad lijkt me) maar ik heb geen idee hoe dit in zijn werking gaat.
Ik heb een voorraadsysteem en daar staan al mijn artikelen in (ook de incourante artikelen)
Even als voorbeeld wil ik dus zeg maar 10 broeken weggooiend. Dan haal ik ze dus uit mijn voorraadsysteem en dan moet ik ze nog verwerken in de administratie.
Hoe kan ik dit het beste verwerken in mijn administratie en om het voor mezelf duidelijk te houden zou ik het fijn vinden als er gesproken wordt in journaalposten :)
Ben benieuwd hoe jullie dit op zouden lossen!
Link naar reactie
Aanbevolen berichten
11 antwoorden op deze vraag