• 0

Eigen kledingmerk oprichten

Hallo,

 

Ik (18) en een vriend (19) zijn bezig met een ''Streetwear fashion brand'' bezig die zich vooral focust op kleding. We willen ons merk groter maken via Instagram & daar ligt onze doelgroep ook (er komt ook een site aan). We hebben al wat kleding laten bedrukken bij een goedkope drukkerij maar daar was de kwaliteit niet optimaal, dus daar hebben we ook niks aan.

 

Mijn vraag was waar we goedkoop kleding konden laten bedrukken zonder vast te zitten aan een minimale afname. Wat we ons ook afvroegen is waar andere ''kleinere'' merken hun kleding laten maken zoals: Ballin Amsterdam & Black Bananas.

 

 

Hoop dat jullie ons kunnen helpen, want heb nog geen duidelijke antwoorden kunnen vinden.

Bedankt.

 

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

3 antwoorden op deze vraag

  • 0

Beste Onbekend9698,

 

Welkom op Higherlevel.

 

Mijn vraag was waar we goedkoop kleding konden laten bedrukken

Uit de forumregels, waarmee je bij het aanmaken van een account akkoord bent gegaan:

 

Higherlevel.nl is een forum voor inhoudelijke ondernemersvragen. Geen marktplaats waar je op zoek bent naar produkten m.b.t. je core business. Bijv. als je een bloemenzaak gaat beginnen, kun je alles vragen m.b.t. bedrijfsstrategie, maar niet "waar koop ik mijn bloemen in".

Met vriendelijke groet, Ron van der Kolk MSc MBA

 

Ik werk via Inflection als interimmanager voor de publieke sector aan betere

dienstverlening, bedrijfsvoering & informatievoorziening door de overheid. 

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    7 leden, 261 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.