• 0

Marketing campagne: Need some help

Hallo,

 

Sinds 2 weken is ons project www.treinreizigers.nl online. Een eenvoudig concept waarbij treinreizigers in contact kunnen komen met mensen die ze in de trein hebben ontmoet.

 

Nu zit ik met het punt dat de site landelijke bekendheid moet krijgen. Om dit te realiseren ben ik opzoek naar een samenwerking met iemand die mogelijkheden ziet in dit concept.

 

Doelstelling van het concept is om het verder uit te breiden naar een portal voor treinreizigers.

 

Hoor het graag..

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

8 antwoorden op deze vraag

  • 0

Hai Treinreizigers,

 

Heel leuk dit idee. ikzelf heb een tijd geleden een B-plan ontwikkeld om buurtgenoten met elkaar kennis te laten maken. Rosetta (het bedrijf achter schoolbank.nl) was hier al mee bezig, maar heb tot op heden niks van ze gezien.

 

Ik adviseer je om de publiciteit naar je toe te halen. Doe het als volgt. Maak een shortlist van kranten, magazines, websites, bladen, vakbladen en noem maar op en stuur ze een gelikt persbericht via e-mail of post of bel ze. Uit de colofoon van de genoemde media haal je vaak de redactiepersonen eruit. Die kan je dan bereiken. Gegarandeerd tot een aantal media er over wil berichten. Hele goedkope manier, maar het werkt.

 

Wil de NS niks doen met het plan? Denk ook aan het blad railz.

 

Verder kan je een landelijk opererende partner zoeken, Ik denk bijvoorbeeld aan boomerang cards. Even brainstormen levert wat meer op.

 

Klinkt als een goed plan heb ik vertrouwen in Suc6

 

JW

Coffee-star | espressobars

www.coffee-star.nl

Quote: Kijk niet naar wat vandaag kan, maar denk aan wat morgen mogelijk is.

Link naar reactie
  • 0

Voor de duidelijlkheid, zoek iemand die de mogelijkheden heeft om treinreizigers.nl op de kaart te zetten op gebied van marketing. Hoe een eventuele samenwerking tot stand gaat komen, geen idee, daarin zijn we flexibel.

 

Het hele concept is in onze vrije tijd gemaakt en bedoeling is om dit dan ook part-time verder uit te werken.

 

Hoop dat het zo duidelijker is. :)

 

 

Link naar reactie
  • 0

Beste Treinreizigers,

 

Je concept is leuk en goed doordacht!

Echter....het is me nog niet helemaal duidelijk wat je, beter gezegd jij, dan nu precies onder marketing verstaat.

Bedoel je dat: marketing=omzet maken of bedoel je marketing=naamsbekendheid/branding organiseren?

Dus geef ff aan welke richting je op wil gaan ;)

 

Stuur me anders even een mailtje?

Ik wil je/jullie, waar mogelijk, best ff helpen.

 

Vr. groet,

 

 

Dirk.

 

Link naar reactie
  • 0

Een eenvoudig concept waarbij treinreizigers in contact kunnen komen met mensen die ze in de trein hebben ontmoet.

 

In contact komen met iemand die ik al ontmoet heb???

 

Je bedoelt misschien mensen die je ziet maar nog niet ontmoet hebt. Zo van: "Je had een blauwe pet op en vroeg de weg naar de bushalte. Helaas durfde ik je naam niet te vragen." Om hoeveel mensen gaat het, denk je? En is dat een markt?

Hiep hiep hoera: honderd jaar A4  :partying-face:  (DIN = Duits Instituut voor Normalisatie)

Link naar reactie
  • 0

Probeer ook eens informatie te krijgen over 'filevrienden'. Een initiatief voor de autoreizigers. Hier is volgens mij miljoenen marketing in gegaan en aan de website (niet dus) te zien inmiddels volgens mij finaal geflopt.

 

Wat je krijgt is allemaal hijgerige mannen die een leuke meid hebben gezien. Maar welke vrouw wil hier nu actief aan mee doen?

Auto leasen? Eerst bij LeaseVergelijker kijken! | InfoTrade: erkend Adwords Qualified Company

 

Hope is not a strategy!

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    0 leden, 99 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.