• 0

Administratie programma met ondersteuning voor creditcard en PayPal

Op het moment houd ik mijn administratie voor mijn eenmanszaak bij in Excel, maar ik ben op het punt aangekomen dat ik het teveel werk vind om alles handmatig in te voeren. Vandaar dat ik op zoek ben naar goede software voor het bijhouden van mijn administratie.

Mijn grootste probleem op dit moment is het grote aantal betalingen dat ik doe via mijn zakelijke creditcard en PayPal rekening. Dit worden er ook steeds meer, en er gaat veel tijd zitten om dit allemaal handmatig over te nemen in mijn Excel document. Vandaar dat ik dus op zoek ben naar administratie software waarmee dit aanzienlijk sneller zal gaan.

Ik verstuur zelf niet heel veel facturen, dus daarvoor hoef ik nog niet van mijn Excel boekhouding af. Het gaat dus vooral om de kosten. Maar als ik die in een boekhoudpakket ook nog allemaal handmatig moet gaan invoeren of bijwerken heeft een dergelijk pakket natuurlijk niet zoveel meerwaarde.

Hebben jullie advies voor software die aan de door mij gestelde eisen voldoet? Een cloud-based oplossing heeft trouwens mijn voorkeur.

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

1 antwoord op deze vraag

• 0

Beste JHG,

welkom op ondernemersforum Higherlevel.

Ik denk dat je als eerste stap moet kijken in welke vorm je jouw creditcardtransacties kunt exporteren. Zijn deze in dezelfde valuta als jouw administratie?

Zelfde stap en vraag kun voor jouw Paypal-transacties nemen en beantwoorden.

En dan kijken naar de import- en verwerkingsmogelijkheden van boekhoudoplossingen.

Paypal inkoop(facturen) boekhouding (voor aanbieders en gratis proefperiode (disclaimer))

Groet,

Highio

"The secret is to take an existing product, service or concept and then take it up a level by applying your own vision and creativity."

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.