• 0

Tips voor verkopen Nieuw Product

Een vriend van mij heeft een nieuw product uitgevonden; De Battery Adjuster. Wat is de Battery Adjuster? Een flexibele batterij oplossing, een adapter, voor meer info; www.batteryadjuster.com

 

Mijn vriend heeft een eigen bedrijf en ik heb ook gewoon een baan, dus erg veel tijd hebben we niet. Het product is inmiddels geproduceerd, gepatenteerd en ligt bij Handyman en Fotoplus. Daarnaast zijn we in onderhandelingen met enkele andere ketens cq groothandels. Nu bellen we gewoon de bedrijven voor de naam van de inkoper en sturen vervolgens de mailing, ondersteund door een artikel in de rubriek Overmorgen van De Telegraaf. Bedrijven reageren vaak enthousiast en bijna iedereen vindt het een leuk product, soms wordt het dan ook opgenomen. De vragen:

 

- Hoe kunnen wij eenvoudig de respons verhogen (hou daarbij in gedachten dat we overdag weinig tijd hebben)

- Hebben jullie tips wat betreft te benaderen bedrjven

- Kunnen we dit ook in andere landen toepassen of moeten we die anders benaderen?

 

Kortom tips over hoe we dit prachtige product nog beter kunnen vermarkten.

 

Bvd!

www.SportsMerchandisingEurope.com

www.fanartikel.nl

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

  • 0

Even nog een reactie op de Battery Adjuster,

 

Waarom richt jij je niet ook op de give-away branche, voor zover ik het heb begrepen is dit momenteel niet beschikbaar in het reguliere assortiment.

Wellicht een aardig verkoop kanaal.

Op de adjusters een inprint van het bedrijf, dan zijn er twee bedrijven die er handel in kunnen zien. Jij maakt je winst op de units, de give-away companies maken hun winsten op de inprints... ;)

 

Good luck

 

Kennis is beperkt houdbaar als het niet gedeeld wordt en dus de moeite om het te verkrijgen is verspild.

 

www.improval.nl - owner

www.gartner.com - associate

Link naar reactie
  • 0

verkopen blijft hetzelfde wat je ook verkoopt, dus denk niet dat jou product anders is dan welk product dan ook, het gaat om het bepalen van de doelgroep en dan hebben we het puur over BENADERING! daarna komt kwalificatie van je suspects in prospects en uit je prospects haal je klanten. de juiste inventarisatie bespaart je enorm veel tijd (zeker als je er door omstandigheden niet veel tijd in kan stopppen is dit belangrijk) . succesvolle organisaties gaan echter voor the full blow !! dus realiseer je dat je tijd moet maken en andere dingen moet los latten als je je product tot een succes wil maken.

 

Link naar reactie
  • 0

zeg salesprof, vind je het heel erg dat ik dit een beetje een zweverige tekst vind. Zonder al te veel concrete tips.

Kennis is beperkt houdbaar als het niet gedeeld wordt en dus de moeite om het te verkrijgen is verspild.

 

www.improval.nl - owner

www.gartner.com - associate

Link naar reactie
  • 0

verkopen blijft hetzelfde wat je ook verkoopt, dus denk niet dat jou product anders is dan welk product dan ook, het gaat om het bepalen van de doelgroep en dan hebben we het puur over BENADERING! daarna komt kwalificatie van je suspects in prospects en uit je prospects haal je klanten. de juiste inventarisatie bespaart je enorm veel tijd (zeker als je er door omstandigheden niet veel tijd in kan stopppen is dit belangrijk) . succesvolle organisaties gaan echter voor the full blow !! dus realiseer je dat je tijd moet maken en andere dingen moet los latten als je je product tot een succes wil maken.

 

zeg salesprof, vind je het heel erg dat ik dit een beetje een zweverige tekst vind. Zonder al te veel concrete tips.

 

nee hoor vind ik niet erg , mocht je uitleg nodig hebben dan hoor ik het graag. (ik vond het wel een goede tip deze denkwijze)

 

Eerlijk gezegd is het mij ook niet duidelijk wat salesprof hier probeert te verkopen, en dat bewijst denk ik meteen het ongelijk van deze verkoopstelling.

Uit zijn tweede reactie leid ik af dat hij het ook maar verkoopt. ;)

Link naar reactie
  • 0

Eerlijk gezegd is het mij ook niet duidelijk wat salesprof hier probeert te verkopen,

ik had begrepen dat het niet uitmaakt wat SalesProfs hier probeer te verkopen

denk niet dat jou product anders is dan welk product dan ook,

het gaat om het bepalen van de doelgroep en dan hebben we het puur over BENADERING!

hij benadert ons

en doe dat op een eigen wijze.

Link naar reactie
  • 0

Ik vind het ook een beetje boekjestaal...sorry ;D

 

Goed ik snap ook donders goed dat je meer kans op verkoop hebt als je full-time bezig kan zijn met zo'n product dan wanneer je zoals nu zo nu en dan een mailing stuurt naar de grotere winkelketens, nabelt en dan probeert het product te verkopen. (Verwacht overigens nu nog meer van onze variant van BA met een oplader inclusief 4 batterijen.)

www.SportsMerchandisingEurope.com

www.fanartikel.nl

Link naar reactie
  • 0

Nee, niet van ons. Kruidvat willen we, nu nog, niet liggen. Dat doe je misschien aan het einde van de levenscyclus van het product. Geen idee van wie dat dan is, maar eens uitzoeken.

 

Het ligt wel bij een aantal winkelketens, ja en er zijn een paar grote geìnteresseerd, maar dat duurt allemaal wel even. )ik noem de winkels niet want dat zal wel weer reclame zijn ;) '

www.SportsMerchandisingEurope.com

www.fanartikel.nl

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    0 leden, 97 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.