Publicaties wetenschappers gratis beschikbaar

Aanbevolen berichten

Laten we maar hopen dat het er eens serieus van komt dan. Ik weet uit ervaring hoe frustrerend het kan zijn om toegang te krijgen tot publicaties, zelfs als de universiteit waar je rondloopt een (nogal dure..) deal heeft over online toegang met de grote 2 uitgeverijen.

 

Er zijn overigens best wat bladen die gratis online toegang bieden, maar de meeste daarvan zijn niet de echte toppers. Als alles online gemakkelijk beschikbaar komt denk ik dat dat zeker de kwaliteit en snelheid van onderzoek en publicatie daarvan ten goede kan komen.

Link naar reactie
Er zijn overigens best wat bladen die gratis online toegang bieden, maar de meeste daarvan zijn niet de echte toppers. Als alles online gemakkelijk beschikbaar komt denk ik dat dat zeker de kwaliteit en snelheid van onderzoek en publicatie daarvan ten goede kan komen.

 

ik maak nog wel eens gebruik van citeseer. ook niet compleet maar er is toch best veel op te vinden. gesponsord door microsoft en nasa dus ze moeten iets goed doen.

Link naar reactie

Eindelijk, nu nog de OVERHEIDS publicaties van de Staatscourant ?

sux6

 

ER wordt wel meer gratis...

Afschaffing verplichte advertentie in Staatscourant

De verplichting om te adverteren in de Staatscourant na het deponeren van de jaarcijfers, verdwijnt per 10 juni aanstaande. De wettelijk verplichte publicatie blijft wel bestaan.Voortaan is een gratis vermelding op de website van de kamer van koophandel echter voldoende. Dit scheelt het bedrijfsleven jaarlijks miljoenen euro´s.

 

De Staatssecretaris van Economische Zaken wilde de nieuwe regeling pas later dit jaar invoeren, maar een meerderheid in de Tweede Kamer heeft bepaald dat dit versneld moest gebeuren.

Egbert Punter

Link naar reactie

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuw account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    4 leden, 179 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.