• 0

tip site ondernemingsplan

Ik weet niet of ie al vermeld was bij een ander topic, maar ik vond zef www.startersservice.be heeel handig bij mn ondernemingsplan (ben pas net begonnen.. maar toch). Je kan je gratis aanmelden en 18 maanden gratis de software gebruiken om een ondernemingsplan te schrijven. Verder kan je ook je online kantoor creeeren waar je je documenten kan opslaan, adresboeken kan bijhouden etc. Ik vond het een toppertje in ieder geval.

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

2 antwoorden op deze vraag

  • 0

Beste Angelique,

 

Goed dat je bezig bent. Ik moet even vermelden dat ik in het verleden gebruik heb gemaakt van het invulbusinessplan van de KVK. Ik kan je dit afraden. Je wordt tijdens het "invullen" van je plan geconfronteerd met vragen die niks met jouw onderneming van doen hebben.

 

Ik advisseer om het boekje: "Het ondernemingsplan" aan te schaffen.

ISBN: 9052614563.

Heel fris boekje.

 

Suc6

Coffee-star | espressobars

www.coffee-star.nl

Quote: Kijk niet naar wat vandaag kan, maar denk aan wat morgen mogelijk is.

Link naar reactie
  • 0

Bedankt voor de tip. Ben zelf ook niet van plan software te gebruiken voor mijn ondernemingsplan, wil het graag helemaal zelf uitwerken. Wat ik wel handig vond waren de tips waar je o.a. bij een marketingplan naar kan kijken met ook een duidelijke beschrijving wat het is. Moet er wel aan toevoegen dat ik ook dat niet compleet vond. Ik zag dat er mensen op het forum waren die dit soort sites wel handig vonden, dus dacht.. zet m erbij. Zelf ben ik momenteel een cursus innovatiemanagement aan het volgen, heel erg leerzaam! Er is ook elke week een gastspreker die verteld over zijn ervaringen en aanpak en de laatste twee weken zal de nadruk ook liggen op het ondernemingsplan. Ik wacht dus nog fftjes met schrijven, tot die tijd laad ik me vol met informatie!

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    11 leden, 268 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.