Wat komt er allemaal kijken bij het opzetten van een eigen administratiekantoor?
Dat is de vraag die ik me stelde en kwam uit bij de assuranties! Ik kan namelijk nergens vinden wat je aan verzekeringen moet hebben (als dit al een vereiste is)
Mij lijkt het in ieder geval slim om een aansprakelijkheidsverzekering af te sluiten. Maar is dit ook noodzakelijk. Welke verzekeringen zijn aan te raden om af te sluiten voor het starten van een eigen administratiekantoor?
Dan nog de vraag over het opbouwen van een pensioen!
Ik weet dat de meningen heel erg verdeeld zijn over het pensioen bij een eigen onderneming, maar wat zouden jullie me aan kunnen raden? En wat zou de beweegreden daar voor zijn!
Ik hoop dat jullie me verder kunnen helpen met mijn vragen!
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Roy.H
Roy.H
Hallo iedereen,
Wat komt er allemaal kijken bij het opzetten van een eigen administratiekantoor?
Dat is de vraag die ik me stelde en kwam uit bij de assuranties! Ik kan namelijk nergens vinden wat je aan verzekeringen moet hebben (als dit al een vereiste is)
Mij lijkt het in ieder geval slim om een aansprakelijkheidsverzekering af te sluiten. Maar is dit ook noodzakelijk. Welke verzekeringen zijn aan te raden om af te sluiten voor het starten van een eigen administratiekantoor?
Dan nog de vraag over het opbouwen van een pensioen!
Ik weet dat de meningen heel erg verdeeld zijn over het pensioen bij een eigen onderneming, maar wat zouden jullie me aan kunnen raden? En wat zou de beweegreden daar voor zijn!
Ik hoop dat jullie me verder kunnen helpen met mijn vragen!
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/55319-verzekering-afsluiten-en-pensioen-eigen-administratie-kantoor/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
3 antwoorden op deze vraag