• 0

zakenpartner/ondersteuning gezocht!

Beste Sprout-ers

 

Ben nu een tijdje bezig met het opzetten van een bedrijf. Via een Starters- Centrum ben ik terecht gekomen bij iemand die mij wilde coachen. Na een tijdje kwam ik er achter dat deze persoon mij eigenlijk niet verder kon helpen.

 

 

Waarom mail ik deze site

Ik heb namelijk gehoord dat er best wel mensen te zijn die een ander kunnen / willen helpen. Of misschien zakelijk evt. ook iets in mijn bedrijf zien. Mijn probleem is echter dat ik niet weet hoe ik met ze in contact kan komen, aangezien ik een kunstacademie achtergrond heb.

 

 

 

Opzoek naar...

Die mij kan helpen met de zakelijke aspecten van het ondernemen. Een persoon die vooral zakelijker is ingesteld. Maar misschien ook wel iets ziet in een soort van zakelijke partner te worden.

 

Kijken wat ik doe?

bezoek;misspixislibrary

 

 

Groetjes van Jacky, die niet alles meer in d'r eentje wilt doen en desperate opzoek is naar een leuke partner.

 

Edit link aangepast

 

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

9 antwoorden op deze vraag

  • 0

Beste Sprout-ers

 

Kijk dat krijg je nou van die partnerships ;)

 

Well Miss Pixi,

 

je bent in ieder geval aan het juiste adres voor informatie en hulp terecht gekomen. Er zullen hier genoeg leden zijn die je op weg kunnen helpen.

 

Ook is er natuurlijk een gigantische hoop informatie hier te vinden op HigherLevel.

 

Link naar reactie
  • 0

Misschien kun je een beetje aaangeven waar je op vastloopt.

 

Heb je moeite met de boekhouding, weet je niet hoe jij je productem moet vermarkten, ligt verkoop je niet.

 

Of bedoel je met zakelijker iemand die hard aan de onderhandeligstafel is ?

 

Ik heb even op je site gekeken,op zich ziet het er wel fris uit. jammer dat je jezelf eerst aan moet melden om iets te kunnen zien.

Ik denk dat je daar al wat klanten afschrikt.

Link naar reactie
  • 0

hallo jacky,

 

Je site ziet er inderdaad strak uit wat ik alleen mis is je bedrijfsprofiel , in kort wat je doet.

Heb je dat expres gedaan om juist de nadruk op het ontwerp en mogelijkheden van de site vestigen. Denk dat je door in het kort aan te geven wat je doet ,je sterke punten etc een sterker commercieel verhaal neerlegt die klanten aantrekt.

 

Wat zijn je zogenaamde Unique Selling Points of terwijl hoe onderscheidt qua organisatie en product en dienstenaanbod van andere bureau's.

 

greetinzzzzz mickael

Link naar reactie
  • 0

hallo jacky,

 

Je site ziet er inderdaad strak uit wat ik alleen mis is je bedrijfsprofiel , in kort wat je doet.

Heb je dat expres gedaan om juist de nadruk op het ontwerp en mogelijkheden van de site vestigen. Denk dat je door in het kort aan te geven wat je doet ,je sterke punten etc een sterker commercieel verhaal neerlegt die klanten aantrekt.

 

Wat zijn je zogenaamde Unique Selling Points of terwijl hoe onderscheidt qua organisatie en product en dienstenaanbod van andere bureau's.

 

greetinzzzzz mickael

 

En check ook even je (mooie!) site op spelfouten en niet lopende zinnen. Bij de veelgestelde vragen zie ik er zo een aantal.

 

Daarnaast: wat heb je precies nodig? Ik wil altijd wel meedenken.

 

Succes!

r.i.p. Fred Wiersma | IN MEMORIAM

Link naar reactie
  • 0

Nog weer ééns op je site gekeken.

Goed dat je het inlogverhaal ertussenuit gehaald hebt.

Helaas krijg ik op veel links nog een error melding, zoals bv bij aanmelden.

 

Wat verkoop je nu precies, en wie is jouw afnemer.

Ik begrijp een beetje dat het om rechtenvrije beelden gaat ?

Ben je bekend met deze organisatie CEPIC ?

Ik heb wel wat contacten in die wereld, als dat is wat je zoekt ?

Link naar reactie
  • 0

Dank alvast voor de reacties,

 

Vandaag heb ik een dag met een gaatje en kan ik ze niet door nemen.

Morgen kom ik er op terug.

 

wat ik er wel snel over kan zeggen is dat deze site nog niet af is en ook nog niet klaar qua tekst. De vormgeving is (wat mij betreft te dominant) en word binnenkort rustiger gemaakt.

 

Kom morgen met meer...

 

Groetjes jacky

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    6 leden, 216 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.