www.prijsplein.nl

Aanbevolen berichten

leuk vorm gegeven

 

ik zou groeperen op onderwerp (meubelplein, reisplein, juridisch plein) en vervolgens meerdere aanbieders met aanbiedingen (in de etalage of zo) in één scherm tonen.

 

grote vraag is; Hoe genereer je traffic met al die andere sites die vanuit het klantperspectief hetzelfde doen.

Betaalbare juridische dienstverlening voor het MKB en gratis juridisch advies. http://www.xs2justice.nl

Voorkomen is beter dan genezen.

Link naar reactie

Leuk gedaan, vooral die platforms. Echter is het wel een beetje anti-climax want na de prachtige pleinen opent er een nieuw venster.

 

ik weet niet hoe goed je kunt programmeren, maar ik denk dat je meer met de "winkels" kan. Bijvoorbeeld dat als je op de schuifdeur klikt je als het ware naar binnen "loop", en als je binnen bent het nieuwe scherm niet openen in een nieuw venster, maar in een frame met als kader een deel van die "winkel" als je begrijpt wat ik bedoel.

 

Das even in het kort wat ik er van vind en hoe ik denk dat je het kunt uitbreiden.

Op zoek naar een webdesigner? - Martijn Wessels Webdesign

Link naar reactie

RVM, vanwaar deze vraag? Is het een eigen project, wil je erin investeren, vind je het een goed initiatief? Ik mis even de link naar wat je met het plaatsen van deze site op HL precies wilt bereiken.

 

Bij sitechecks zou het leuk(er) zijn als er wat meer bekend is over de "ondernemerskant" erachter: businessmodel, idee, behoefte die je wilt vervullen, doelgroepen e.d. Alleen maar de site neergooien schiet niet echt op...

 

Ik ben benieuwd :)

Link naar reactie

Kom op, laten we RVM niet meteen doodknuppelen qua karma.

 

Hij heeft waarschijnlijk indirect wel iets te maken met deze site, want elke HLer die over deze site zegt dat ie er wel leuk uitziet is een ::)

 

Wat is het nut van een pleintje met winkels (als er niets aan verdient kan worden zie uitgangs referrer codering in nieuwe windows).

 

Dit pleintje zou nut hebben als het IQ van de gemiddelde Nederlander 90 zou zijn en ze "surf snel naar Dell.nl" niet uit hun hoofd zouden weten.

 

Wacht eens, dan zouden ze waarschijnlijk prijsplein.nl ook niet vinden. ;D

 

 

Maar zoals een echt hedendaags Nederlands plein staan er ook enkele winkels te huur ;)

Link naar reactie

Slim concept- niet zozeer vanwege het portal-gehalte-verhuld-in-3d, maar wél omdat je iets hebt waarmee je het umfeld van online winkels kunt beïnvloeden.

Webwinkels moeten het stellen zonder fysieke ervaring of point of purchase uitingen, displays, branding en identity.

Dit zou daar een oplossing voor kunnen zijn, maar dan moet je het wel uit dat standaard pleintje trekken en categorieën pleinen maken met een bepaalde uitstraling, positionering, etc.

Alleen dan zou je meerwaarde hebben van een 3D omgeving, denk ik.

Anders blijft het 'geinig', maar niet van invloed op de merken/marktwaarde van bedrijven-- dus dan vraag ik me af wie je ermee bedient.

 

 

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    9 leden, 226 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.