• 0

Luchtvracht vanuit china

Goedenavond!

 

Misschien kan iemand een lichtje hierop laten schijnen.

 

Iemand die mij meer kan vertellen over gemiddelde kosten voor het verzenden van lading per vliegtuig vanuit china (fuzhou) naar antwerpen?

 

Zal hierbij gaan om een lading van 800 kilo.

 

Verzending per schip, douane enz ben ik al mee bekend, gaat zuiver om luchtvracht.

 

Bedankt!

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

7 antwoorden op deze vraag

  • 0

Hallo Loetje88

 

Gemiddelde kosten kun je moeilijk geven. De tarieven voor luchtvracht verschillen vaak van dag tot dag en van maatschappij tot maatschappij. Bovendien heb je het probleem, dat het gewicht bepaald wordt aan de hand van óf het werkelijke gewicht óf het volume. Als het gewicht van een m³ minder is dan 166,66 kg, wordt er berekend alsof het 166,66 kilo zou wegen. Voor een vracht van 20 kg, met een volume van 1 m³ berekenen ze dus 166,66 kg. Voor een vracht van 200 kg, met een volume van 1 m³ berekenen ze dan 200 kg.

 

Gr.

René

China Trade Consult

www.china-trade-consult.nl en www.china-trade-consult.de

Link naar reactie
  • 0

Wat wil je laten vervoeren? Kan/mag dat als luchtvracht? En waarom dan specifiek naar deze bestemming?

 

Aan gemiddelden heb je als ondernemer niks. In dit geval zelfs niet voor oriëntatie of vergelijking met andere modi.

 

Groet,

 

Highio

 

"The secret is to take an existing product, service or concept and then take it up a level by applying your own vision and creativity."

Link naar reactie
  • 0

Goedemiddag allemaal!

 

Dank voor alle reacties.

 

Het zal hierbij gaan om elektrische machines, 30 kg per stuk, en qua volume (als ik dan even kijk naar de pallets waar zij per zeevracht op zijn geleverd) 2x 146Lx122Bx121H.

 

De locatie is omdat dit de dichtsbijzijnde locatie is waar zij geleverd mogen worden.

 

Geeft dit wat meer info en beeld?

 

groetjes,

loetje88

 

 

Link naar reactie
  • 0

13,- Euro per kilo?

 

Tijd om een andere vervoerder te zoeken lijkt me. Ik betaal vanuit Shanghai naar NL Euro 4,- inclusief alle toeslagen.

Dat wordt voor Loetje dan 3.200 euro, een prikkie incl. alle toeslagen zoals u zegt.

 

Ik heb dat met een kameraad al vaker besproken, die doet ook veel zaken daar, dat transport van China naar Nederland relatief goedkoop is en andersom schreeuwend duur. Toch hetzelfde traject alleen de prijs niet >:(

 

Ik heb laatst nog iets uit America over laten komen per luchtvracht en ik mocht mijn handen dicht knijpen voor 140 euro/ 10 kg. incl. documenten.

 

Maar voor 4 euro zoals u zegt, dan zou ik zeker alles door de lucht laten gaan en komt er niks meer op de boot. Vanuit Nederland een drum verschepen van 200 ltr. en die grap kost 50 euro excl. documenten en toeslagen, goedkoper kom je niet. Dus dat zit wel snor met mijn vervoerder, de winst zit voor mij in de douane kosten ;D

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    0 leden, 112 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.