• 0

Ervaringen KvK Connect

Aanbevolen berichten

25 antwoorden op deze vraag

  • 0

Had er zelfs nog nooit van gehoord. :P Als het gratis is heb je het in ieder geval geprobeerd, moet je er voor betalen dan is het waarschijnlijk weggegooid geld. ;D

 

Het enige "bedrijvenregister" wat ik gebruik is dit ;)

 

Kost inderdaad niks; KvK maakt best wat reclame her en der, dus ze doen wel hun best om een soort Nederlandse B2B LinkedIn te worden.

Link naar reactie
  • 0

Had er zelfs nog nooit van gehoord. :P Als het gratis is heb je het in ieder geval geprobeerd, moet je er voor betalen dan is het waarschijnlijk weggegooid geld. ;D

 

Het enige "bedrijvenregister" wat ik gebruik is dit ;)

 

Kost inderdaad niks; KvK maakt best wat reclame her en der, dus ze doen wel hun best om een soort Nederlandse B2B LinkedIn te worden.

Link naar reactie
  • 0

Ik heb het geprobeerd, en vlak daarna weer verwijderd. Bagger. De helft werkt (nog) niet, en het voegt werkelijk niks toe aan bestaande zaken als LinkedIn.

 

Daarnaast is het gewoon een webview-app die de inhoud van https://app.kvkconnect.nl/ 1 op 1 doorgeeft - maak er dan geen app van, maar gewoon een website.

 

Nou ja - KvK en online presence is niet altijd een even gelukkige combinatie.

Link naar reactie
  • 0

Ik heb het geprobeerd, en vlak daarna weer verwijderd. Bagger. De helft werkt (nog) niet, en het voegt werkelijk niks toe aan bestaande zaken als LinkedIn.

 

Daarnaast is het gewoon een webview-app die de inhoud van https://app.kvkconnect.nl/ 1 op 1 doorgeeft - maak er dan geen app van, maar gewoon een website.

 

Nou ja - KvK en online presence is niet altijd een even gelukkige combinatie.

Link naar reactie
  • 0

Heb zelf vorige week maar een profiel gemaakt

Dank voor de tip, ik sta inmiddels ook in de etalage.

 

Het enige "bedrijvenregister" wat ik gebruik is (...)

Oh, ik gebruik graag deze! :)

 

Met vriendelijke groet, Ron van der Kolk MSc MBA

 

Ik werk via Inflection als interimmanager voor de publieke sector aan betere

dienstverlening, bedrijfsvoering & informatievoorziening door de overheid. 

Link naar reactie
  • 0

Heb zelf vorige week maar een profiel gemaakt

Dank voor de tip, ik sta inmiddels ook in de etalage.

 

Het enige "bedrijvenregister" wat ik gebruik is (...)

Oh, ik gebruik graag deze! :)

 

Met vriendelijke groet, Ron van der Kolk MSc MBA

 

Ik werk via Inflection als interimmanager voor de publieke sector aan betere

dienstverlening, bedrijfsvoering & informatievoorziening door de overheid. 

Link naar reactie
  • 0

Ja, "hallo" daar ben ik nog een tijdje lid van geweest, maar ingehaald door Linkedin en een paar andere social media sites en dus ter ziele gegaan.

 

Ondertussen heb ik ook die "connect" app uitgeprobeerd. Maar ik vind het helemaal niets... het ding werkt amper, (je profiel aanpassen op een ipad is tenenkrommend) de usability is ver te zoeken en wat het nut hier van is is mij totaal onduidelijk.

 

Nutteloze poging die op het einde van dit jaar niet mee bestaat. Geen haan die er om kraait en niemand die zich druk maakt om de miljoenen die hier weggegooid zijn. Afschaffen van de kvk zou een goede besparing zijn. We kunnen vast en zeker zonder deze napoleonistische organisatie.

Ontwerpt als cartoonist, illustrator, animator & vormgever, uniek en opvallend beeldmateriaal voor al uw media uitingen.

Link naar reactie
  • 0

Ja, "hallo" daar ben ik nog een tijdje lid van geweest, maar ingehaald door Linkedin en een paar andere social media sites en dus ter ziele gegaan.

 

Ondertussen heb ik ook die "connect" app uitgeprobeerd. Maar ik vind het helemaal niets... het ding werkt amper, (je profiel aanpassen op een ipad is tenenkrommend) de usability is ver te zoeken en wat het nut hier van is is mij totaal onduidelijk.

 

Nutteloze poging die op het einde van dit jaar niet mee bestaat. Geen haan die er om kraait en niemand die zich druk maakt om de miljoenen die hier weggegooid zijn. Afschaffen van de kvk zou een goede besparing zijn. We kunnen vast en zeker zonder deze napoleonistische organisatie.

Ontwerpt als cartoonist, illustrator, animator & vormgever, uniek en opvallend beeldmateriaal voor al uw media uitingen.

Link naar reactie
  • 0

We zijn nu een jaar verder en we kunnen denk ik wel stellen dat het een mislukte poging is van de KvK om ZZP-ers ter wille te zijn. Ik heb het nu uitgezet maar ik kreeg dagelijks e-mailtjes met de melding dat er berichten voor me waren. Eenmaal ingelogd nooit iets kunnen vinden. Niet voor mij en niet voor iemand anders. Gewoon GEEN berichten. Ik heb niet kunnen vinden hoe je je zelf afmeldt hiervoor.

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    10 leden, 270 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.