Up-date Higherlevel.nl

Aanbevolen berichten

In Memoriam
Retired Mod     11,3k 479

een pm verwijderen geeft ook een foutmelding overigens (de pm is daarna wel weg)

Is opgelost.

 

Dat topic is gesloten door een moderator, maar de TS kan dan alsnog reageren op het topic. Ikzelf kreeg wel netjes de melding dat het topic gesloten was terwijl ik mijn bericht aan het tikken was.

Opgelost. Deelnemers hebben bij een gesloten topic niet meer de mogelijk tot reageren. De knoppen "reageer" en "reageer met citaat" zijn er bij een slot niet meer.

 

Netwerken: Het gaat er niet om wie je bent, maar wie je kent !

Link naar reactie
In Memoriam
Retired Mod     11,3k 479

Het waren er 5 of 6, bij een paar stond dat het een test mod melding van jou was.

Die emailnotificatie heeft gisteren alle (retired) moderatoren lastig gevallen. Sorry daar voor. Is inmiddels opgelost.

 

Ik wil iedereen bedanken voor alle meldingen in dit topic. Dat wordt door mij enorm op prijs gesteld. Stand van zaken van nog openstaande meldingen:

 

De button "markeer alles als gelezen" op de pagina Forum werkt niet.

In subboard werkt het. Voor forumpagina wordt dit nog hersteld.

 

een pm verwijderen geeft ook een foutmelding overigens (de pm is daarna wel weg)

Is opgelost.

 

Oh, en bij het evenement in kwestie werkt de externe link naar de organisator niet. De dubbele punt aan het begin van de URL ontbreekt (https//www). Maar dat kan ook een invoerfout zijn ipv een softwarefout.

Is opgelost.

 

Bug in de profielinfo: het gekozen land wordt niet onthouden, en moet bij iedere wijziging van de profielinfo opnieuw geselecteerd worden

Dank. Is doorgegeven.

 

Netwerken: Het gaat er niet om wie je bent, maar wie je kent !

Link naar reactie
In Memoriam
Retired Mod     11,3k 479

YES ! Alle tot nu toe gesignaleerde issues die jullie gemeld hebben zijn opgelost.

Dankjewel allemaal voor melden en jullie geduld :-K

 

Kom je nog *bugs* tegen, dan hoor ik dat graag uiteraard.

 

Dat geldt trouwens ook voor nieuwe wensen m.b.t. usability en inhoudelijke ideeën die jullie hebben voor ons forum. Samen met de moderatoren wordt dan overlegd of deze nuttig/zinvol zijn.

 

Suggesties hiertoe kun je in dit topic plaatsen.

 

Netwerken: Het gaat er niet om wie je bent, maar wie je kent !

Link naar reactie

Huh... Jawel toch !? Kijk maar op je eigen profiel. Jij zit lekker in een warm land ;)

Wow. Ik stel voor dat ik op kosten van EZ even naar Jamaica vlieg om te testen of de wiewatwaar functie daar ook nog goed werkt. We kunnen tenslotte niet zorgvuldig genoeg zijn ;D

 

I don't like reggae (oh no) ...i Love it (ta!)

 

Beluister mijn nieuwste podcast: de verplichte AOV, wat moet jij er mee?

 

Link naar reactie

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuw account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    1 lid, 106 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.