Up-date Higherlevel.nl

Aanbevolen berichten

Als ik in de topiclijst op de "home"-pagina op een evenement klik (bijvoorbeeld dat Breakfastseminar), dan kom ik niet op de agendapagina van het evenement zelf terecht maar in de rubriek met een lijst van evenementen. Als ik daar alsnog op het bedoelde evenement klik, kom ik wel op de de agendapagina van het evenement zelf. Als ik van de agendapagina naar het bijbehorende discussietopic wil gaan, gaat het weer mis.

 

Oh, en bij het evenement in kwestie werkt de externe link naar de organisator niet. De dubbele punt aan het begin van de URL ontbreekt (https//www). Maar dat kan ook een invoerfout zijn ipv een softwarefout.

 

Met vriendelijke groet, Ron van der Kolk MSc MBA

 

Ik werk via Inflection als interimmanager voor de publieke sector aan betere

dienstverlening, bedrijfsvoering & informatievoorziening door de overheid. 

Link naar reactie

Als ik in de topiclijst op de "home"-pagina op een evenement klik (bijvoorbeeld dat Breakfastseminar), dan kom ik niet op de agendapagina van het evenement zelf terecht maar in de rubriek met een lijst van evenementen. Als ik daar alsnog op het bedoelde evenement klik, kom ik wel op de de agendapagina van het evenement zelf. Als ik van de agendapagina naar het bijbehorende discussietopic wil gaan, gaat het weer mis.

 

Oh, en bij het evenement in kwestie werkt de externe link naar de organisator niet. De dubbele punt aan het begin van de URL ontbreekt (https//www). Maar dat kan ook een invoerfout zijn ipv een softwarefout.

 

Met vriendelijke groet, Ron van der Kolk MSc MBA

 

Ik werk via Inflection als interimmanager voor de publieke sector aan betere

dienstverlening, bedrijfsvoering & informatievoorziening door de overheid. 

Link naar reactie
In Memoriam
Retired Mod     11,3k 479

Wilde vanaf de home page naar dit draadje en toen ging 'er iets fout'.

Board bestaat niet melding.

Er boven wel een link naar dit draadje, dus het is er wel ;) .

Werkt weer goed.

 

Friendly URL: naar verwachting zal dit een grote impact hebben op de zoekresultaten naar ons forum.

 

In welke zin 'impact'?

De urls die we hadden waren cijfers en symbolen en niet herkenbaar voor Google indexering.

 

Netwerken: Het gaat er niet om wie je bent, maar wie je kent !

Link naar reactie
In Memoriam
Retired Mod     11,3k 479

Wilde vanaf de home page naar dit draadje en toen ging 'er iets fout'.

Board bestaat niet melding.

Er boven wel een link naar dit draadje, dus het is er wel ;) .

Werkt weer goed.

 

Friendly URL: naar verwachting zal dit een grote impact hebben op de zoekresultaten naar ons forum.

 

In welke zin 'impact'?

De urls die we hadden waren cijfers en symbolen en niet herkenbaar voor Google indexering.

 

Netwerken: Het gaat er niet om wie je bent, maar wie je kent !

Link naar reactie
Er zijn nog wat bugs ontdekt.

- als je email ontvangt met bericht dat er nieuwe reactie is op discussie waaraan je deelneemt, dan springt die link naar eerste bericht en niet naar het laatst gelezen bericht

 

en later:

 

Bijna alle bugs zijn gerepareerd.

 

Bij het repareren lijkt er iets mis te zijn gegaan, want als ik op de link in een dergelijk mailtje klik, krijg ik de reactie:

 

Er gaat iets niet helemaal goed...

 

Het board dat je opgaf bestaat niet

 

Of bedoelde je met gefixt dat het in je ontwikkelomgeving is gefixt?

 

De link waar het om ging: https://www.higherlevel.nl/forum/financiering-juridische-en-fiscale-zaken/fiscale-zaken/handhaving-dba-uitgesteld-tot-in-ieder-geval-2018?action=display;start=new

 

Update: een latere link werkt wel:

 

https://www.higherlevel.nl/forum/financiering-juridische-en-fiscale-zaken/fiscale-zaken/handhaving-dba-uitgesteld-tot-in-ieder-geval-2018-573388?action=display;threadid=62899;start=0#lastPost

 

Deze latere link heeft ook weer een toegevoegd nummer. De eerste link zat in een mailtje van 13.28 uur.

Branko Collin, front-end web developer / prototyper / Drupal-developer.

Link naar reactie
Er zijn nog wat bugs ontdekt.

- als je email ontvangt met bericht dat er nieuwe reactie is op discussie waaraan je deelneemt, dan springt die link naar eerste bericht en niet naar het laatst gelezen bericht

 

en later:

 

Bijna alle bugs zijn gerepareerd.

 

Bij het repareren lijkt er iets mis te zijn gegaan, want als ik op de link in een dergelijk mailtje klik, krijg ik de reactie:

 

Er gaat iets niet helemaal goed...

 

Het board dat je opgaf bestaat niet

 

Of bedoelde je met gefixt dat het in je ontwikkelomgeving is gefixt?

 

De link waar het om ging: https://www.higherlevel.nl/forum/financiering-juridische-en-fiscale-zaken/fiscale-zaken/handhaving-dba-uitgesteld-tot-in-ieder-geval-2018?action=display;start=new

 

Update: een latere link werkt wel:

 

https://www.higherlevel.nl/forum/financiering-juridische-en-fiscale-zaken/fiscale-zaken/handhaving-dba-uitgesteld-tot-in-ieder-geval-2018-573388?action=display;threadid=62899;start=0#lastPost

 

Deze latere link heeft ook weer een toegevoegd nummer. De eerste link zat in een mailtje van 13.28 uur.

Branko Collin, front-end web developer / prototyper / Drupal-developer.

Link naar reactie

Weet niet of het er mee te maken heeft, maar hier gaat ook wat mis:

 

https://www.higherlevel.nl/forum/financiering-juridische-en-fiscale-zaken/fiscale-zaken/networkmarketing-welke-btw-categorie-573567?start=0#msg573571

 

Dat topic is gesloten door een moderator, maar de TS kan dan alsnog reageren op het topic. Ikzelf kreeg wel netjes de melding dat het topic gesloten was terwijl ik mijn bericht aan het tikken was.

Link naar reactie

Goedemorgen Edo,

 

bedankt voor de melding. De "markeer alle (sub)boards als gelezen"-functie geeft bij mij ook een foutmelding.

 

 

Er gaat iets niet helemaal goed...

Er gaat iets niet helemaal goed...

 

Het forum wat u probeert te bekijken bestaat niet.

 

Losse boards kunnen wel aangeklikt worden, waarbij de status naar gelezen of bezocht verandert (het oranje bolletje 'nieuw bericht' verdwijnt wel).

 

Modgroet,

 

Highio

 

"The secret is to take an existing product, service or concept and then take it up a level by applying your own vision and creativity."

Link naar reactie

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuw account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    1 lid, 100 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.