Cookies op HigherLevel.nl
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
ShopStarter
ShopStarter
Onlangs heb ik een bestelling van kleding gedaan bij een kledingbedrukker online. Mooie kleur uitgezocht en bedrukte tekst er op gedesigned. Echter krijg ik een dag na mijn bestelling een mail of ik even een kleur kan kiezen voor de letters uit 20 kleuren. Hier staan alleen de groen en grijs die ik als bedrijfslogo (die bestaat uit letters) niet tussen en het lijkt er in de verste verte ook niet op (lichtgroen en zwart komen het dichtst in de buurt).
Na vele mails kunnen ze kennelijk wel logos in kleur doen maar letters niet. Mijn vraag om de letters dan als logo te printen wordt niet op ingegaan.
Omdat het haast had heb ik het design aan laten passen naar zwart/witte letters maar dan op een andere kleur van hetzelfde kledingstuk (wit zie je niet op lichtgrijs) maar helaas kan ik de kleur van het vest niet meer aanpassen omdat de eerste 48 uur inmiddels voorbij zijn.
Daar het nu al te laat is inmiddels en ik volgens mij wel genoeg opties heb gegeven om hun fout op te lossen (er staat namelijk nergens iets over 20 kleuren dus ik was er vanuit gegaan dat ik zou krijgen wat ik bestel) wil ik de bestelling annuleren. Mag dit op grond van op maat gemaakte producten (dit tot op heden dus niet op maat gemaakt zijn) nog annuleren omdat ze niet kunnen leveren wat ik heb besteld? Datgeen wat ze wel kunnen maken is voor mij niet acceptabel. Nogmaals, hun website zegt niets over een beperking van 20 kleuren voor letters.
Link naar reactie
Aanbevolen berichten
11 antwoorden op deze vraag