• 0

Geld overmaken naar buitenland PER WEEK 150 KEER? [keuze payment providers]

Beste medeleden,

 

Ik heb een affiliate website, hier verdienen mensen geld aan( commissie) die betaalde ik tot heden altijd via PayPal zonder problemen.

 

Maar nu beginnen de cijfers enorm te groeien en blijkbaar vond PayPal dit erg riskant en hebben ze mijn account definitief geblokkeerd.

 

Ik ben overigens gewoon een Nederlandse BV, alle bewijs materiaal is aan Paypal geleverd.

en saldo naar PayPal maak ik gewoon via Iban van uit mijn zakelijke NL's rekening over en dan betaal ik deze 150 mensen via mijn PayPal Saldo.. Dit is al 2 jaar zonder problemen gegaan.

 

Het gaat om een maand bedrag van 20 duizend euro. Per week ongeveer 5 duizend euro moet ik betalen.

 

 

Dus die 5 duizend is een totale bedrag.

 

60% van deze 150 mensen zijn gevestigd in Europa( Sepa landen) andere rest van de wereld.

 

Hoe kan ik deze mensen met een alternatief als nog betalen op een goedkoop manier of gratis?

 

Hebben jullie advies?

 

Ik denk de grote bedragen via Bank overmaken, kost ongeveer 6 euro bij ING Bank.

 

Kleine bedragen via Engeland of Amerika een LTD oprichten en op LTD naam een PayPal openen en van uit die PayPal betalen?

 

Maar ik weet niet of ik dan als rechtspersoon ook mijn paspoort moet doorsturen...

 

alle advies is welkom..

 

Zijn er payment providers die voor mijn geld versturen? ( zoals mollie, maar dan alleen verzenden)

 

[verandering: titel]

 

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

7 antwoorden op deze vraag

  • 0

Beste medeleden,

 

Ik heb een affiliate website, hier verdienen mensen geld aan( commissie) die betaalde ik tot heden altijd via PayPal zonder problemen.

 

Maar nu beginnen de cijfers enorm te groeien en blijkbaar vond PayPal dit erg riskant en hebben ze mijn account definitief geblokkeerd.

 

Ik ben overigens gewoon een Nederlandse BV, alle bewijs materiaal is aan Paypal geleverd.

en saldo naar PayPal maak ik gewoon via Iban van uit mijn zakelijke NL's rekening over en dan betaal ik deze 150 mensen via mijn PayPal Saldo.. Dit is al 2 jaar zonder problemen gegaan.

 

Het gaat om een maand bedrag van 20 duizend euro. Per week ongeveer 5 duizend euro moet ik betalen.

 

 

Dus die 5 duizend is een totale bedrag.

 

60% van deze 150 mensen zijn gevestigd in Europa( Sepa landen) andere rest van de wereld.

 

Hoe kan ik deze mensen met een alternatief als nog betalen op een goedkoop manier of gratis?

 

Hebben jullie advies?

 

Ik denk de grote bedragen via Bank overmaken, kost ongeveer 6 euro bij ING Bank.

 

Kleine bedragen via Engeland of Amerika een LTD oprichten en op LTD naam een PayPal openen en van uit die PayPal betalen?

 

Maar ik weet niet of ik dan als rechtspersoon ook mijn paspoort moet doorsturen...

 

alle advies is welkom..

 

Zijn er payment providers die voor mijn geld versturen? ( zoals mollie, maar dan alleen verzenden)

 

[verandering: titel]

 

Link naar reactie
  • 0

Veel affiliate-programma's keren inderdaad maandelijks uit.

 

Daarnaast geldt er vaak een drempelbedrag van bijvoorbeeld € 50. Wordt de drempel niet gehaald, dan gaat het tegoed mee naar volgende maand. Dat bespaart jou maar ook je affiliates een hoop administratieve rompslomp en bankkosten.

 

Een van mijn uitgevers gebruikt een batch- of verzamelbetaling. Bijvoorbeeld via ING, maar ik neem aan dat andere grote banken iets vergelijkbaar aanbieden bij zakelijke betaalrekeningen.

Link naar reactie
  • 0
Maar nu beginnen de cijfers enorm te groeien en blijkbaar vond PayPal dit erg riskant en hebben ze mijn account definitief geblokkeerd.

 

Ik ben overigens gewoon een Nederlandse BV, alle bewijs materiaal is aan Paypal geleverd.

en saldo naar PayPal maak ik gewoon via Iban van uit mijn zakelijke NL's rekening over en dan betaal ik deze 150 mensen via mijn PayPal Saldo.. Dit is al 2 jaar zonder problemen gegaan.

 

Wat is daar volgens Paypal riskant aan of wat is nu ineens het probleem? Is dat het verschil tussen vele betalingen ontvangen enerzijds en vele versturen anderzijds? Zakelijk Paypal account?

 

Richard en Ward noemen al oplossingsrichtingen, misschien is dit ook typisch een vraag voor een affiliate forum of account manager bij de bank? Voor zover ontvangers betaald kunnen worden op deze manier natuurlijk.

 

Groet,

 

Highio

 

"The secret is to take an existing product, service or concept and then take it up a level by applying your own vision and creativity."

Link naar reactie
  • 0

Veel affiliate-programma's keren inderdaad maandelijks uit.

 

Daarnaast geldt er vaak een drempelbedrag van bijvoorbeeld € 50. Wordt de drempel niet gehaald, dan gaat het tegoed mee naar volgende maand. Dat bespaart jou maar ook je affiliates een hoop administratieve rompslomp en bankkosten.

 

Een van mijn uitgevers gebruikt een batch- of verzamelbetaling. Bijvoorbeeld via ING, maar ik neem aan dat andere grote banken iets vergelijkbaar aanbieden bij zakelijke betaalrekeningen.

 

Ja klopt, alleen ik kan niet per maand betalen. Als het Nederlandse partners waren was dat inderdaad geen probleem. Maar internationaal gaat het bijna altijd toch per week.

 

Het probleem is ook, dat meeste gewoon geen IBAN willen geven. PayPal was toch veel makkelijker..

Link naar reactie
  • 0

 

 

Het probleem is ook, dat meeste gewoon geen IBAN willen geven. PayPal was toch veel makkelijker..

 

Dit geeft voor mij toch aan dat het enigszins 'niet-conventionele' business betreft. Klopt dat?. Wellicht heeft Paypal dat ook door en is dat de reden. Dan is het een kweste van tijd voordat een andere partij dat ook doorheeft.

 

Mijn verontschuldigingen als ik het misheb, maar als het oncontroversiele business is met een traditioneel businessmodel, waarom zouden je affiliates dan hun IBAN niet willen geven?

Bel een octrooigemachtigde van Patenthuis bij al uw octrooivragen !

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    1 lid, 88 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.