ideeën en suggesties voor Higherlevel.nl ? Dit is het centrale topic daar voor

Aanbevolen berichten

Vandaar de suggestie: waarom halen we de karmatotalen niet weg van het lopende forum en tonen we die optelsom alleen nog op de profielpagina?

Dat lost het het door Espen geschetste probleem van kennelijk imponerende reuzen en kneuzen niet op. Ik vraag me overigens af of er daar wel een probleem is: de meeste nieuwe leden weten niet wat het is.

Zie verder mijn reactie in het andere topic: bij nieuwbouw schaffen we dat karma wat mij betreft helemaal af.

Misschien beter dat we het kind niet met het badwater weggooien? Ik vind het toch wel fijn om op individueel niveau waardering te kunnen uitspreken voor posts waar veel mensen (imho) iets aan kunnen hebben. Vooral voor nieuwe gebruikers kan het handig zijn om een inschatting te maken over hoe ze een bepaald post moeten inschatten. Zeker als ze de reputatie van de meeste posters niet kennen.

 

Ik ben er eigenlijk voor om karma en de 'Legend' sterren een beetje samen te voegen tot een soort "reputatiemeter", waarbij je allerlei zaken meeneemt die ook met de tijd kunnen veranderen. Bijvoorbeeld: hoe vaak logt iemand in? Hoe vaak antwoord iemand? Hoe vaak post iemand? Hoe vaak wordt er positief op berichten gereageerd? Hoe lang is het geleden dat iemand iets heeft bijgedragen?

Hoe vaak wordt er negatief of gemengd gereageerd? Ik noem maar wat. De sterren die iemand krijgt hangt dan af van al die factoren. De Legend sterren betekenen dan echt iets. Karma betekent mijns inziens nu ook niets, tenzij je misschien de verhouding positief/negatief meeneemt. Dat is misschien een teken van controversialiteit.

 

Persoonlijk zou ik het systeem dus verfijnen, niet afschaffen.

The goal of a resonance cascade is to plant the seeds of growth rather than yearning. If you think pseudo-profound bullshit quotes are inspirational, you're, well, kinda dumb. https://goo.gl/fZf4oe

Link naar reactie

Bij legio onderwerpen, blijkt dat de laatste berichten zo oud zijn, dat het volgende bericht verschijnt:

 

"Let op: het laatste bericht in het topic waar je op wilt reageren is meer dan zes maanden oud. Onnodig oude topics omhoog halen wordt niet altijd gewaardeerd, maar natuurlijk mag je nog wel op oudere topics reageren wanneer je een relevante bijdrage hebt."

 

Is HigherLevel nog wel Alive?

 

Of spitst zich alles toe op een paar onderwerpen?

Wie helpt mij aan een variatie aan actuele [jonger dan 6 maanden] onderwerpen, bijv. over Project Management, of Management Support [een vorm van interim management in de staf]?

H|Pc pakt project management en organisatie support aan op wijze, welke zich laat omschrijven als: "Focus on the baton* not on running fastest."

Link naar reactie

Is HigherLevel nog wel Alive?

Misschien moeten we elke zondag een rondleiding organiseren voor nieuwkomers. ;D

 

 

HL is net zo alive als jij 'm maakt!!!!

 

...op wijze, welke zich laat omschrijven.... (nog eens opnieuw in gewone taal ajb)

 

Hiep hiep hoera: honderd jaar A4  :partying-face:  (DIN = Duits Instituut voor Normalisatie)

Link naar reactie

Welkom op Higherlevel!

 

 

Wie helpt mij aan een variatie aan actuele [jonger dan 6 maanden] onderwerpen, bijv. over Project Management, of Management Support [een vorm van interim management in de staf]?

 

Mogelijk komen deze onderwerpen nu eenmaal niet zo vaak aan bod. De 'waarschuwing' staat er met name zodat mensen er een beetje over nadenken voor ze een topic een 'kick' geven terwijl dat compleet overbodig is.

 

Mocht je zelf iets zinvols bij te dragen (of te vragen) hebben over de onderwerpen die je aanhaalt; begin gerust een nieuw topic.

Commerciële ondersteuning nodig? Theuws.com

Link naar reactie

Is HigherLevel nog wel Alive?

Misschien moeten we elke zondag een rondleiding organiseren voor nieuwkomers. ;D
Wellicht bestaat er een soort van evenredigheid tussen de toename in data (antwoorden) en de afname in vragen. 8)

 

Misschien kunnen wij, aan het begin van ieder nieuw jaar, basale antwoorden op basale vragen actualiseren met een nieuwe datum.

 

Met de vriendelijke groeten van Nedzhibe

 

Косара - Счетоводни и консултантски услуги / Cosara - Biuro Rachunkowe i Doradztwo Podatkowe

Instead of Thinking Outside the Box, Get Rid of the Box.

Link naar reactie
In dit tempo zijn over twee jaar alle vragen beantwoord.

Gelukkig verandert de (arbeids)markt en (ondernemers)wereld nowadays ook steeds sneller, dus dat levert vast nieuwe vraaggebieden op!

 

HPc, heb je onze zoekfunctie ook al gebruikt op 'jouw' termen Project Management en Management Support, waarvan je zelf m.i. overigens een vrij specifieke of nauwe omschrijving geeft.

 

Weekendgroet,

 

Highio

 

"The secret is to take an existing product, service or concept and then take it up a level by applying your own vision and creativity."

Link naar reactie

In dit tempo zijn over twee jaar alle vragen beantwoord.

Gelukkig verandert de (arbeidsmarkt en ondernemers)wereld nowadays ook steeds sneller, dus dat levert vast nieuwe vraaggebieden op!Highio

Gelukkig is er aan het systeem van dubbel boekhouden sinds 1494 niet veel veranderd.

 

Wat dat betreft volstaat een oud antwoord op een oude vraag. Een wiel blijft rond, zo ook volgend jaar.

 

Met de vriendelijke groeten van Nedzhibe

 

Косара - Счетоводни и консултантски услуги / Cosara - Biuro Rachunkowe i Doradztwo Podatkowe

Instead of Thinking Outside the Box, Get Rid of the Box.

Link naar reactie

Wat dat betreft volstaat een oud antwoord op een oude vraag. Een wiel blijft rond, zo ook volgend jaar.

Maar als je dat wiel een overkapping geeft, heb je opeens een fiscaal voordeel; en een bron van nieuwe vragen ;)

Geheel mee eens, maar dat is niet de essentie van het overigens al eerder gevoerde dispuut... oude vragen en antwoorden die niet aan verandering onderhevig zijn moeten niet als een echoput door het leven gaan ... en daarmee wordt de spoeling een beetje dun. 8)

 

Met de vriendelijke groeten van Nedzhibe

 

 

 

[Mod edit: foute URL met persoonsgegevens verwijderd, PM gestuurd]

 

Косара - Счетоводни и консултантски услуги / Cosara - Biuro Rachunkowe i Doradztwo Podatkowe

Instead of Thinking Outside the Box, Get Rid of the Box.

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    10 leden, 270 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.