loading
Ga naar inhoud
Frans24
Verberg

rechtsvorm adm kantoor llp?

vraag

Goedemiddag,

Ik ben (naast mijn baan) bezig met het opstarten van een administratiekantoor. Deze wil ik graag als llp opzetten. Weet iemand met welke aanbieder ik het beste in zee kan gaan? ukllp (= KCK) valt voor mij af. Ik weet toevallig dat de fiod er in 2015 is binnengevallen ivm fraude door hun trustkantoor.

Frans

Link naar bericht
Delen op andere sites

4 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

• 0
  • Waardeer dit antwoord

Deze wil ik graag als llp opzetten.

Met wie? (It takes two to tango )

Ik help ondernemers aan betaalbare en betrouwbare verzekeringen voor aansprakelijkheid, arbeidsongeschiktheid en pensioen. Vragen of offerte? ☛  contact

Werkgever en op zoek naar een goede en betaalbare verzuimverzekering voor je personeel ? ☛ www.verzuimverzekerd.nl

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 0
  • Waardeer dit antwoord

Wilde samen met mijn vrouw de wzh verrichten. I.v.m. de begrenzing van de aansprakelijkheid (bv is geen optie ivm de omvang van de activiteiten, en ja ik ben bezig met een verzekering) zou een llp in aanmerking komen. Wordt fiscaal gelijk behandeld als vof.

Frans

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 0
  • Waardeer dit antwoord

Wordt fiscaal gelijk behandeld als vof.

Niet in iedere situatie: alleen voor vrije beroepen. Maar een administratiekantoor valt daar inderdaad wel onder.

Ik help ondernemers aan betaalbare en betrouwbare verzekeringen voor aansprakelijkheid, arbeidsongeschiktheid en pensioen. Vragen of offerte? ☛  contact

Werkgever en op zoek naar een goede en betaalbare verzuimverzekering voor je personeel ? ☛ www.verzuimverzekerd.nl

Link naar bericht
Delen op andere sites
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Breng jouw businessplan naar een higher level!

Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

• Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 65.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis