• 0

verbeter punten website [auto verkoop]

Omschrijving van je concept:

Hallo ik heb een website laten bouwen en ik zou graag tips en aandacht punten willen krijgen over mijn site.

 

Omschrijf wat je tot nu toe zelf gedaan hebt hiervoor:

Ik heb de site laten bouwen en hier en daar een aantal aanpassingen laten maken.

Verder heb ik internet afgespeurd om te kijken hoe andere website van deze tijd in elkaar zijn gebouwd.

 

Wat is de uitdaging die je met je concept op wil lossen:

Meer bezoekers en klanten binnen halen.

 

Hoe is dit anders dan bestaande concepten:

het is doelgericht en specifiek voor een doelgroep, namelijk de groep die op zoek is naar een goedkoop auto

 

Wat voor feedback hoop je te krijgen:

Tips en tricks om mijn website er uit te laten springen tegen de grote jongens.

Meer klanten aan te trekken en te behouden.

 

[verandering: titel m.b.t. backlinks aangepast]

 

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

  • 0

Beste Wies78,

 

allereerst welkom op ondernemersforum Higherlevel.

 

Zou je je openingsbericht wat meer 'body' kunnen geven? Dan kun je uitgebreidere en betere reacties verwachten.

 

Heb je de 'readme' van dit (sub)board gelezen?

 

Groet,

 

Highio

 

"The secret is to take an existing product, service or concept and then take it up a level by applying your own vision and creativity."

Link naar reactie
  • 0

Mijn doelstellingen zijn meer particulieren die hun auto plaatsen op mijn website en meer bezoekers krijgen.

Ik had gehoopt dat ik nu al op minimaal 10000 bezoekers per maand zou zitten dat is nu pas 5000 per maand maar loopt nog wel iedere dag op.

Ik had dus nu al op meer inkomsten gerekend iniedergeval dat het mijn vaste lasten zou dekken.

nu is het voor nogal alleen maar geld investeren.

Ik zou graag een reactie willen over de opbouw van mijn site en naar het design. en de werking van de site.

Link naar reactie
  • 0

Eh, je kunt op alle bekende autosites toch gewoon instellen dat je zoekt tot maximaal E 2.000? Ik zie de toegevoegde waarde van deze site dan ook niet echt. En het lijkt me dan ook verdraaid lastig om, zonder forse media-investeringen, een plekje te bemachtigen tussen de gevestigde partijen...

Heeft u een briljant idee? Of wilt u uw organisatie versterken? Ik help u graag: http://www.vlemminxcompany.com

Link naar reactie
  • 0

Eh, je kunt op alle bekende autosites toch gewoon instellen dat je zoekt tot maximaal E 2.000? Ik zie de toegevoegde waarde van deze site dan ook niet echt. En het lijkt me dan ook verdraaid lastig om, zonder forse media-investeringen, een plekje te bemachtigen tussen de gevestigde partijen...

 

Dan is er kennelijk markt voor en is het mooi dat we hier een ondernemer in ons midden hebben die een plekje in die markt wenst te bemachtigen?

Juridisch adviseur met focus op privacy, auteursrecht, merkenrecht, contracten en startups.

 

www.maylegal.nl

0653872244

Link naar reactie
  • 0

Dat klopt Bas je kan het gewoon instellen tot €2000 maar dan krijg je bij de andere sites eerst alle leas autos te zien en onderdelen. dus voor je eindelijk bij jou auto bent ben je al een paar pagina's verder.

Bij mij ben je meteen bij bij het juiste adres.

Link naar reactie
  • 0

Nu is dat wel het geval dat de jongste auto 2007 is maar dit blijft wisselen er kunnen ieder moment

jongere autos worden geplaats.

Dat snap ik, maar ik zou het logischer vinden als het jongste jaar waaruit je een auto hebt ook het jongste jaar zou zijn dat ik kan selecteren in het zoekscherm. Maar ik begrijp dat het geen dynamisch zoekscherm is en dat er dus ook merken, types, kleuren etc. in de keuzelijstjes staan waar je geen bijbehorende auto bij hebt.

 

Verder vind ik dat het overzicht van accessoires aan de rechterkant duidelijker zou zijn als er geen kruisjes zouden staan (alsof de accessoires allemaal "aangekruisd" zijn en je een accessoire kunt verwijderen door op het kruisje te klikken) maar bijvoorbeeld open vakjes waar vinkjes in komen te staan als je ze aanklikt.

 

Wat is trouwens de functie van dat lege grijze vlak aan de rechterkant naast de topadvertenties?

Link naar reactie
  • 0

Wies, het gaat niet om het design, het gaat erom wat je (potentiële) kopers en verkopers kunt bieden. En het gebruiksgemak (of de usability) en het waarmaken of overtreffen van verwachtingen daarbij.

 

Het aanbieden van boodschappenwagentjes of youngtimers zou ik bijvoorbeeld bij voorbaat als klantgerichter willen beschouwen. Nu zit je alleen op de prijsdimensie.

 

Harstikke leuk, een 205 of een semiklassieke Audi, maar op alle andere autosites heb je keuze uit tientallen aanbiedingen als je zoiets zoekt.

 

Niet gevonden wat u zocht? Wij gaan voor u op zoek!

 

Groet,

 

Highio

 

"The secret is to take an existing product, service or concept and then take it up a level by applying your own vision and creativity."

Link naar reactie
  • 0

Dat klopt Bas je kan het gewoon instellen tot €2000 maar dan krijg je bij de andere sites eerst alle leas autos te zien en onderdelen. dus voor je eindelijk bij jou auto bent ben je al een paar pagina's verder.

Bij mij ben je meteen bij bij het juiste adres.

 

Ok, dat is een (klein) pluspuntje. Volgens mij moet je je nu niet focussen op een knopje hier of daar aanpassen, maar op het trekken van bezoekers. Je geeft zelf immers aan 'slechts' 5.000 bezoekers per maand te hebben. Dat heeft niets te maken met de gebruiksvriendelijkheid, maar alles met onbekendheid. Dus: wat ga je daaraan doen?

Heeft u een briljant idee? Of wilt u uw organisatie versterken? Ik help u graag: http://www.vlemminxcompany.com

Link naar reactie
  • 0

Eh, je kunt op alle bekende autosites toch gewoon instellen dat je zoekt tot maximaal E 2.000? Ik zie de toegevoegde waarde van deze site dan ook niet echt. En het lijkt me dan ook verdraaid lastig om, zonder forse media-investeringen, een plekje te bemachtigen tussen de gevestigde partijen...

 

Dan is er kennelijk markt voor en is het mooi dat we hier een ondernemer in ons midden hebben die een plekje in die markt wenst te bemachtigen?

Mooi positief!

Ik vind het feit dat het gratis is een groot pluspunt in vergelijking met andere sites.

Voor auto's wellicht nog niet eens zo, maar straks komen ongetwijfeld ook de onderdelen erbij...

ik vind het kaartje van de omgeving er meteen bij erg mooi en handig

Link naar reactie
  • 0

Bas ik ben net gestart met DTG naams bekendheid en ben nu druk op facebook bezig.

Had jij hier nog eventueel aanvulling op?

 

 

Hmm had je niet beter iemand anders kunnen dan DTG (De Telefoon Gids)? Reviews zijn erg slecht, en de goede reviews die ze hebben zijn voor 80% van hun eigen personeel.

 

Overigens goed bedoelt hoor :) maar had er tijdje terug voor de gein eens naar lopen google en hoorde er weinig goeds over. Je website zelf ziet er netjes en overzichtelijk uit!

Met vriendelijke groet,

 

Sander Aerts - Aerts IT Group B.V.

www.aertsit.com / www.masatel.com / www.achtergrondonderzoek.nl / www.jamezz.nl

Link naar reactie
  • 0

Wat wordt jouw verdienmodel?

 

Met de auto's die er nu op staan link je zo door naar de verkopende autodealer, daar is geen registratie voor nodig.

 

Dan kan ik me voorstellen dat je er in de toekomst alleen auto's op wil van particulieren, zijn ze bereid voor de minimale verkoopprijs je daar nog een marge voor te willen betalen, terwijl bv MP de advertentieplaats gratis aanbiedt of deze.

 

Wanneer en vooral hoeveel geld wil en kan je investeren voordat je naam in 1 adem word genoemd met de eerder genoemde twee stuks.

 

Maar wel een leuk initiatief.

 

 

Link naar reactie
  • 0

Het concept is leuk en je zou als je heel erg je best doet SEO technisch op basis van je domeinnaam wat mensen kunnen bereiken die in zoekmachines zoeken naar "ik zoek een goedkope auto". Maar de realiteit is inderdaad dat de meeste mensen daar niet naar zullen zoeken omdat zij al zullen navigeren naar de grootste tweedehands (auto) websites.

 

Daarnaast voelt €2000 en niet ouder dan X jaar een beetje arbitrair aan. Misschien kun je hier nog wat variabelen van maken die de gebruiker nog kan aanpassen.

lachgas kopen in lachgas tank - voor soa test thuis - veilig en anoniem.

Link naar reactie
  • 0

Ik zie een paar (kleine) dingen:

 

- Copyright 2014? Het is nu 2017 dus ik zou het bijwerken naar 2017

 

- Sommige 'permalinks' zijn nog engels (van de originele template), bijvoorbeeld /about-us kan je beter /over-ons maken (ook beter voor Google vindbaarheid / SEO)

 

- Voor twitter kan je misschien beter @marcel49694634 (je huidige gebruikersnaam) aanpassen naar iets van @goedkopeauto_nl (als die nog vrij is tenminste)

 

- De 'meta description' (website omschrijving voor google) is wat kort, je hebt maximaal 155 tekens dus maak daar ook nuttig gebruik van.

 

- Geen social media 'cards'? (https://dev.twitter.com/cards/overview) (https://developers.facebook.com/tools/debug/), als iemand je website deelt op Social media mist het nog informatie en zelfs een afbeelding (een post met een afbeelding krijgt over het algemeen meer interactie)

 

Hopelijk heb je er wat aan!

 

MVG,

 

Justin

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    11 leden, 248 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.