• 0

Hulp gezocht bij het maken van een logo en website.....

Aanbevolen berichten

16 antwoorden op deze vraag

  • 0

Er zijn inderdaad een aantal erg goede ontwerpers hier op het forum. Dus als je het professioneel aan wil pakken kan ik je dit zeker adviseren.

 

Denk er trouwens ook over na of het niet handig om gelijk een complete huisstijl te laten ontwerpen. Dus logo, briefpapier, visitekaartjes, enveloppen etc.

 

Op basis van deze huisstijl kan dan ook je website ontworpen worden of kun je deze zelf gaan bouwen.

 

Misschien is dit allemaal niet helemaal nodig voor een buurthuis, maar dat kun je het beste zelf bepalen.

 

succes.

 

 

AX Web Services - Webdesign, Internet Database Applicaties

AX Financial Services - Administratie- en financieel advieskantoor

Link naar reactie
  • 0

Adobe Illustrator, InDesign, Corel Draw zijn de grote professionele programmas (ik zelf werk meestal met InDesign) - deze kosten natuurlijk best wat geld. Volgend mij heeft ook Word wat teken-funkties - maar aanbevelen zou ik dat niet (kan je niet goed opslaan om verder te gebruiken).

Ik heb net gewoon op internet voor je gezocht, daar vindt je bijvoorbeeld dit:

http://www.dedigitalerevolutie.nl/toontext.asp?id=8015

een gratis teken-programma - ik ken het niet, kan dus niet zeggen of het goed is, gewoon proberen zou ik zeggen.

 

Als je iets hebt ontworpen kan je hem wel even naar me mailen voor (gratis) advies... (kan hem natuurlijk ook helemaal voor je doen als je wilt ;-)

voor de website: had net een broschure van http://www.maakum.nl in de brievenbus - ook hun ken ik niet, maar ze lijken wat standaard ontwerpen aan te bieden. Anders ook hier even googelen.

 

Succes verder

SAUERKRAUT - Healthy And Tasty Design

www.sauerkrautdesign.com

info@sauerkrautdesign.com

Link naar reactie
  • 0

Beste Jolanda_2005,

 

Volgens mij kun je hier ook gewoon vragen of er mensen zijn die voor jou voor een symbolisch bedrag een logo, huisstijl en/of website voor je willen ontwerpen.

 

Er zijn hier inderdaad een aantal goede ontwerpers te vinden.

 

En je vraag kun je gewoon in het vraag en aanbod deel van de site zetten.

Link naar reactie
  • 0

Kent er iemand een programma waarmee je eigen logo kan ontwerpen of is het handiger om dit door een bedrijf te laten doen??

 

 

Is dit iets wat je bedoelt?

 

http://www.logocreator.com/

 

Hier maak je nette maar zeer standaard logo's mee. Je hoeft echter niet te kunnen tekenen. Een kind maakt een professioneel logo. Heb er zelf eens mee gespeeld.

 

Besef wel dat een logo onderdeel is van je 'gezicht' en dus erg belangrijk. Zelf raad ik mijn tip af. ??? :D. Maar als er totaal geen budget is dan is het een optie.

 

Groet, Nathan.

Link naar reactie
  • 0

Allereerst wil ik iedereen heel erg bedanken voor het reageren en het meedenken !!!!!

 

 

Er zitten leuke ideeen tussen dus ik kan overal wat mee !!!

Ik ga eerst maar zelf wat uitvogelen mocht het niet lukken dan is een soort van wedstrijd erg leuk.

 

De reden dat ik hier mijn oproepje geplaatst heb is omdat er gewoonweg nog geen budget is om een bedrijf te vragen een logo voor ons te ontwerpen.

Dus neem ik zelf het initiatief ben best handig moet er alleen de tijd voor nemen.

 

Mochten er nog meer ideeen zijn ik zou zeggen plaats ze hier .

 

Bedankt,

Link naar reactie
  • 0

Als je een stichting hebt is er misschien wel subsidie te regelen.

Je kunt ook de stoute schoenen aantrekken en een aantal ontwerpers die je goed vindt benaderen met de vraag of ze jullie zouden willen helpen als 'goed doel', of ergens een oproep neerzetten.

Denk goed na over wat je wil uitstralen met je initiatief!

 

Link naar reactie
  • 0

een vage kennis van mij had nog wat verf over, dus bij deze een logo.

 

Haha leuke painting. Niet eens zo slecht. Als ik jou was zou ik deze nemen. Je kan altijd later nog een nieuw logo maken. Voordeel hiervan is dat het je nu niets kost en als je later een professioneel logo laat maken, kan je meteen een leuk persbericht op laten volgen. "Fatima gaat door met nieuw logo"

 

;).

____________ (online).

Link naar reactie
  • 0
Gast Verwijderd account

Stichting Fatima staat wel in je e-mail adres, maar is het logo daar ook voor bedoeld?

Indien ja, wat doet de stichting en voor wie doet ze dat en waarom?

 

Indien neen:

- Waar is het logo voor?

- Wat is de bedrijfsnaam of hoe heet het product?

- Wat zijn de activiteiten en/of de producten?

- Wat is de positionering?

 

Wellicht geeft een antwoord op deze vragen HL leden vrijdagmiddag inspiratie om iets te bedenken dat bruikbaar voor je is.....

Link naar reactie
  • 0

als je zelf een logo gaat maken probeer de tierelantijntjes achterwege te laten. Een eenvoudig blokje met een naam zoals hierboven al zichtbaar is dan een goede plaatsvervanger. Probeer ook overmatige dropshadows, strokes en andere effecten te vermijden. Dit doen is alleen te doen wanneer het goed wordt gedaan.

 

Denk er bij het ontwerpen ook om dat een logo voor web andere koek is dan een logo voor print. Een logo op 72 dpi wordt niks wanneer gebruikt voor een briefhoofd. Hier is een ontwerp op 300 dpi minimaal.

 

Vraag eens wat rond naar photoshoppers, indesigners en mensen die kunnen illustratoren. Wat betreft die wedstrijd: Laat graag zien wak kan en wil mijn best doen een leuk logo te ontwerpen.

 

 

----------------------------------------------------------------------------

www.splendidmedia.nl | *NEW: www.justathought.nl

----------------------------------------------------------------------------

Link naar reactie
  • 0

Hier kun je je logo op het web 'genereren'.

http://cooltext.com/

 

Het originele artikel uit het websuccesmagazine

(Copyrights 2005 van Alphamega)

======================================

 

Een handig “gratis” tooltje om logo’s te maken vindt je op http://cooltext.com. Het werkt heel simpel.

 

1.Klik op “Render a logo”

2.Kies een “logo style”

3.Verander de “Logo text” in bijvoorbeeld je bedrijfsnaam.

4.Klik (indien gewenst) op het lettertype om het lettertype te veranderen.

5.Pas (indien gewenst) de lettergrootte aan in “Text size”.

6.Vervolgens kun je kleur, helderheid, achtergrondkleur e.d. instellen.

7.Kies bij “File format” hoe je het logo wilt opslaan. (bijvoorbeeld .JPG)

8.Klik als laatste op “Render”

 

Je logo wordt nu gemaakt. Binnen een paar seconden krijg je het door jou gemaakte logo te zien. Je kunt het logo downloaden door te klikken op

“(Shift-)Click here to download this image”. Het logo wordt nu in een nieuw venster getoond.

 

Om het op te slaan op je eigen computer ga je als volgt te werk:

 

1.Klik met je rechtermuisknop op het plaatje (logo)

2.Kies dan “Afbeelding opslaan als” of wanneer je een Engelse versie hebt “Save picture as”

3.Sla het plaatje op in de door jou gekozen map.

 

Je kunt met dit tooltje ook een button maken. Volg dan dezelfde stappen als voor het logo alleen bij stap 1 kies je “Render a button”

 

Link naar reactie
  • 0

Leek me ook geinig wat betreft die contest maar helaas.. dit topic was al snel weer overleden.

----------------------------------------------------------------------------

www.splendidmedia.nl | *NEW: www.justathought.nl

----------------------------------------------------------------------------

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    9 leden, 201 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.