• 0

Link tussen administratie pakket en Belastingdienst

Hallo, ik heb een eigen gebouwd administratie pakket voor ZZP'ers. Dit pakket sluit goed aan bij de behoeftes van deze doelgroep, alleen zou ik hieraan willen toevoegen een koppeling met de Belastingdienst. Het gaat hierbij om via de administratie rechtstreeks de OB aangifte te kunnen doen ipv in te loggen op de ondernemerspagina van de Belastingdienst. Is er iemand die weet hoe ik dit kan aanvragen en waaraan de link technisch moet voldoen? Bij de Belastingdienst konden ze mij niet verder helpen. Alvast bedankt, Marc

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

10 antwoorden op deze vraag

  • 0

Inderdaad. Ik betaalde laatst 657,- (excl. BTW).

En de eerste keer zijn er ook extra kosten (registratie/aanmelding/onderzoek enz.), tenminste meestal als je het helemaal 'in je eentje' moet regelen meen ik mij te herinneren.

 

Vandaar dat ik dit ook aankaart: kan mij eigenlijk niet echt voorstellen dat veel ondernemers dit zo zullen willen doen (en het is ook best een beetje 'gedoe' ook, want het moet een soort "face-to-face" gebeuren ook...).

 

Link naar reactie
  • 0

Natuurlijk. Maar ik kreeg niet de indruk dat TS een soort 'aangifteservice' met eigen certificaat ging opzetten (zal nogal ingewikkeld zijn).

 

Volgens mij werd over het hoofd gezien (maar ik kan mij vergissen) dat de aangifte met een certificaat ondertekend moet worden.

Kan dus niet zomaar via 'een link' gestuurd worden naar Digipoort.

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    7 leden, 240 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.