• 0

Van hobby naar fulltime baan (leven van mijn internetwebsite)

Beste forumleden,

 

Sinds 2012 ben ik als hobby begonnen met het publiceren en ontwikkelen van websites.

Inmiddels heb ik ongeveer 160.000 maandelijkse bezoekers en heb ik een omzet uit advertenties (krijg een bedrag per klik) van €750.

 

Ik wil graag investeren in mijn nieuwe artikelen website in Top 10 Lijstjes

 

Zijn er op dit forum ondernemers actief die rond kunnen komen van artikelenwebsites of Youtube video's? Ik wil graag sparren hoe ik mijn website winstgevender kan maken.

 

 

[Mod edit: link naar eigen site verwijderd, kan in profielinfo en/of handtekening]

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

5 antwoorden op deze vraag

  • 0

Ik ben in het bezit van een groot aantal websites, ik kan je vertellen dat het niet gemakkelijk is om van de site te leven.

 

Maar wat ik wel weet, is hoe het maximale uit je website kunt halen om zoveel mogelijk bezoekers te krijgen en te houden.

 

1. Sitesnelheid, kun je gratis meten met gtmetrix.com

2. Een SSL certificaat, bijblijven met de nieuwste noodzaken op webgebied

3. Verrassende nieuwe content blijven schrijven, schrijven en schrijven ;)

 

Succes

WPbeveiligen - Uw connectie voor het herstellen en beveiligen van WordPress websites
Link naar reactie
  • 0

Wellicht het verzamelen van mailadressen en dan vervolgens handige tips via de mail doorgeven. Uiteraard kan je ook leuke gadgets promoten in je mails (volgens mij kan dit best een interesse zijn van jouw doelgroep?). Kortom, je zou er bijv. meer uit kunnen halen door:

 

1. Iets waardevols weg te geven via de mail (een e-book bijvoorbeeld met...de leukste top 10 aller tijden)

2. Jij kan de doelgroep benaderen met leuke weetjes/feitjes en 'af en toe' een leuke gadget tip (gadget van de week) toesturen. Hierin kan je gebruik maken van een affiliate link. Wanneer jouw e-maillezer de gadget aanschaft, krijg jij een percentage ervan.

 

Bedoel je dit wellicht?

 

Een goed marketingplan helpt je vooruit! Bekijk het op www.marketingscriptie.nl.

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    9 leden, 245 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.