• 0

Zorg-en bemiddelingsbureau

Beste iedereen,

 

Ik zou graag een zorg - en bemiddelingsbureau willen starten met als basis zzpers. De clienten waarover het zal gaan ontvangen pgb of zorg in natura. Ik zou graag willen weten hoe ik deze moet starten en welke regels en waar ik kan aankloppen om dit goed te regelen. Hoe kan ik bijvoorbeeld de aanvragen doen? Zijn er nog eisen verbonden zoals diploma's. Welke stappen moet ik nemen om een succesvolle bureau te starten.

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

3 antwoorden op deze vraag

  • 0

Ik zou graag willen weten hoe ik deze moet starten en welke regels en waar ik kan aankloppen om dit goed te regelen. Hoe kan ik bijvoorbeeld de aanvragen doen? Zijn er nog eisen verbonden zoals diploma's. Welke stappen moet ik nemen om een succesvolle bureau te starten.

 

Beste One-Step,

 

Welkom op Higherlevel.

 

Je stelt hele basale vragen. Van een ondernemer mag enige zelfstandigheid verwacht worden. Als je een bureau wilt starten in de zorg lijkt me basiskennis van de zorgsector ook van belang. Uit de forumregels, waarmee je bij het aanmaken van een account akkoord bent gegaan:

 

Heb je zelf al moeite genomen? Laat zien dat je de moeite hebt gedaan om al zelf een antwoord op jouw vraag te vinden.

Met vriendelijke groet, Ron van der Kolk MSc MBA

 

Ik werk via Inflection als interimmanager voor de publieke sector aan betere

dienstverlening, bedrijfsvoering & informatievoorziening door de overheid. 

Link naar reactie
  • 0

Ik ben momenteel al een paar jaar werkzaam in de zorg als zzper. Nu wil ik graag een eigen zorg en bemiddelingsbureau alleen weet ik niet waar ik moet beginnen. Ben als een jaar bezig om te onderzoeken hoe ik deze kan oprichten. Ik heb al enige ervaring met hoe ik eventueel de zorg en bemiddelingsbureau alleen de basis ontbreekt hierbij zoals de werking van de pgb en zorg in natura. Ook de eisen kan ik bijna nergens vinden. De oprichting van een zorg en bemiddelingsbureau is niet gemakkelijk te vinden.

Link naar reactie
  • 0

Een paar dagen geleden was je "een pas gestarte onderneming die zich gaat inzetten om oplossingen te bedenken voor de problemen waar de consument, particulier dagelijks tegenaan loopt."...

 

Is dat een "Zorg-en bemiddelingsbureau" volgens jou?

 

Persoonlijk weet ik niet veel van het onderwerp, maar ik denk dat je voor jezelf echt goed alles waar het hier om gaat moet proberen in kaart te brengen. En dat doe je niet middels een beknopte vraag op een forum, lijkt mij.

 

Inlezen, dus! Of ervaring op dit gebied opdoen. Om maar een paar dingen te noemen.

 

Succes trouwens!

 

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    8 leden, 202 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.