• 0

MKB Collectieven overstappen energiemaatschappij

MKB Collectieven levering energie bewerken

 

Goedemorgen,

Via MKB Collectieven benaderd telefonisch voor eventuele overstap tegen gunstigere tarieven voor energie. Via een door hun geregisseerd vragenlijstje waarop je met alleen ja en nee kan antwoorden hier in getuimeld!

Heb een aanbod schriftelijk gekregen die je voor 23 februari jl zou moeten hebben gelezen en bevestigd of niet. Ik was echter in het buitenland en heb deze brief dus niet gelezen. Ik krijg vandaag een bevestiging van Total Gas & Power Nederland dat zij mij gaan uitschrijven en bij hun inschrijven per 1 mei a.s.

MKB Collectieven gebeld dat dit niet zomaar kan maar ze gaan eerst de tape terugluisteren en dan laten ze me weten of ik er aan vast zit of niet. Dit kan toch zo maar niet!! Ik heb geen handtekening of niets geplaatst!

Mijn gevoel zegt dat dit wettelijk helemaal niet kan en ik wil hier graag actie op ondernemen want ik vind dit best een agressieve manier van verborgen verkoop.

Kunnen jullie mij helpen en adviseren wat te doen?

Heb al diverse zaken geprobeerd en ook contact opgenomen met MKB

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

  • 0

Ik werd zojuist gebeld door MKB Garant, volgens mij dezelfde club. Die beweerden dat mijn verlaging was afgelopen op een adres waar ik al niet meer zit, en waar een contract op de naam van mijn vriendin stond.

Heel gek verhaal dus.

Ik denk dat ze van plan waren iets voor te stellen in de trant van: "Wilt u weer de verlaging ..."

Maar goed toen ik ze wees op het feit dat wat hij vertelde niet klopt, zei hij meteen dat het in de administratie fout stond en dat ze het zouden aanpassen.

Klinkt heel louche iig.

Link naar reactie
  • 0

Goed nieuws.

 

Quote

De ACM verklaart de toezegging van Total Gas & Power Nederland B.V. op het gebied van energielevering aan ondernemers op hun woonadres bindend.

 

Total Gas & Power Nederland B.V. (hierna: TGPNL) heeft aan de ACM toegezegd aan afnemers die door TGPNL voor levering op hun woonadres worden geworven, en de geleverde energie niet in de uitoefening van hun beroep of bedrijf gebruiken, consumentenbescherming te bieden.

 

TGPNL compenseert een grote groep inmiddels vertrokken afnemers voor de aan hen berekende opzegvergoedingen. TGPNL zegt tevens toe de voorwaarden voor bestaande afnemers aan te passen aan de consumentenregelgeving.

 

Hiep hiep hoera: honderd jaar A4  :partying-face:  (DIN = Duits Instituut voor Normalisatie)

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    7 leden, 242 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.