Jump to content
plaurens

MKB Collectieven overstappen energiemaatschappij

Recommended Posts

Ik ben inmiddels van het " contract" af. Het blijft heel trickie wat er gebeurt. het telefoongesprek is gevoerd met mijn partner (niet tekenbevoegd), het gaat in een razendtempo waarbij mensen amper kunnen ademhalen om antwoord te geven

Tijdens de samenvatting van het telefoongesprek stellen ze je bijvoorbeeld in een keer tien vragen waarbij je maar een keer gevraagd wordt om een antwoord. Je bent dan geneigd om op de laatste gestelde vraag te antwoorden en de overige vragen vergeet je dan. Maar vermoedelijk onder druk van juridische hulp ben ik er vanaf, maar ook na de bevestiging van hun kant direct annuleren!

Geachte heer, mevrouw,

Onze excuses voor het uitblijven van een reactie van onze zijde. Wij hebben uw opzegging in goede orde ontvangen en verwerkt. Wij zullen de levering niet overnemen.

Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Indien u vragen of opmerkingen heeft, vernemen wij deze graag. Uw casenummer is .

Martin Maharadja Tenten

www.maharadja-tenten.nl

0546-840447

Netjes opgelost, en dank je wel voor de terugkoppeling.

Branko Collin, front-end web developer / prototyper / Drupal-developer.

Gewoon nooit ook maar iets bevestigen over de telefoon. "Hallo, ja? Stuur maar een email. Doei".

Je zei "ja".

Branko Collin, front-end web developer / prototyper / Drupal-developer.

Ik werd zojuist gebeld door MKB Garant, volgens mij dezelfde club. Die beweerden dat mijn verlaging was afgelopen op een adres waar ik al niet meer zit, en waar een contract op de naam van mijn vriendin stond.

Heel gek verhaal dus.

Ik denk dat ze van plan waren iets voor te stellen in de trant van: "Wilt u weer de verlaging ..."

Maar goed toen ik ze wees op het feit dat wat hij vertelde niet klopt, zei hij meteen dat het in de administratie fout stond en dat ze het zouden aanpassen.

Klinkt heel louche iig.

Ik zeg nooit ja in een gesprek...

Allicht, zou kunnen, onder andere, geen idee, das mooi etc etc

Het is een spel zeg geen ja, zeg geen nee....

Goed nieuws.

De ACM verklaart de toezegging van Total Gas & Power Nederland B.V. op het gebied van energielevering aan ondernemers op hun woonadres bindend.

Total Gas & Power Nederland B.V. (hierna: TGPNL) heeft aan de ACM toegezegd aan afnemers die door TGPNL voor levering op hun woonadres worden geworven, en de geleverde energie niet in de uitoefening van hun beroep of bedrijf gebruiken, consumentenbescherming te bieden.

TGPNL compenseert een grote groep inmiddels vertrokken afnemers voor de aan hen berekende opzegvergoedingen. TGPNL zegt tevens toe de voorwaarden voor bestaande afnemers aan te passen aan de consumentenregelgeving.

Dactylus, dactylus...

Olleke bolleke, eenmaal vijf regels

die rijmen aan het slot.

Kreet, thema, één woord met zeslettergretigheid.

Moeilijk te maken, maar wat een genot.