Cookies op HigherLevel.nl
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
janwillem12
janwillem12
Beste Forumleden.
Ik heb een vraag en kan hierover op internet niets vinden.
Ik wil binnenkort een kantoor ruimte huren voor de eerste keer. dit betreft een kantoor ruimte waarbij geen service kosten worden betaald door de huurder aldus de verhuurder.
Alleen ik las in het contracht het volgende bij het kopje
Kosten van levering van zaken en diensten
administratiekosten ad 5% over de hierboven genoemde leveringen en diensten.
hoe zit dit en waarvoor zijn deze kosten en is dit altijd ?
hebben jullie nog andere goede tips dan hoor ik deze graag.
Met vriendelijke groet,
Janwillem
Link naar reactie
Aanbevolen berichten
2 antwoorden op deze vraag