• 0

Wat is dit?: nummer 6

Het is nog geen vrijdag maaruuhhh toch maar weer een nieuwe "Wat is dit"!!! Ingezonden door Patrick de Boevere!

 

Natuurlijk kan iedereen insturen op evertlemmens@hetnet.nl

 

Groet,

 

Kanban

 

Ps. Patrick, niet te snel veklappen he....laat ze maar eens flink denken! ;D

nummer_6.thumb.jpg.9ce104ff771db22d8c4ab9f2860f7f29.jpg

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

  • 0
In Memoriam
Retired Mod     11,3k 479

Ik zie wel wat in de reiskoffer zet. Gezien het model kan ik mezelf direct verkleden. Lijkt me fantastisch om onder mijn arm mee te nemen als ik op stap ga. Elke keer een andere creatie aan.

 

Maareh ........... neu ............ denk niet dat dat het is !

 

Is het miskien een dating box ! Met zijn allen op een rij staan. Lampje geeft aan waar je zin in hebt. Eindelijk het probleem "op uiterlijk afgaan" opgelost !

 

Wijnbox is ook het model niet. Ookal zou ik me daar graag in willen verstoppen!

Het heeft wel iets van een menselijk postuur .... ohhhhhhhhhhhh ..... wacht ........ tis een "wie nie weg is is gezien doos" ?

 

Netwerken: Het gaat er niet om wie je bent, maar wie je kent !

Link naar reactie
  • 0
In Memoriam
Retired Mod     11,3k 479

Yeahhhhhhh eindelijk iets waar dit grote kind mee kan spelen en nog in kan verstoppen ook.

 

Mmmmm ... ers is patent op gevraagd (meestel met de guess what in deze thread) ... begrijp dus niet waarom er geen markt voor is!

 

Ik ben inspiration lossssssssssssss !

Netwerken: Het gaat er niet om wie je bent, maar wie je kent !

Link naar reactie
  • 0

Ik had mezelf voorgenomen niet aan dit soort raadseltje mee te doen, naar helaas, na weken verbijten toch maar toegegeven.

 

Is het een doe-het-zelf hennepkweekmachine zonder overlast, met assimilatie verlichting bovenin, koeling en afvoer van penetrante geurtjes in het midden en oogstkamer onderin?. Kun je bij je oma op de logeerkamer zetten zomder dat ze wat door heeft!

 

Groeten,

Nils

Heeft mijn antwoord je goed geholpen? Dan is een reusje nooit weg.

 

contact: www.dewitte.org | Innovation + Business + Finance

Link naar reactie
  • 0

Dat zou niet echt ethisch verantwoord zijn iets dergelijks hier te plaatsen!

 

Nils ik ben het met je eens dat je beter bij je oma een kopje koffie kan gaan drinken dan in een coffeeshop! Daar hangt altijd zo'n gordijn rook en stinkt het naar kruiden! Heeeeeel raaaar! ;D

Link naar reactie
  • 0

mensen het valt me een beetje tegen hoe creatief jullie zijn geweest deze week! Kom ik terug van mijn vakantie heeft niemand een poging ondernomen dit o zo duidelijke apparaat op zijn toepassing te raden!

 

Ok een tip: Kermie jij krijgt in je strandtent er een namens higherlevel! Daar zorg ik dan wel voor! ;D

In het cafe van de toekomst moet hij ook zeker te vinden zijn!!!!!!!

 

Kanban

Link naar reactie
  • 0

ik zal nog maar eens een poging wagen..

 

Het is een bier kluis..

de lampjes geven aan wanneer de kluis openmag.

Het bier is dan al lekker koud en per persoon is aangegeven hoeveel hij mag hebben..

 

(net als in een ligbox,..bij koeien..die krijgen ook precies de hoeveelheid die ze moeten hebben)

 

greetz,

Tirza

Follow your dream, Feel the fear and do it anyway

Link naar reactie
  • 0
In Memoriam
Retired Mod     11,3k 479

Ok een tip: Kermie jij krijgt in je strandtent er een namens higherlevel! Daar zorg ik dan wel voor! ;D

Kanban

 

COOL ... daar houd ik je aan ... en dat zonder te raden wat het is.

Mmmmmmm .... ga ik nog een poging doen, want als ik dat "ding" krijg word ik natuurlijk inspiratievol.

De enige tip die ik heb = recyclen?

Het is een ijsblokjesmachine! Filtert het zeewater/recyucled drankrestjes e.d. tot er een zuiver spulletje overblijft ... maakt er vervolgens ijsblokjes van of crushed ice voor de frozen margarita's ?

Netwerken: Het gaat er niet om wie je bent, maar wie je kent !

Link naar reactie
  • 0

HOERA!!! Nils ......grandioos! Je bent de winnaar van de "wat is dit nummer 6" ;D.

 

Het is inderdaad een bottlenecker! Een apparaat die flesjes (cola, breezer enz) tot kleine stukjes helpt!

 

Hij is inmiddels op de markt en voor een bedrag van 1995 euro kan het de jouwe worden!

 

Ehhhh Kemie nu ik de prijs heb gezien weet ik niet of dit wil een geschikt kado van mij aan jou is.......breng ik je lover misschien in verlegenheid! ;)

 

Nils je wint een mooie fles wijn! Je moet er nog even op wachten want ik moet hem eerst bij je komen halen gna gna!

 

Kanban

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    7 leden, 208 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.