• 0

Wie heeft er ervaring met Streya of Mijndienstverlener?

Aanbevolen berichten

  • 0

Grote vraag is wie heeft er ervaring met Streya en wie is bereid deze hier online te delen? Na de ontvangst met de nodige scepsis en zelfpromotie met bravoure zou ik dat op persoonlijke titel als vrijblijvend voorstel aan alle partijen graag willen afwachten.

 

Groet,

 

Highio

 

"The secret is to take an existing product, service or concept and then take it up a level by applying your own vision and creativity."

Link naar reactie
  • 0

dus op = op!

 

Gelukkig!

 

Maar je begrijpt het écht niet volgens mij: Ik ben niet geïnteresseerd in jouw verkooppraatje!

En toch ga je het posten. En je denkt kennelijk dat dit goede reclame is! Hilarisch, eigenlijk.

 

(Maar nu ben ik trouwens echt klaar met dit draadje.)

 

O zeker niet. Slimme mensen worden financieel beter dan minder slimme mensen. Wat voor u geen waarde heeft kan voor de ander goud zijn. En dat is enkelt te beoordelen na het afnemen van bepaalde diensten. U kiest ervoor een ander voordeel te laten genieten.

 

Hopelijk blijft u nog wat langer want ik zit hier nog wel tot 21:00 uur (speciaal voor onze klanten).

 

M

 

Link naar reactie
  • 0

Grote vraag is wie heeft er ervaring met Streya en wie is bereid deze hier online te delen? Na de ontvangst met de nodige scepsis en zelfpromotie met bravoure zou ik dat op persoonlijke titel als vrijblijvend voorstel aan alle partijen graag willen afwachten.

 

Groet,

 

Highio

 

 

Dat wordt helaas niet gewaardeerd blijkbaar. Er is een positieve reactie gekomen van drive@r (geen dank voor de extra reclame) Die reactie werd met de grond gelijk grmaakt. Dit forum respecteert onze klanten niet en is alleen maar op zoek naar sensatie. Leuk artikel voor onze nieuwe blog of niet Freek?

 

Wij hebben herhaaldelijk gevraagd of er alleen gereageerd kan worden door klanten met echte ervaring. Hier is totaal geen respect voor. Jammer maar onze geloofwaardigheid in dit forum is totaal weg! Genoodzaakt hier te blijven om ervoor te zorgen dat er geen (nep) reacties geplaatst gaan worden aangezien er ook lasterlijke uitspraken gedaan worden. Jammer maar dit is wat het is.

 

Een ieder van onze klanten die hieroverheen kunnen lezen wil ik ook graag vragen hun ervaringen hier te delen en dit geheel objectief te doen. Van objectiviteit onder de leden van HL is weinig te merken helaas.

 

Link naar reactie
  • 0

Mochten wij iets voor u kunnen betekenen dan vernemen wij dat graag.

Als mod: Wil je trouwens ophouden met dit soort wervende teksten? Die zijn op Higherlevel niet toegestaan en dit kan bij herhaling leiden tot een ban.

 

 

Kunt u dan ook de andere leden verzoeken geen reacties te plaatsen die on-wervend zijn, maar ook nog eens zeer lasterlijk.

 

Link naar reactie
  • 0

Ik wil vanuit onze organisatie voorstellen om dit topic terug te brengen na het allereerste bericht zodat echte klanten kunnen reageren. Wij zouden dat zeer waarderen.

 

Het lijkt nu op een hetze uit te draaien waarbij allerlei advocaten weer overuren moeten maken terwijl dat inziens de directie niet nodig is.

 

Wij begrijpen dat de leden van HL veel tijd en moeite steken in het plaatsen van reacties maar met een topic als dit kan HL toch niet mee geassocieerd worden? Dit is een schande voor dit forum en betuigt geen enkele professionaliteit.

 

Voorzover nodig willen wij iedereen erop attenderen dat het plaatsen van lasterlijke reacties strafbaar is en wij zulke uitspraken uiterst serieus nemen.

 

U maakt met dit topic niet alleen ons bedrijf ten schande, maar ook elke klant die bij ons geprofileerd staat. Respecteer een ieder en stop met dit soort topics, tenzij vast staat dat er malafide praktijken zijn. Dit is bij ons niet het geval en onze aandeelhouders bestaan uit gerespecteerde mannen die eerlijke prijzen willen behalen voor hun klanten!

 

Link naar reactie
  • 0
Er is een positieve reactie gekomen van drive@r (geen dank voor de extra reclame) Die reactie werd met de grond gelijk grmaakt.

Reviews zijn voor derden alleen maar zinvol als ze objectief zijn. Een persoonlijke vriend, klant of niet, is niet objectief. Het is nog niet zo zielig als die lui die hier hun eigen website komen pluggen met posts als "Ik heb nou via Google een leuke site gevonden, zeg!", maar een beetje sneu is het wel.

 

Wij hebben herhaaldelijk gevraagd of er alleen gereageerd kan worden door klanten met echte ervaring. Hier is totaal geen respect voor.

En dat mag je vragen, alleen hoeft niemand daarnaar te luisteren, want dit is niet jullie forum.

 

Jammer maar onze geloofwaardigheid in dit forum is totaal weg!

En dat heb je helemaal zelf gedaan!

 

Genoodzaakt hier te blijven om ervoor te zorgen dat er geen (nep) reacties geplaatst gaan worden aangezien er ook lasterlijke uitspraken gedaan worden. Jammer maar dit is wat het is.

Ach ja...alternatieve waarheden - nu zijn wij opeens de bron van nep-reacties.

 

Een ieder van onze klanten die hieroverheen kunnen lezen wil ik ook graag vragen hun ervaringen hier te delen en dit geheel objectief te doen. Van objectiviteit onder de leden van HL is weinig te merken helaas.

Wij willen graag objectieve reacties van klanten zien, ook positieve. Maar dan wel echt objectief!

 

Ik wil vanuit onze organisatie voorstellen om dit topic terug te brengen na het allereerste bericht zodat echte klanten kunnen reageren. Wij zouden dat zeer waarderen.

En dat gaat dus niet gebeuren. We hebben bij hoge uitzondering het andere topic anoniem gemaakt, maar daar bijft het toch echt bij.

 

Verder ben ik dat arrogante gedoe wel een beetje zat. Als je ergens problemen mee hebt sch akel je iknderdaad maar een advocaat in - v eel succes. Hetzelfde geldt voor smaad of laster, zoals eerder gemeld door een andere moderator.

 

Verder bij deze de oproep aan iedereen om weer on-topic te gaan - het topic gaat over "Wie heeft er ervaring met Streya" en niet over wat iedereen van de ander zijn opmerkingen en de manier van modereren vindt.

 

Link naar reactie
  • 0

Er is een positieve reactie gekomen van drive@r (geen dank voor de extra reclame) Die reactie werd met de grond gelijk grmaakt.

Reviews zijn voor derden alleen maar zinvol als ze objectief zijn. Een persoonlijke vriend, klant of niet, is niet objectief. Het is nog niet zo zielig als die lui die hier hun eigen website komen pluggen met posts als "Ik heb nou via Google een leuke site gevonden, zeg!", maar een beetje sneu is het wel.

 

Wij hebben herhaaldelijk gevraagd of er alleen gereageerd kan worden door klanten met echte ervaring. Hier is totaal geen respect voor.

En dat mag je vragen, alleen hoeft niemand daarnaar te luisteren, want dit is niet jullie forum.

 

Jammer maar onze geloofwaardigheid in dit forum is totaal weg!

En dat heb je helemaal zelf gedaan!

 

Genoodzaakt hier te blijven om ervoor te zorgen dat er geen (nep) reacties geplaatst gaan worden aangezien er ook lasterlijke uitspraken gedaan worden. Jammer maar dit is wat het is.

Ach ja...alternatieve waarheden - nu zijn wij opeens de bron van nep-reacties.

 

Een ieder van onze klanten die hieroverheen kunnen lezen wil ik ook graag vragen hun ervaringen hier te delen en dit geheel objectief te doen. Van objectiviteit onder de leden van HL is weinig te merken helaas.

Wij willen graag objectieve reacties van klanten zien, ook positieve. Maar dan wel echt objectief!

 

Ik wil vanuit onze organisatie voorstellen om dit topic terug te brengen na het allereerste bericht zodat echte klanten kunnen reageren. Wij zouden dat zeer waarderen.

En dat gaat dus niet gebeuren. We hebben bij hoge uitzondering het andere topic anoniem gemaakt, maar daar bijft het toch echt bij.

 

Verder ben ik dat arrogante gedoe wel een beetje zat. Als je ergens problemen mee hebt sch akel je iknderdaad maar een advocaat in - v eel succes. Hetzelfde geldt voor smaad of laster, zoals eerder gemeld door een andere moderator.

 

Verder bij deze de oproep aan iedereen om weer on-topic te gaan - het topic gaat over "Wie heeft er ervaring met Streya" en niet over wat iedereen van de ander zijn opmerkingen en de manier van modereren vindt.

 

 

Wij sluiten ons - onder protest - hierbij aan! Graag on-topic, dus geen aannames! Wel prefereren wij bijvoorbeeld Trust Pilot omdat u daar objectieve meningen vind.

 

Link naar reactie
  • 0

Het recht van weerwoord is toch wel tamelijk fundamenteel. Dat is de standaard reactie van HL als een bedrijf bezwaar maakt tegen een topic: U kunt altijd reageren in het topic zelf.

 

Overigens is het uit oogpunt van webcare niet aan te raden om in een vlek te blijven wrijven. ;)

 

Hiep hiep hoera: honderd jaar A4  :partying-face:  (DIN = Duits Instituut voor Normalisatie)

Link naar reactie
  • 0

Het recht op weerwoord is gegeven aan een account van een oprichter en een tweede account van een Streya Webcare. Het eerste account is op eigen verzoek geanonimiseerd en het tweede account volgt forumregels en modaanwijzingen niet op.

 

Modgroet,

 

Highio

"The secret is to take an existing product, service or concept and then take it up a level by applying your own vision and creativity."

Link naar reactie
  • 0

Nog meer mensen benadeeld door Streya? Aan de telefoon hele ander verhaal bleek in de overeenkomst die ik per mail kreeg hele andere afspraken, daarover gemaild geen reactie. Omdat je met de zeven dagen annulering zit om die reden geannuleerd dat de afspraken niet overeenkomen met de gemaakte afspraken. Toen kwamen ze met een factuur voor annuleringskosten. Beloofd om uit het systeem te halen nooit gebeurt nu sturen ze telkens een aanmaning. Vorige week gezegd dat ze het op moeten lossen en dat ik anders mijn ervaringen zou delen op een forum. Met vijf minuten iemand aan de telefoonlijn als ik dat zou doen zouden hun ook onwaarheden gaan vertellen op het forum rare redenatie hoor. Als ik met de annulering had aangegeven ben het niet eens met de algemene voorwaarden dan had ik de annuleringskosten niet te hoeven betalen VREEMD. Ik heb ze nu al meerdere malen verzocht de bandopname terug te luisteren maar dat doen ze dus blijkbaar niet. Begin er absoluut niet aan en zeg niks toe want het is een onbetrouwbare partij.

Link naar reactie
  • 0

Ik voel me gewoon bedrogen door dit bedrijf. Ze hebben me 10 keer gebeld. Ik kreeg een contract die ik niet wilde. Ik heb geen mail ontvangen met het contract waarin werd geconcludeerd dat ik het contract binnen enkele dagen moest opzeggen. Ze hebben me alleen een betaalherinnering gestuurd. Ze hadden onjuiste gegevens en onjuiste e-mail alleen maar de naam van mijn bedrijf en het adres. Ik heb hem snel gebeld dat het misverstanding is maar ze zeiden dat het niet zijn schuld is en dat ze mijn telefoonnummer hebben. Ik moest 750 euro betalen voor niks. Ik voel me gedupeerd.

Link naar reactie
  • 0

Ik heb zeer negatieve ervaringen met streya Nederland, het is een lang verhaal,

 

in het kort, ik werd door hun telefonisch benaderd nadat ik pas een paar weken als Zzp'er was begonnen, mooi verhaal van hoe ze mij vele klanten konden bezorgen, per direct en of ik daar interesse in had, het zou mij zo om en nabij 400 euro gaan kosten dus ik heb geantwoord dat ik al eens op die manier op de koffie was gekomen en dat ik geen toezeggingen deed omdat ik dit éérst wilde bespreken met mijn accountant en dat zij ondertussen maar een offerte moesten sturen..

 

enfin..dat was op een donderdag en op zaterdag heb ik een e-mail gestuurd dat ik geen interesse had en dat ik dus zodoende niet met hun in zee zou gaan.

 

Paar dagen later kreeg ik een mailtje terug waarin stond dat ik alleen maar per aangetekende brief kon annuleren, dat heb ik gedaan plus nog een gewone brief gestuurd, waarop ik weer later een mailtje kreeg met een rekening van 61 euro, want zij hadden al behoorlijk wat werk voor mij verricht, ik heb hun toen laten weten dat ik dat niet zou betalen, waarop ik op zoek ben gegaan naar mensen met dezelfde ervaringen, kijk in mijn optiek staat je woord nog ergens voor, helaas schijnt dat in deze tijd niet meer van toepassimg te zijn .

 

Inmiddels ben ik vele mailtjes verder, dat zijn dreigmails van aangifte bij de politie wegens smaad en laster...waar ik overigens echt smakelijk om heb moeten lachen, incassobureau's enz enz ..

 

ik heb ruim een maand geleden gevraagd om de bandopname waarin ik zou hebben ingestemd een overeenkomst, die heb il tot op heden nog niet gekregen, ik heb ondertussen contact opgenomen met het incassobureau waar zij zaken mee doen om hun in te lichten over de ' werkwijze ' van streya en hun de vraag gesteld of zij met dit bedrijf geassocieerd willen worden.

 

Ondertussen heb ik veel onderzoek naar hun gedaan omdat ik wel eens wilde weten met wie ik te maken heb. En als laatste wil ik koste wat kost voorkomen dat andere mensen de dupe worden van dit bedrijf!

 

mod edit: witregels toegevoegd of alinea's proberen te maken voor een betere leesbaarheid van deze ervaring

 

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    3 leden, 132 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.