• 0

Wie heeft er ervaring met Streya of Mijndienstverlener?

Aanbevolen berichten

  • 0

Je hebt accoord gegeven op het aanbod om je zaak in de gids te noemen. Kort daarop word je doorverbonden en nou beweer je dat je een verkeerd email-adres hebt gegeven na overleg met een boekhouder en collega. Dat is onwaarachtig. Je had immers geen tijd om te overleggen.

Zo te lezen is TS twee keer gebeld, de eerste keer kort na zijn inschrijving bij de KvK en de tweede keer begin februari. Het overleggen met de boekhouder en collega vond dan blijkbaar plaats in de tijd daartussen.

 

Link naar reactie
  • 0

Goedemiddag,

weet niet wie u bent maakt mij verder ook niet uit maar als jij je uit van kwaadheid let je verder ook niet op puntuleiteit en dat heeft zeker niks met school te maken.

 

Graag zou ik uw e-mailadres willen hebben zodat ik alles haar fijn kan uitleggen hoender precies zit en dat streya totaal niet klopt en puur op geld uit is.

 

Hoor graag van u.

 

Met vriendelijke,

 

Jeremiah Larsey

Link naar reactie
  • 0

Klopt,dit was allemaal precies in dezelfde week gebeurd dag erna vroeg ik om annulering omdat ik zelf niet zeker over hun was. Ik had sowieso 7 dagen bedenktijd en ik heb zeker meer dan 10x gebeld kreeg de degene die mij benaderde en hij gaf aan dat hij het zou regelen en het juist e-mailadres moest doorgeven waarop ik antwoorde dat voor de zekerheid 2 mailadressen zou geven omdat ik zeke wilde zijn dat ik die annuleringsformulier zou binnen krijgen. Zou hij die dag regelen 7februari inmiddels heb nog niks binnen gekregen maar wel aantal dagen erna Eem factuur binnen op beide e-mailadressen dat ik door had gegeven en tussen tijd sprak ik ook ene Eric klaver die mij zei dat ik een mail naar de directie moest sturen omstanders medewerkers niet zomaar een annulering mochten plaatsen. En wanneer hun je e-mail beantwoorden is na 5 werkdagen terwijl ze een bedenktijd geven van 7dagen dan is het toch begrijpelijk dat die bedenktijd verloopt en dan hoor je samen met je leden of hoe je het ook wilt noemen naar een oplossing te zoeken en niet steeds telefonisch want 7maart vorige week dus was de laatste keer dat ik velde dat ik een bewijs heb terwijl ik mails heb verstuurd en aantal keren heb gebeld dat is al bewijs dit is geen bedrijf deze gasten zijn puur op geld en ik ga hier tegen rustig aangifte tegen doen zodat er niet meer gedupeerde mensen zijn heel jammer dat het zo moet maar dan speel ik het spelletje mee maar dan 10x beter, iedereen mag weten dat ze op wat uit zijn snel geld verdienen er is al enige bewijs dat meerdere mensen klagen over ze.

 

Groetjes,

 

Jeremiah Larsey

Link naar reactie
  • 0

Zieke mensen inderdaad. Ze zeggen dat ik een afstand van 7 dagen bedenktijd heb gedaan. Ik heb middels de bandje gekregen en het staat inderdaad in dat ik afstand heb gedaan van 7 dagen bedenktijd. Misschien heb ik de vraag niet goed begrepen voordat ik een antwoord gaf, of ze hebben mijn stem opgenomen en opgeplakt bij die vraag want alles kan bij deze oplichters. Ze zegging ook dat zzp'ers hebben geen bedenktijd dus waarom de vraag in het telefoon gesprek?

 

Dit is wat ik altijd als antwoord van hen krijg.

 

Geachte heer Akuffo,

 

Ik heb u op 12-03-2018 de bandopname toegestuurd. Hier op is duidelijk te horen dat u afstand doet van de bedenktijd van 7 dagen. U bent geen consument en u heeft dus geen recht op een bedenktijd. Bussines to bussines is dit namelijk niet verplicht.

 

Mijn collega verteld duidelijk dat ze de opdracht gaan controleren en bevestigen met u. Dit houd dus in dat u een overeenkomst bent aangegaan.

 

Wij vragen u vriendelijk om factuur met factuurnummer: FACT-020180481 per omgaande te voldoen.

 

Grote Oplichters

A. Akuffo

Link naar reactie
  • 0

Deze heb ik ook eerder gekregen.

 

Geache heer Akuffo,

 

U bent geen consument. U bent namelijk met uw bedrijf een overeenkomst met ons bedrijf aangegaan. De tekst die u gemaild heeft gaat dan ook over het consumentenrecht. U valt hier niet onder en u dient dan ook aan uw advocaat aan te geven dat u met uw bedrijf een overeenkomst met ons bedrijf bent aangegaan.

 

Hopende u zo voldoende geinformeerd te hebben.

 

Met vriendelijke groet,

 

Team MijnDienstverlener.nl

Dé specialist in maatwerk offerte aanvragen!!

Streya Nederland BV

p: 085-064 55 58

a: De Veken 30

1716 KE Opmeer

A. Akuffo

Link naar reactie
  • 0

Laten we er nou eens van uit gaan dat Streya (de verantwoordelijke ondernemer was voordien ook deelnemer aan HL) met een eerlijke intentie de gidsen Bouwbedrijvengids, Streya en later Mijndienstverlener en anderen heeft opgezet. Ergens onderweg ging dat plan het verkeerde pad op. Werd het lieve kind met badwater en badeendjes in zeven sloten weggespoeld om plaats te maken voor de trukendoos van de acquisitiefraudeur.

 

We zien sinds een jaar overal klachten opduiken van mensen die zich bedrogen, misleid of tot dwaling verleid voelen. Vaak zijn het chauffeurs, schoonmakers en bewakers. Deze week maak ik een lijstje van alle gedupeerden die zich op dit forum gemeld hebben, inventariseer op welke punten zij misleid zijn en vraag of ze bereid zijn om in/voor een eventuele rechtszaak een verklaring af te leggen over de manier waarop Streya overeenkomsten sluit.

 

Wat is er zoal gesignaleerd is (stuur me aanvullingen als je die hebt):

 

- valse reviews op de sites en Facebook

- valse voorstelling van zaken mbt aantal offertes per maand

(Streya suggereerde 11.984 aanvragen te hebben in september 2017)

- valse voorstelling van zaken mbt actuele aanvragen

- fake bedrijfsprofielen (volgens MijnDienstverlener zijn er bv 52 schoonmakers, maar voorbij 30 gaat het niet)

- dienstverleners in gids die in Oost-Europa gevestigd lijken te zijn

 

Valse beloften in het telefoongesprek:

* dat je de bovenste van zijn lijstje stond, en daarom belt.

* Dat hij al klanten klaar had, en het enige wat ik hoefde te doen was dit aanbod accepteren.

* Dat met zijn aanbod ik recht had op exclusiviteit op mijn gebied.

* Dat dit echt een eenmalig aanbod was, als ik nu niet direct besliste dan gaat hij door met de volgende op de lijst, omdat de klanten niet konden wachten.

 

Als er genoeg belangstelling is, kunnen we de omgekeerde route bewandelen en Streya dagen voor bedriegelijke blabla (in te vullen door een jurist).

 

Hiep hiep hoera: honderd jaar A4  :partying-face:  (DIN = Duits Instituut voor Normalisatie)

Link naar reactie
  • 0

Dank je wel TwaBla. Ik ben bereid te helpen deze oplichters hard te pakken. Ik ben niet bang voor de mensen. Ze hebben me bedrog met smooth talking. Ze zeggen altijd dat ik geen consument ben en dus geen bedenktijd heb maar dat is niet waar Ik ben zeker een consument en heb recht op 14 dagen bedenktijd aan koop op afstand. Ik heb optijd geannuleerd (27 februari). Ik ga zeker niks betalen. Volgend keer als ik de factuur of die van de incasso bureau krijg zet ik hem hier op voor iedereen te zien. In de eerste gesprek zeggen ze dat ze vorige week een aanbod kreeg er was niemand in mijn buurt te vinden dus ik dacht dat oke ik wil werken. Leugens allemaal. Als Streya echt mensen willen helpen gaan ze geld niet aan mensen vragen.

 

Ze boden offertes aanvragen en dit soort dingen zijn gratis overal te krijgen. Zelfs werkspot.nl doet die ook en het is helemaal free of charge.

 

Zeg maar wat je van mij wilt dan stuur hem graag op.

A. Akuffo

Link naar reactie
  • 0

Bedankt twabla,

 

U bent een van de weinige die ons probeert te helpen om de lui te pakken en dat u eerlijk antwoord geeft geeft ons meer hoop samen staan we zeker sterker. Wat ik gister zei was niet tegen u maar puur frustratie dat ik met rust gelaten wil worden. Vanochtend probeerde ze mij weer uit door een herinnering te sturen terwijl ik vorige week ze vorige week een mail had gestuurd daar reageerde ze niet op erg vreemd maar wel een factuur door sturen met dreigement van dat ze incasso kosten in rekening ga brengen als ik niet binnen 2 dagen betaal. Ik ga sowieso niet betalen ik blijf vechten tot de laatste druppel en geef zeker mijn hard gewerkte geld niet zomaar aan mensen. Ik heb weer een dreig brief gestuurd eerst naar de factuur ik kreeg een no reply van ze ja hoe moet ik ze bereiken daarna stuurde ik het weer naar naar hun mailadres met dreigement dat ik naar de politie zou gaan nu kunnen ze me wel ineens helpen ik heb ook meteen mijn advocaat gebeld en alles wat ik heb als bewijs stuur ik naar hem op zou fijn zijn als meerdere mensen meer bewijs zou kunenen sturen want samen zijn we sterker ik heb ook inmiddels het bewijs gekregen van mijn broeder alles stuur ik op en als het blijft doorgaan ga ik echt aangifte doen tegen ze want dit is pure oplichting.

657B7ADF-F3A1-45BA-BA87-C69CE193ED8A.thumb.png.42556d75a0f2cf0af38855380ee83831.png

Link naar reactie
  • 0

Heel goed Jeremiah broeder, ik ben trust op je. Geen cent aan de Oplicters geven. Raar dat ze met Das incasso werken want de eerste keer dat ik contact met MDV kwam heb ik ook Das gebeld en heb de verhaal verteld en die zie toen tegen me niet te betalen. Dus hoe komt het dat ze nu samen werken? Ik snap niks van.

 

Ze zijn net als een hond die allemaal blaffen. Empty barrels.

A. Akuffo

Link naar reactie
  • 0

Vannochtend gesproken met iemand van das en hem het verhaal uitgelegd hij gaf aan dat ie vaker dit soort verhalen heeft gehoord en dat ie vroeg of ik naar de politie wad geweest om aangifte te doen om dat dit meer leek op scam in zijn geval gaf hij aan dat hij wel in ieder geval aangifte zou doen en gaf mij het advies om het zeker te doen. Ik vroeg aan hem of hij mee kon kijken naar een van de klachten want er zijn meer slachtoffers zei ik hij zei dat is goed en las een van de verhalen en zei dat ik zeker aangifte moest doen of dat hij mij zou doorverbinden met zijn collega die er meer van wist en dat soort zaken behandeld. Ik wilde graag zijn collega spreken die ook aangaf dat hij meer want dit soort verhalen hoorde en hij zei dat er meer van dit soort bedrijven zijn en hier hun verdiensten uithalen om mensen bang te maken hij gaf aan dat ik naar de politie moest voor de zekerheid zodat er niet meer slachtoffers vallen en een en een melding van wordt gemaakt dat hun uit zijn op geld. Hij wilde zeker deze zaak in behandeling nemen maar dat zou geld kosten dus hij gaf aan dat als hij iemand uit zijn eigen netwerk zou inschakelen en het bedrag niet zou betalen maar naar de politie zou gaan en zijn netwerk zou inschakelen dus hij vroeg me ken je mensen of moeten wij dit voor je oppakken. Ik gaf echter aan dat ik meer advies wilde hebben en al een advocaat heb ingelicht en zeker naar de politie zou stappen met meerdere mensen hoe meer aangifte tegen de hoe sneller ze stoppen ons lastig te vallen en wie weet kunnen ze hun biezen pakken en geen slachtoffers meer maken wij hebben al genoeg bewijs tegen ze.

Link naar reactie
  • 0

Als je even terugbladert in dit topic dan zie je dat Streya eerder dreigde met DAS, maar helemaal niet samenwerkt met die organsatie. Ze hebben wel een dochterbedrijf van DAS voor hun karretje weten te spannen, maar daar is inmiddels ook bekend dat de claims betwist worden.

 

Linksom of rechtsom: vraag is of er sowieso een rechtgeldige overeenkomst tot stand komt en daarna of de opzegtermijn (bedenktijd) van zeven dagen in een vaag en rommelig telefoongesprek geannuleerd wordt.

Hiep hiep hoera: honderd jaar A4  :partying-face:  (DIN = Duits Instituut voor Normalisatie)

Link naar reactie
  • 0

Dat is mijn verhaal

 

Geachte heer/mevrouw,

 

 

Op 21 Februari Heb ik een gesprek gehad met De heer Jos Laan. Meneer Laan heeft verteld hoe het allemaal in zijn werk gaat en dat ik hierbij 7 dagen bedenktijd zou hebben. Hierop heb ik geantwoord dat ik dat mooi vond omdat ik graag wou overleggen met mijn partner en kijken of het iets voor ons is. Ik ben toen doorverbonden naar de afdeling administratie hier zouden ze een bandje opnemen. In dit bandje werden er verschillende dingen gevraagd waaronder of ik af zag van mijn bedenktijd.ik heb hier in de vluchtigheid geantwoord met ja. Dat klopt inderdaad maar ik had met de heer Jos Laan afgesproken dat ik 7 dagen bedenktijd had.

 

Ik heb toen op 26 Februari contact met jullie gehad over de telefoon dat ik een email had ontvangen tussen mijn spam waarin stond dat ik af zie van mijn bedenktijd toen ik dat las en besefte heb ik gelijk gebeld en het uitgelegd aan de medewerker en gezegd dat de heer Laan zei dat ik bedenktijd had en dat ik de overeenkomst graag zou willen annuleren en de medewerker zou gaan kijken hoe ze dit kon oplossen. Zei zou mij hierover terugbellen. ( tot op heden niet gebeurt) ik heb die dag ook nog een mail gestuurd.

 

Toen ik 28 februari nog niets heb gehoord heb ik nog een mail verstuurd waarin nogmaals aangaf dat ik de overeenkomst wil annuleren.

 

Op 6 Maart heb ik reactie gekregen van jullie organisatie. Tot mijn grote verbazing kon ik de overeenkomst niet meer annuleren. Dit omdat ik afstand heb gedaan van de bedenktijd. Hierbij werd ook gezegd dat ik de opnames kon ontvangen als ik dit wou. Dit wil ik graag ontvangen.

 

Ik wil u erop attenderen dat de manier hoe jullie dit hebben aangepakt dwaling is.

En dat dit wettelijk gezien niet mag.

 

Dit geeft mij ook de rechten om zoals ik op 26 februari al heb aangegeven mijn overeenkomst te annuleren.

 

 

Met vriendelijke groet,

 

Makram al Sadi

Link naar reactie
  • 0

In dit bandje werden er verschillende dingen gevraagd waaronder of ik af zag van mijn bedenktijd.ik heb hier in de vluchtigheid geantwoord met ja. Dat klopt inderdaad maar ik had met de heer Jos Laan afgesproken dat ik 7 dagen bedenktijd had...

 

Ik wil u erop attenderen dat de manier hoe jullie dit hebben aangepakt dwaling is.

 

Heel vervelend voor je, maar dat is volgens mij geen dwaling. Je weet immers blijkbaar dat ze gevraagd hebben of je wilt afzien van je bedenktijd, en je hebt daarop geantwoord met "ja". Datzelfde heb ik hier al vaker voorbij zien komen.

 

Ze vertellen echter blijkbaar ook dingen als "we hebben al xx klanten voor u klaar staan", "u ontvangt gegarandeerd .. extra opdrachten" en "u krijgt exclusiviteit in uw regio". Als dat niet waar blijkt te zijn is dat wellicht wel dwaling, maar ja dat staat natuurlijk niet op de band...

 

Op zich hoeft dat ook niet noodzakelijk te zijn, als er genoeg mensen ongeveer hetzelfde verhaal vertellen kan ik me voorstellen dat een rechter dat wel aannemelijk zal vinden. Dus zoals TwaBla al zegt, ondernemers verenigt u ;)

 

Onder de naam Bob de webbouwer bouw en verbeter ik websites.

Daarnaast verzorg ik dj's en drive-in-shows op bruiloften, bedrijfsfeesten, verjaardagen enzovoorts.

Link naar reactie
  • 0

In dit bandje werden er verschillende dingen gevraagd waaronder of ik af zag van mijn bedenktijd.ik heb hier in de vluchtigheid geantwoord met ja. Dat klopt inderdaad maar ik had met de heer Jos Laan afgesproken dat ik 7 dagen bedenktijd had...

 

Ik wil u erop attenderen dat de manier hoe jullie dit hebben aangepakt dwaling is.

 

Heel vervelend voor je, maar dat is volgens mij geen dwaling. Je weet immers blijkbaar dat ze gevraagd hebben of je wilt afzien van je bedenktijd, en je hebt daarop geantwoord met "ja". Datzelfde heb ik hier al vaker voorbij zien komen.

 

Ze vertellen echter blijkbaar ook dingen als "we hebben al xx klanten voor u klaar staan", "u ontvangt gegarandeerd .. extra opdrachten" en "u krijgt exclusiviteit in uw regio". Als dat niet waar blijkt te zijn is dat wellicht wel dwaling, maar ja dat staat natuurlijk niet op de band...

 

Op zich hoeft dat ook niet noodzakelijk te zijn, als er genoeg mensen ongeveer hetzelfde verhaal vertellen kan ik me voorstellen dat een rechter dat wel aannemelijk zal vinden. Dus zoals TwaBla al zegt, ondernemers verenigt u ;)

 

als u het goed lees dan snapt u Wrm ik zeg dat t dwaling is. Ik heb met Jos laan AFGESPROKEN dat ik een bedenktijd krijg van zevendagen. Toen ik met afdeling administratie wordt verbonden dacht ik niet daarover omdat ik afspraak heb met Jos laan had. Zoals ook staat dat ik toen email las en erop stond dat ik afzag van bedenktijd heb ik meteen gebeld en medewerker zou dat bekijken en recht zetten en nu zegggen ze dat ik niet meer kan opzegggen

 

Link naar reactie
  • 0

Dat is mijn verhaal.

Welkom op Higherlevel Makram.

 

Jouw verhaal is in vlekkeloos Nederlands verteld, maar ik heb de indruk dat Streya redelijk stelselmatig ondernemers benadert die mogelijk wat minder goed de taal beheersen en alle juridische nuances van het overeenkomstenrecht niet overzien. Ik weet niet of dat een additioneel argument oplevert die gebruikt kan worden in eventuele rechtszaken.

 

Wat ik wel weet is dat we inmiddels een redelijke lijst gedupeerden hebben die samen een tamelijk consistent verhaal vertellen over de trukendoos van Streya (naar keuze oplichting/misleiding/dwaling) en dat ik graag hoor wanneer een van hen voor de rechter gedaagd wordt. Dan gaan we wat hulp organiseren.

 

Wellicht weet iemand of we ook iets kunnen doen om deurwaarders en incassobedrijven beter van repliek te dienen. 8)

 

Hiep hiep hoera: honderd jaar A4  :partying-face:  (DIN = Duits Instituut voor Normalisatie)

Link naar reactie
  • 0

Beste Makram al Sadi,

 

Ik zit precies in hetzelfde schuitje als jou ik ben pas voor mezelf begonnen en bij mij kwamen ze ook met de dezelfde woorden als wij met ze alle in opstand komen dan moeten ze dit tegen kunnen houden ik heb al een advocaat ingeschakeld die nog van alles aan het onderzoeken is. Als een bedrijf al niet met eenosong wilt komen en dit met 1 of 2 personen gebeurt maar meer dan 10 zZp dan weer ik zeker dat hun oplichters zijn en dit hun verdiensten is. Dit moet stoppen denk dat wij net ze alle gewoon naar de politie moeten om aangifte te doen kunnen ze ook tegen ons want beide is strafbaar. Als nog blijft het hun woord tegen die van ons maar wij hebben meer kans omdat er teveel slachtoffers zijn.

Link naar reactie
  • 0
Stel dat ik nu uitschrijf uit de kvk. Komen ze nogsteeds achter me aan? Mijn bedrijf bestaat niet meer toch
Zo werkt dat niet als je als eenmanszaak opereert. Waarom zou je je laten weerhouden van ondernemen door Streya of Mijndienstverlener (MVD)? Of wat hebben zij al voor jou gepresteerd? Verkoop jezelf aan potentiële klanten, want dat levert waarschijnlijk meer op.

 

Probeer gerust stuk voor stuk aangifte te doen als jullie persoonlijke ervaringen daartoe aanleiding geven.

 

Ik zeg nog altijd dat er gewoon camera's op moeten en dat gedupeerden (slachtoffers of lotgenoten) aan dossieropbouw moeten doen en zich moeten organiseren. Betwist vorderingen.

 

Groet,

 

Highio

 

"The secret is to take an existing product, service or concept and then take it up a level by applying your own vision and creativity."

Link naar reactie
  • 0

Beste allen,

Ook ik ben recentelijk voor mijzelf begonnen, en kreeg gisteren (19 Maart) een belletje van ene Dave namens mijndienstverlener.nl. Na allerlei prachtige verhalen dat de mensen van Mijndienstverlener.nl mij wel aan werk zouden helpen heb ik gezegd hier zeker geinteresseerd in te zijn, en werd doorverbonden naar de persoon die alles controleert. Hierin werd mij verteld dat het om een jaarlijkse samenwerking, en je dus ook betaald per jaar (dit ging in mijn geval om een bedrag van 385 euro als ik mij niet vergis) en hierbij had ik even een slik momentje, dit had ik niet juist begrepen. na dat gezegd te hebben werd ik weer terug geschakeld naar Dave, die mij na wat meer inpraten overtuigd heeft om samenwerking aan te gaan van 6 maanden, a 199 euro, die ik in 2 termijnen mocht voldoen. Toen werd ik weer doorgeschakeld naar de meneer van het bevestigen, en deze noemde wat details (naam, bedrijf, of ik eigenaar was, telefoon en email). Ook in dit gesprek werd mij gevraagd of ik direct beschikbaar was, zo ja vervalt mijn bedenkingstijd van 7 dagen. In mijn snelle antwoorden heb ik hierop ja gezegd, want uiteraard wilde ik zo snel mogelijk aan de slag. Hierdoor vervalt dus ook mijn bedenktijd. Na het gesprek heb ik trots verteld wat voor telefoongesprek ik heb gehad, en later op de dag kreeg ik van een kennis, (andere ondernemer) te horen dat ik dit beter niet had kunnen doen. Er werd toch nog wat twijfel in gepraat, en ik ging googlen. Zoals de rest hier ondervonden heeft, weinig of geen reviews waarvan positieve reviews van vreemde/eigenaardige afkomst. En ook ik kwam hier terecht, higherlevel. Na alles gelezen te hebben voel ik mij erg in de zeik genomen door dit bedrijf, en weet niet zo goed wat ik hiermee aan moet. Morgen ochtend (21 maart) ga ik bellen, kijken of er wat te regelen valt betreft annulering. Want ik weiger zaken te doen met een bedrijf die dermate in slecht daglicht bekend staat.

 

Enige vragen beantwoord ik graag.

 

-Edit-

Ik was nog vergeten te melden dat een deel van het gesprek ik heb opgenomen, meer voor mezelf mocht ik informatie vergeten. hierin is ook goed te horen hoe Dave op mij in praat na ik zelf al gezegd heb te twijfelen en zelfs beide gezegd te hebben het niet te doen. (helaas heeft hij mij daarna alsnog om weten te praten)

 

Link naar reactie
  • 0
Ook in dit gesprek werd mij gevraagd of ik direct beschikbaar was, zo ja vervalt mijn bedenkingstijd van 7 dagen. In mijn snelle antwoorden heb ik hierop ja gezegd, want uiteraard wilde ik zo snel mogelijk aan de slag.
Precies zoals voorspeld. De vraag is zodanig gesteld dat je vanzelf positief reageert. Een platte verkooptruc. En prima te gebruiken om dwaling en mogelijk zelfs misleiding aan te tonen.

 

De grap is: dit is ook in de opnamen van Streya te horen. ;D

 

Ik was nog vergeten te melden dat een deel van het gesprek ik heb opgenomen, meer voor mezelf mocht ik informatie vergeten. hierin is ook goed te horen hoe Dave op mij in praat na ik zelf al gezegd heb te twijfelen en zelfs beide gezegd te hebben het niet te doen. (helaas heeft hij mij daarna alsnog om weten te praten).
Ben je bereid om die opname ter beschikking te stellen aan andere gedupeerden die inmiddels wat verder meegezogen zijn in het traject van incasso en dreiging met rechtszaken? We hebben inmiddels al tientallen gedupeerden met een vergelijkbaar verhaal van misleiding.

 

Hiep hiep hoera: honderd jaar A4  :partying-face:  (DIN = Duits Instituut voor Normalisatie)

Link naar reactie
  • 0
Ben je bereid om die opname ter beschikking te stellen aan andere gedupeerden die inmiddels wat verder meegezogen zijn in het traject van incasso en dreiging met rechtszaken? We hebben inmiddels al tientallen gedupeerden met een vergelijkbaar verhaal van misleiding.

 

Jazeker, dat is de reden waarom ik dat er nog even bij vermeldde. Hierin word wel mijn informatie genoemd. ik neem aan dat ik dit even zou moeten "beep"-en? uiteraard verder ongewijzigd.

Link naar reactie
  • 0

Jazeker, dat is de reden waarom ik dat er nog even bij vermeldde. Hierin word wel mijn informatie genoemd. ik neem aan dat ik dit even zou moeten "beep"-en? uiteraard verder ongewijzigd.

Was je van plan om dat gesprek online te zetten? Dan zou ik de persoonlijke info inderdaad even wegbeepen.

 

Maar je kan het ook (en/of) beschikbaar stellen aan (advocaten van) gedupeerden voor gebruik in ooit-eventuele rechtszaken. Streya dreigt en sputtert nu, maar of ze ook doorbijten moeten we nog even afwachten. Daar willen 'we' echter goed voorbereid op zijn, dus alle ammunitie wordt verzameld.

 

Hiep hiep hoera: honderd jaar A4  :partying-face:  (DIN = Duits Instituut voor Normalisatie)

Link naar reactie
  • 0

Als vervolg op mijn voorgaande bericht, ik heb net 20 minuten aan de telefoon gehangen met Dave, en zoals voorspeld word mij verteld nergens van af te kunnen zien want ik ben ontzien van de bedenktijd omdat ik direct beschikbaar was.

ik ben totaal niet juridisch ingesteld en heb dus ook geen idee wat ik in zo'n gesprek moet vermelden, maar ik weet wel dat dit nergens toe leidt.

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    1 lid, 128 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.