• 0

Wie heeft er ervaring met Streya of Mijndienstverlener?

Aanbevolen berichten

  • 1

Beste Mooi. Nou als ik jullie verhaal lees denk ik dat iedereen hetzelfde verhaal heeft met mdv. Mijn advocaat heeft ten eerste op 23 maart een waarschuwing brief aan mdv verstuurd om niet meer contact met mij te nemen en mijn gegevens uit hun systeem te verwijderen maar mdv reageren niet op dat brief van mijn advocaat. De tweede waarschuwing brief van mijn advocaat was op 06 april nadat ik meerdere emails en een post van mdv thuis heb gekregen om binnen twee dagen te betalen anders zullen ze de vordering overdragen aan Das incassodiensten.

 

We blijven allemaal volharden tot het einde.

 

Groetjes

A. Akuffo

Link naar reactie
  • 0

Trustpilot: vier positieve reviews van mensen die nog nooit eerder een oordeel hebben gedeeld en één klant die zich onvriendelijk behandeld voelt. Die laatste heeft meerdere reviews gegeven.

 

Telefoonboek: drie positieve reviews van mensen die nooit eerder een review achtergelaten hebben.

 

Facebook: 1255 likes en 1250 followers van vage herkomst.

 

Op Trustpilot en op Telefoonboek is hun score gekelderd. De neppe positieve reviews van Streya konden blijkbaar niet tegen hun belabberde service opboksen. Op Trustpilot namen ze eerst nog de moeite om met een stukje onzin of gewoon met een botte opmerking te reageren, maar die moeite nemen ze niet meer.

 

Hun Facebook pagina hebben ze maar helemaal verwijderd. Dat zal vast niet zijn omdat de mensen daar zo lovend over hen schreven.

 

Nog wat overzichten van klachten over Streya:

 

Klacht.nl Streya

43 klachten, alleen in maart al 11 stuks er bij. Op de weinige klachten waarop Streya reageerde, plaatsen ze steevast een opmerking in de strekking van dat men contact met hen op moet nemen. Deze 'oplossing' wordt terecht gemiddeld met een 2/10 beoordeeld.

 

Klacht.nl Mijndienstverlener.nl

7 klachten, allemaal recent, 0 klachten opgelost door Streya

 

Link naar reactie
  • 0

In die tussentijd zijn wij op de website bezig geweest met het zoeken naar telefoonnummers van contractanten van MD, maar van alle bedrijven heeft maar 10% een telefoonnnummer/profiel ingevuld. Wij willen graag meerdere mensen spreken die hier al langer in zitten, en hoe het hele proces verliep.

Als jullie nou eens in je eigen branche contact zoekt met andere ondernemers die in die gids genoemd worden.

 

We zien inderdaad dat vrijwel geen enkele ondernemer in de gids van Mijndienstverlener de moeite neemt om profielgegevens toe te voegen, wat de indruk wekt dat ze geen enkele moeite willen doen om op die manier nieuwe klanten te werven. Dik kans dat ze door misleiding en bedrog ongewild 'contractant' zijn geworden. Stel dus een paar vragen.

 

- Zijn het bestaande dienstverleners of fake profielen?

- Hoe lang bestaat dat profiel al en heeft de dienstverlener reeds aanvragen ontvangen?

- Waarom heeft het merendeel zijn profiel niet geactiveerd?

- Hoe wordt het tot stand komen van de overeenkomst met Streya ervaren?

 

Hiep hiep hoera: honderd jaar A4  :partying-face:  (DIN = Duits Instituut voor Normalisatie)

Link naar reactie
  • 0

Er was al eens eerder geopperd dat de weinige positieve reviews over Streya een beetje vreemd waren en in mijn vorige post noemde ik ze al ronduit nep. Als buitenstaander zijn ze niet allemaal te verifiëren, maar sommige wel. En die blijken dan zo nep als het maar kan.

 

Bijvoorbeeld deze review op Google. Laten we de auteur reviewmeneer noemen, want privacy enzo. Reviewmeneer noemt Streya "Top bedrijf!!" en geeft de maximale score van 5 sterren. Hij heeft ook meerdere reviews op z'n naam staan en zelfs iets van een profiel ingevuld bij Google. Lijkt heel serieus en echt. Eens zien.

 

Als we bij Streya zoeken op de achternaam van reviewmeneer dan komen we onder andere uit op deze pagina op Streya. Het lijkt dus alsof het een echte klant is. Wat wel opvalt, is dat dit bedrijfje uit hetzelfde dorp komt als Streya, namelijk Opmeer. Stom toeval? Eens verder kijken.

 

Als we even googlen op de naam van reviewmeneer icm. Streya, dan krijgen we een resultaat op een facebook pagina. De eigenaar van die facebook pagina is blijkbaar gebeld geworden door Streya. De naam van de medewerker? Toevallig precies hetzelfde als die van reviewmeneer! Screenshot van Google is bijgevoegd, de Facebook pagina lijkt niet meer te bestaan.

 

Maar, wat is het nou? Toevallig iemand met dezelfde naam als een medewerker die ook klant is bij Sterya?

Nou, de site van Ekelmans Music geeft ons uitsluitsel:

Sinds Januari 2017 is Ekelmans Music een onderdeel van Streya Nederland B.V.

 

Aii.. Daar valt reviewmeneer, of ik moet zeggen, Streya, door de mand! Maar goed, gezien de lengte van dit topic en de talloze klachten over dit bedrijf mag dat geen verrassing zijn.

streya-google-resultaat-reviewmeneer.thumb.PNG.4fb2d8e1a0dde30d969e5de5c08aff5f.PNG

Link naar reactie
  • 0

 

In het promotionele gedeelte van het verkoop-telefoongesprek (we hebben daar opnames van) suggereert de verkoper van Streya dat duizenden bedrijven gebruik maken van deze online gids om offertes aan te vragen en opdrachten te geven. Die suggestie werd eerder ook gewekt met counters op de website: al XXXXX aanvragen deze maand.

 

Weet iemand hoe die 'duizenden' opdrachtgevers bij deze online gidsen belanden. Via SEO/SEA? Via newsletters? Op een andere manier?

 

Het is onderdeel van een hele wolk aan misleidende beweringen, maar het lijkt me sterk dat Streya amper enige opdrachtgevers-activiteit kan aantonen. Dan schuif je al snel naar bedrog en uiteindelijk mogelijk zelfs oplichting.

Hiep hiep hoera: honderd jaar A4  :partying-face:  (DIN = Duits Instituut voor Normalisatie)

Link naar reactie
  • 0

Weet iemand hoe die 'duizenden' opdrachtgevers bij deze online gidsen belanden. Via SEO/SEA? Via newsletters? Op een andere manier?

 

Nou in elk geval niet via Google. Het maandelijkse zoekvolume op het woord Streya is namelijk 320 en voor mijn dienstverlener -als breed zoekwoord- slechts 110. Dat betekent dat er maandelijks respectievelijk gemiddeld 320 keer en 110 keer gezocht wordt op deze termen in Google. Daaruit kan je afleiden dat het bezoek op basis van hun merknaam nihil is, al helemaal als je nagaat dat een groot deel van die zoekopdrachten gedaan is door lezers van dit topic die wel eens willen weten wat dat boze Streya nou precies is.

 

Op hun site hebben ze onder Realtime Statistieken een leuk tellertje staan met het aantal offerte aanvragen van vandaag en afgelopen maand. Vandaag zouden er al meer dan 100 offertes aangevraagd zijn. Spectaculair. Echter, als we de broncode van de Wordpress site van Streya bekijken, dan zien we dat het blokje waarin het aantal offerte aanvragen vermeld staan, de volgende class heeft meegekregen:

class="widget-container widget_wpstatistics_widget"

 

Dat is toevallig precies dezelfde class als die de veelgebruikte Wordpress bezoekersteller van Verona Labs standaard meekrijgt. Op mijn eigen site heb ik het blokje net ook even geïnstalleerd, voor de gein. Zie evt. link onder deze post. En dat ziet er zowel voor de leek als in de broncode stomtoevallig 100% identiek uit aan dat van Streya, al heet het bij mij dan Today's Visitors in plaats van Offerte aanvragen.

Dat suggereert dus heel sterk dat Streya gewoon een bezoekerteller op haar site heeft staan en heel slim het woordje "bezoekers" vervangen heeft door "offerte aanvragen". Maar goed, dat is speculeren. ;)

 

Link naar reactie
  • 0
Wij hebben nu een aantal rechtszaken moeten aanspannen (Bijvoorbeeld Zaaknummer: 6265095, rolnummer: 17-6335, Uitspraak 30 november 2017) waarbij de klant niet wilde betalen. Wij zitten niet op juridische procedures te wachten maar zijn nu genoodzaakt dit wel te doen omdat wij geen andere keus hebben. De rechtszaken hebben wij uiteraard gewonnen omdat de overeenkomsten allemaal rechtsgeldig gesloten zijn en worden.
Erg benieuwd of iemand hier meer over weet. Of is dit ook weer bluf?

 

Hiep hiep hoera: honderd jaar A4  :partying-face:  (DIN = Duits Instituut voor Normalisatie)

Link naar reactie
  • 0

Wij hebben nu een aantal rechtszaken moeten aanspannen (Bijvoorbeeld Zaaknummer: 6265095, rolnummer: 17-6335, Uitspraak 30 november 2017) waarbij de klant niet wilde betalen. Wij zitten niet op juridische procedures te wachten maar zijn nu genoodzaakt dit wel te doen omdat wij geen andere keus hebben. De rechtszaken hebben wij uiteraard gewonnen omdat de overeenkomsten allemaal rechtsgeldig gesloten zijn en worden.
Erg benieuwd of iemand hier meer over weet. Of is dit ook weer bluf?

 

Is het een idee de advocaten te koppelen en daarnaast de rechtzaak op te vragen bij de rechtbank? (schijnt gratis te zijn)

Link naar reactie
  • 0

Er meldt zich nu iemand die in september 2017 benaderd is door Streya. Het tweetrapsgesprek resulteerde toen niet in een bevesting. Er volgde ook geen mail of brief dat er een overeenkomst was afgesloten. Toch kreeg deze ondernemer eind vorig jaar ineens twee betalingsherinneringen, waarin gedreigd werd dat de kosten met 15% of tenminste 250 euro verhoogd zouden worden als incasso noodzakelijk was. Inmiddels is BOS Incasso ingeschakeld, die de kosten met 45,70 verhoogt. Dus geen 250 euro extra.

 

Wat is de beste aanpak?

 

Schrijven naar BOS Incasso dat van enige overeenkomst geen sprake is of was. Het aanbod is nooit geaccepteerd. En dus zijn alle vorderingen nergens op gebaseerd.

 

Iemand een beter advies?

 

Opmerkelijk: Streya factureert op naam van FlowFactoring, een bedrijf in Amsterdam dat voorfinanciert. FlowFactoring vindt het vast niet leuk dat deze inkomensstroom vol rotsblokken ligt. Straks trekt FlowFactoring aan het kortste eind, als ze voorschieten voor klanten die niet afrekenen. Dan heeft FlowFactoring een claim op Streya, als ik het wel heb. Vraag is: waarom gaat een factoringbedrijf in zee met zo'n dubieuze zaak?

 

Making business funding available again to entrepreneurs by combining factoring with the newest technologies. When your client is insurable, we will buy your invoices and pay you within 24 hours, creating an immediate improved cash flow and room for your business to grow. It’s that simple!

 

Ook die willekeurige boetebedragen van Streya zijn volslagen uit de lucht gegrepen. BOS Incasso gaat daar in ieder geval niet in mee.

 

Hiep hiep hoera: honderd jaar A4  :partying-face:  (DIN = Duits Instituut voor Normalisatie)

Link naar reactie
  • 0

Er zijn nu enkele advocaten betrokken bij zaken van individuele ondernemers. Eén van hen suggereert om BOS Incasso en eventueel LAVG te attenderen (stuur een brief) op het bedriegelijk karakter van de activiteiten van Streya, te wijzen op het aantal gedupeerden dat klaagt en te verzoeken om de incasso-procedure te staken voordat er bij de rechter vernietigbaarheid op grond van wilsgebrek getegeneist wordt.

 

==

 

De manier waarop Streya zichzelf en zijn online gidsen presenteert, leidt tot dwaling bij benaderde ondernemers, en er is waarschijnlijk zelfs sprake van misleiding en bedrog. Kijk naar MijnDienstverlener.nl en zie dat circa 90% van alle genoemde ondernemers geen gebruik maakt van de mogelijkheid om profielgegevens toe te voegen. Een sterke aanwijzing dat er van wilovereenstemming bij een paar honderd ondernemers geen sprake is.

 

Op diverse klachtensites geven ondernemers uiting aan hun boosheid op Streya dat hen in een overeenkomst gelokt heeft. Er is duidelijk sprake van wilsgebrek, en als dat voortkomt uit dwaling of misleiding zijn de overeenkomsten vernietigbaar. Een ondernemer de een beroep heeft gedaan op de opzegtermijn maakte het wilsgebrek reeds eerder kenbaar.

 

Het bedrog is te zien bij verschillende activiteiten van Streya:

 

Het Verkoopgesprek aan de telefoon bestaat uit een afsluitend deel waarin praktische afspraken vastgelegd worden (dit wordt opgenomen) en een voorafgaand promotiegesprek. In dit promotiegesprek wordt een valse voorstelling van zaken gegeven: Streya zou vele duizenden opdrachtgevers bereiken, er komen wekelijks aanvragen binnen die relevant zijn voor de aangesproken ondernemer. En er worden valse beloften gedaan over het aantal te verwachten aanvragen oftewel verkoopleads.

 

Op de websites van Streya staan tellers die suggereren dat de online gidsen dagelijks honderden en maandelijks duizenden offerte-aanvragen ontvangt, terwijl die teller waarschijnlijk slechts het aantal bezoekers telt. In de online gids staan bovendien niet-bestaande ondernemers. Op de landkaart is te zien dat enkele bedrijven hun aanbod doen vanuit de Atlantische Oceaan. Er worden getuigenissen afgebeeld van onbestaande ondernemers.

 

In social media maakt Streya gebruik van valse getuigenissen en nep-steunbetuigingen. Het merendeel van de likes op Facebook is afkomstig uit Egypte. Nederlandse ondernemers hebben geen baat bij aanvragen uit Egypte.

 

Hiep hiep hoera: honderd jaar A4  :partying-face:  (DIN = Duits Instituut voor Normalisatie)

Link naar reactie
  • 0

Nou goed nieuws want mijn zaak met mdv is opgelost. Dankzij onze advocaat hebben ze de overeenkomst van Jeremiah en mij geannuleerd. Mijn advies aan de anderen gewoon door vechten. Schrijf een dreigendebrief naar de directuur van mdv of neem een goede advocaat. Succes.

 

A. Akuffo

Link naar reactie
  • 0

Dankzij onze advocaat hebben ze de overeenkomst van Jeremiah en mij geannuleerd.

Deze advocaat dreigde zijn kosten in rekening te brengen als tegenvordering.

 

Factoringbedrijven, incassobureaus en zelfs deurwaarders moeten ergens aan verdienen. Als de claim op ondernemers redelijk kansloos is, kloppen ze bij de opdrachtgever aan. No pay, no cure...

 

Hiep hiep hoera: honderd jaar A4  :partying-face:  (DIN = Duits Instituut voor Normalisatie)

Link naar reactie
  • 0

Akuffo, wat goed en wat fijn voor jullie. Wij hebben tot nu toe alles zelf gedaan, en wij merken inderdaad wel dat Streya/MD alleen terugkrabbeld als er een advocaat bij betrokken is. Wij hebben momenteel helaas niet de middelen om een goede advocaat in handen te nemen en daarom wachten wij af totdat wij desnoods gedagvaard worden. Het is niet anders , dus we zetten gewoon door.

 

Succes verder!!

 

 

Link naar reactie
  • 0

Jij bent op een wel heel extreme manier misleid. Je bent niet de enige, want er zijn meer ondernemers die vertellen dat in het verkoopgesprek de indruk werd gewekt dat er al opdrachten klaar stonden.

 

5 weken geleden ben ik ook door MD benaderd voor een fantastisch aanbod, namelijk een werkopdracht bij mij in de buurt. Want heel toevallig was ik de enige die op dat moment aan de eisen voldeed.

Er zijn inmiddels meer ondernemers met advocaten aan de slag gegaan. Jij hebt ook advies van een advocaat gekregen. Er wordt geprobeerd daar wat coördinatie in te brengen, zodat niet X advocaten zich moeten inwerken in dezelfde materie. Daar heb je een mail over gehad.

 

De dreiging van 250 euro extra kosten voor incasso word in praktijk niet waargemaakt.

 

Elders in dit topic vind je suggesties om te gebruiken als je een brief krijgt van het incassobureau. ;)

 

Hiep hiep hoera: honderd jaar A4  :partying-face:  (DIN = Duits Instituut voor Normalisatie)

Link naar reactie
  • 0

Er duikt nu een dagvaarding* op voor een zitting in de derde week van mei, uitgereikt door een deurwaarder uit Zwolle die is ingehuurd door LAVG uit Groningen.

 

Hoe de overeenkomst tot stand is gekomen en of de vordering betwist is, is nog even onduidelijk. BOS Incasso zou een rol gespeeld hebben, maar dat incassobureau is niet de opdrachtgever van de deurwaarder. Dat is Streya zelf.

 

Op de nota die als bewijs wordt opgevoerd (de ondernemer zegt nooit een factuur ontvangen te hebben) staat echter letterlijk: "Deze vordering is overgedragen door Streya Nederland BV aan FLOW Factoring BV..." Moet het dan niet FLOW Factoring zijn die opdracht geeft tot dagvaarding?

 

Kan Streya uberhaupt nog optreden als de vordering al is overgedragen? En had de deurwaarder dat niet moeten zien?

 

Opmerkelijk: Streya factureert op naam van FlowFactoring, een bedrijf in Amsterdam dat voorfinanciert.

 

De extra kosten voor het incassotraject en de dagvaarding zijn overigens lager dat Streya suggereert. De deurwaarder vraagt 40 euro buitengerechtelijke kosten, 84 euro kosten dagvaarding en 60 euro salaris gemachtigde. Blijft interessant of verdedigingskosten als tegeneis opgevoerd kunnen worden.

 

 

* Er zijn nu twee tot drie dagvaardingen in beweging.

 

Hiep hiep hoera: honderd jaar A4  :partying-face:  (DIN = Duits Instituut voor Normalisatie)

Link naar reactie
  • 0

Hallo ik zal me even voorstellen! Ik ben Corina van Galen van Schoonmaakbedrijf Corina B.

Ook ik ben slachtoffer van Streya en het laatste verhaal gaat over mij. Ik ben gedagvaard en moet op

22 mei om 11 uur voor de rechtbank verschijnen in Rotterdam wilhelminaplein. Ik kan daar niet heen anders loop ik inkomsten mis , dus heb ik de rechtbank gebeld, ik moet een aangetekende brief sturen met reden waarom niet. Als ik niet verschijn zijn de proceskosten voor mij! En die zogenaamde rekening van streya en alle andere bijkomende kosten. Wie kan mij verder helpen

Link naar reactie
  • 0

Je zal een goede reden moeten hebben om niet te gaan. Het mislopen van inkomsten lijkt mij geen goede reden.

 

Of je een goede zaak hebt zal afhangen van de omstandigheden. Heb je bezwaar gemaakt tegen de zogenaamde overeenkomst? Zijn daar bewijzen van? Heb je de betreffende factuur schriftelijk betwist?

 

Gewoon niets doen en hopen dat het overwaait en vervolgens niet naar de rechtbank gaan is volgens mij niet slim. Lijkt me ook duurder dan een paar uur vrij nemen of een vervanger regelen of schriftelijk te reageren (zie hieronder).

 

Je zou even kunnen bellen met het juridisch loket voor een advies.

 

Link naar reactie
  • 0

Je hoeft niet in persoon te verschijnen. Dat kan ook je advocaat zijn of een andere raadsman. En je mag ook een schriftelijk weerwoord indienen. Dat staat allemaal hier beschreven. Maar ook in de brief van de deurwaarder.

 

De rechtbank is geen tandarts waar je een afspraak kan verzetten.

 

Als u het niet met de inhoud van de dagvaarding eens bent, dan moet u naar de rechtszitting van de kantonrechter gaan en de kantonrechter uitleggen hoe het volgens u zit. Als u die dag niet naar de rechtszitting kunt komen, is het ook mogelijk om uw bezwaren zelf op papier te zetten. U moet er dan wel voor zorgen dat dit ruim voor de rechtszitting naar de griffie wordt gebracht of gestuurd (vaak in tweevoud; kijkt u dit even na in de dagvaarding). U kunt ook een advocaat, gerechtsdeurwaarder of iemand anders vragen dat voor u te doen. De kantonrechter kan vervolgens, bij het maken van het vonnis, rekening houden met wat u te zeggen hebt. Daar hebt u recht op! Doet u dat namelijk niet, dan gaat de kantonrechter ervan uit dat u het met de schuldeiser eens bent: wie zwijgt, stemt toe!

Er zijn nog een tot twee andere ondernemers gedagvaard, en je weet welke advocaat zij in de arm genomen hebben. Misschien kun je aansluiting zoeken.

 

Het algemene bedriegelijke karakter van het aanbod van Streya staat op dit forum beschreven. Wat er in jouw geval nog meer gebeurd is, zal je zelf op een rijtje moeten zetten.

 

Ik begrijp dat je wel een telefoongesprek gehad hebt in september, maar daarin niet accoord bent gegaan met hun aanbod in de online gids genoemd te worden. Dat gesprek is daarna niet door Streya bevestigd en ook van het bestaan van een zogenaamde overeenkomst wist je pas toen je in december een herinnering kreeg. Dat moet heel duidelijk op papier gezet worden, waardoor Streya eerst maar eens moet bewjzen waar hun vordering op gebaseerd is. Er was volgens jou helemaal geen overeenkomst, begrijp ik.

 

In januari kwam Bos Incasso om de hoek en daar heb je per mail bezwaar tegen gemaakt. In de dagvaarding staat echter dat je de nota niet betwist hebt. Een volgende onwaarheid. Daar moet de rechter op gewezen worden. Daarbij mag nog eens benadrukt worden dat je van het bestaan van die vermeende overeenkomst niets wist, tot je in december een eerste schrijven van Streya ontving - drie maanden nadat die zogenaamde overeenkomst aan de telefoon tot stand kwam.

 

Op kopieën van de nota aan jou (gedateerd medio november, als bewijsstuk toegevoegd door de deurwaarder) staat dat de vordering overgedragen is aan FLOW Factoring. Het geld zou ook overgemaakt moeten worden naar een bankrekening van FLOW. De nota heeft een factuurnummer waarin een datum opgenomen lijkt FLOW XXXXXX. Kijk nog eens goed naar dat factuurnummer en je ziet dat deze nota met een datum uit november opgemaakt lijkt (12) in december. Dat zou te vergelijken moeten zijn met andere gedupeerden van Streya. Wat zijn hun FLOW-factuurnummers en op welke data zijn de nota's verstuurd.

 

Het is een boel gedoe. :P

 

Vooral omdat je voor de keuze staat. Uiterlijk drie dagen voor de zitting iets van 360 euro betalen of toch weerwoord geven. Dat speelt in die andere zaken ook. Juist voor de andere gedupeerden is het echter belangrijk dat er vroeg een blok op het pad van Streya wordt gelegd.

 

Overigens wil Streya wellicht getuigen* oproepen. Daar kom ik nog op terug.

 

* Vreemd, want meestal komen ze met een geluidsopname als bewijs.

Hiep hiep hoera: honderd jaar A4  :partying-face:  (DIN = Duits Instituut voor Normalisatie)

Link naar reactie
  • 0

De getuige van Streya is waarschijnlijk de reviewmeneer waar Wouter eerder al op wees. Die bedriegelijke reviewmeneer is erg handig met geluidsopnames, maar bovendien ook degene die door veel gedupeerde ondernemers wordt aangewezen als de verkoopmeneer van Streya die vanalles belooft in telefoongesprekken die niet opgenomen worden.

 

Dat de reviewmeneer geoefend heeft met dubieuze reviews zien we bij Google Reviews van Ekelmans Music, want daar getuigt een meneer van Dario Sounds dat de samenwerking een wederzijds genoegen was. Dario loves Ekelmans: één en dezelfde persoon. Die andere ondernemers in de buurt zwartmaakt. Een heuse trolldaat!

 

Maar, wat is het nou? Toevallig iemand met dezelfde naam als een medewerker die ook klant is bij Streya? Nou, de site van Ekelmans Music geeft ons uitsluitsel:

Sinds Januari 2017 is Ekelmans Music een onderdeel van Streya Nederland B.V.
Aii.. Daar valt reviewmeneer, of ik moet zeggen, Streya, door de mand! Maar goed, gezien de lengte van dit topic en de talloze klachten over dit bedrijf mag dat geen verrassing zijn.

 

Je eigen activiteit opwaarderen is één ding. Ondernemers bedriegen aan de telefoon is een andere zaak. Dan wandel je zomaar het strafrechtelijk domein in...

Dario_loves_Ekelmans.thumb.jpg.9aa1e922fea99af960bda896546eaee5.jpg

Hiep hiep hoera: honderd jaar A4  :partying-face:  (DIN = Duits Instituut voor Normalisatie)

Link naar reactie
  • 0

Ik heb dus om die zo geheten bandopname gevraagd en streya verwees mij naar bos incasso en bos incasso verwees mij naar LAVG gerechtsdeurwaarder en die wisten niks van een band opname. Ook heb

ik van die zo geheten , bedrijfs presentatie die ik volgens Streya ben aan gegaan nooit wat gezien of gehoord.Dit is trouwens de brief die ik verstuurd heb na de herinnering. Waar hun over zeggen dat ik niet meer heb gereageerd ! Ze zullen hem wel hebben weggegooid. Heb ze ook regelmatig gebeld en dan werd er niet opgenomen

 

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    6 leden, 216 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.