• 0

Wie heeft er ervaring met Streya of Mijndienstverlener?

Aanbevolen berichten

  • 0
Ik kan me niet voorstellen dat een rechter dit goedkeurt.

 

De rechter hoeft niets goed te keuren. De rechter hoeft alleen maar een beslissing te nemen over wie gelijk heeft.

 

De rechter hoort dat onbevooroordeeld te doen, mag er dus niet zomaar van uitgaan dat een van de partijen gelijk heeft.

 

En ik kan me heel goed voorstellen dat die beslissing in het voordeel van Streya uitvalt. Die partij heeft namelijk bewijzen in de vorm van een bandopname. In de ogen van de rechter ben jij dan de partij die probeert onder een overeenkomst uit te komen, ben jij zeg maar de oplichter.

 

Als jij je gelijk wil halen, zul je veel meer moeten doen dan hopen dat de rechter spontaan doorheeft hoe de vork in de steel zit. Dan zul je om te beginnen moeten opdagen (veel rechters beslissen tegen de partij die niet komt opdagen). En vervolgens zul je, afhankelijk van welke route je kiest, aannemelijk moeten maken dat Streya je misleidt heeft óf dat Streya niet geleverd heeft wat het beloofd heeft.

Branko Collin, front-end web developer / prototyper / Drupal-developer.

Link naar reactie
  • 0

Als jij je gelijk wil halen, zul je veel meer moeten doen dan hopen dat de rechter spontaan doorheeft hoe de vork in de steel zit. Dan zul je om te beginnen moeten opdagen (veel rechters beslissen tegen de partij die niet komt opdagen). En vervolgens zul je, afhankelijk van welke route je kiest, aannemelijk moeten maken dat Streya je misleidt heeft óf dat Streya niet geleverd heeft wat het beloofd heeft.

Doe je dat met hulp van een advocaat, dan betaal je een veelvoud van het bedrag op de rekening die je betwist. En dan loop je ook nog eens het risico dat je alsnog verliest en de kosten van de tegenpartij voor je rekening mag nemen.

 

Voor zover ik kan overzien zijn er al tientallen ondernemers bij verstek veroordeeld en lopen er nog twee a drie zaken waar de ondernemer doorvecht. Die krijgen te maken met advocaten en juristen van (opvallend) zowel DAS als BOS Incasso en LAVG. Met name de laatste twee doen vrijwel alles onder 1 dak, maar de dossiers schuiven van DAS naar BOS en vice-versa. Het valt schijnbaar allemaal onder de all-in aanbieding van DAS aan Streya. Zoek je Henk Bos dan bel je LAVG maar word je doorverbonden met BOS Incasso. De deurwaarder als verlengde hand. Hun juristen verzetten zich nu tegen het dossier* waarmee aangetoond wordt dat Streya liegt en bedriegt. Elke vorm-kwestie wordt gebruikt om te voorkomen dat een rechter een oordeel kan uitspreken over de aanpak van Streya.

 

Er zitten nog veel meer ondernemers in de pijplijn van incasso. We hebben er inmiddels 400 benaderd.

 

Niet eentje bij die ooit een offerte-aanvraag via Streya heeft gekregen.

 

Maar helaas ook een lage bereidheid om gezamenlijk op te trekken. :-\

 

 

* dossier = geluidsopnamen, verklaringen van gedupeerden en screenshots van bedriegelijke voorstelling van zaken online

 

Hiep hiep hoera: honderd jaar A4  :partying-face:  (DIN = Duits Instituut voor Normalisatie)

Link naar reactie
  • 0

Geachte belanghebbende,

 

Naar aanleiding van de berichten op dit platform, en e.v.t. op andere website’s, willen wij graag in contact komen met een ieder die nog een openstaande factuur heeft en op dit forum hun ongenoegen hebben geuit. Wij zullen dan uitzoeken wat het probleem precies is en zullen dan tevens met u zoeken naar een passende oplossing hiervoor. Indien u door dit topic het vertrouwen in ons bent kwijtgeraakt vernemen wij dat ook graag van u.

 

Wanneer u openstaat voor een e.v.t. oplossing dan vernemen wij graag wanneer u telefonisch bereikbaar bent, op welk nummer u bereikbaar bent en welk factuurnummer of klantnummer er bij uw overeenkomst hoort. U kunt dit middels een privé bericht aan ons kenbaar maken op dit forum. Wij zullen dan contact met u opnemen om gezamenlijk met u te bekijken hoe het probleem is ontstaan en welke acties er ondernomen moeten worden om het probleem e.v.t. op te kunnen te lossen. Wij zullen dit uitsluitend op individuele basis doen.

 

Het zoeken naar een oplossing betekend echter niet dat de directie zich ook kan vinden in de berichtgevingen op het internet, welke in de meeste gevallen ook nog eens smaad en/of laster bevatten. De gemaakte afspraken worden per mail altijd binnen 24 uur bevestigd tezamen met de opgenomen voice-log en de algemene voorwaarden en Streya Nederland B.V. komt deze afspraken dan ook altijd na. Desalniettemin snapt de directie dat door deze negatieve berichtgevingen het vertrouwen volledig weg is en wil dan ook om deze reden naar een passende oplossing zoeken, zodat Streya Nederland B.V. hierna zich kan focussen op positieve zaken.

 

Indien uw zaak al reeds is aangemeld bij het incassobureau, dan kunnen wij alsnog kijken naar een e.v.t. passende oplossing. Indien u denkt dat er voor u geen oplossing mogelijk is, dan vernemen wij alsnog graag van u.

 

Tevens wilt de directie in contact komen met de heer TwaBla. De directie nodigt u bij deze uit voor een persoonlijk gesprek. Kunt u ons een PB sturen met uw contactgegevens?

 

Wij vernemen graag per omgaande van een ieder die hier belang bij heeft.

 

Met vriendelijke groet,

 

Streya Nederland B.V.

 

 

Streya Webcare

085-0645555

 

 

 

Link naar reactie
  • 0

Beste Streya Webcare,

 

wie vormt of vormen op dit moment de directie van Streya Nederland B.V.?

 

En waarom dit bericht onder een nieuwe gebruikersnaam? Zie deze inclusief berichtengeschiedenis aan het begin van deze lange draad.

 

Groet,

 

Highio

 

"The secret is to take an existing product, service or concept and then take it up a level by applying your own vision and creativity."

Link naar reactie
  • 0

Wanneer u openstaat voor een e.v.t. oplossing dan vernemen wij graag wanneer u telefonisch bereikbaar bent, op welk nummer u bereikbaar bent en welk factuurnummer of klantnummer er bij uw overeenkomst hoort.

… om vervolgens het gesprek op te nemen en een nieuw contract af te laten sluiten? :P

Link naar reactie
  • 0
Wij zullen dan uitzoeken wat het probleem precies is en zullen dan tevens met u zoeken naar een passende oplossing hiervoor.
Volgens mij is dat een half jaar geleden al aangegeven.

 

Streya benadert ondernemers met onware beweringen (het platform krijgt X-duizend offerte-aanvragen per maand) en doet beloften die niet waargemaakt kunnen worden (u ontvangt Y offerte-aanvragen de komende 6 of 12 maanden). Streya garandeert dat zelfs.

 

Een half jaar geleden suggereerden we dat het een kip-ei probleem is voor een offerte-platform. Je kan geen vraag (offerte-aanvragen) doorgeven als er geen aanbod (ondernemers) is, maar je kan ook geen aanbod (ondernemers) vinden als er geen vraag (offerte-aanvragen) is. Een mogelijke oplossing zou zijn: richt je op één groep (administratiekantoren, cateraars, schoonmakers, koeriers) bied ze een gratis kennismaking aan en ga als een gek je platform promoten. Begint dat te lopen, dan kun je opschalen. Dat is beter dan gebakken lucht verkopen.

 

Inmiddels zijn we 1500 gedupeerden verder en lopen de rechtszaken. Ik vertrouw erop dat een rechter binnenkort vast stelt dat het hele systeem gebaseerd is op bedrog. Waardoor alle lopende vorderingen verdampen en DAS+BOS+LAVG beseffen dat ze zich voor het verkeerde karretje hebben laten spannen.

 

Dan wordt het hopelijk ook mogelijk om de verantwoordelijken strafrechtelijk aan te pakken.

 

Wellicht komen jullie goed weg als je per direct alle lopende vorderingen laat vallen.

 

Maar dan zijn er nog een boel mensen die al wel betaald hebben en hun geld terug willen.

 

Ik zou niet te lang aarzelen.

 

Hiep hiep hoera: honderd jaar A4  :partying-face:  (DIN = Duits Instituut voor Normalisatie)

Link naar reactie
  • 0

Ik ben erg benieuwd of er nu iemand geholpen gaat worden door Streya, na hun opmerkelijke oproep. Ik hoop dat ondernemers die nog niet betaald hebben een beroep op hen gaan doen en hun ervaringen op dit forum willen delen. Tot daar positieve berichten vandaan komen, klinkt het als een oproep van een kat in het nauw die niet wordt nagekomen.

Link naar reactie
  • 0

Tot dusver was het bedreigen en intimideren. Je betaalt of je krijgt te maken met de sterke arm van BOS+LAVG.

 

Als ze nu willen overleggen kan de conclusie zijn: incasso is uitgewerkt. We gaan de komende tijd wel horen of ondernemers merken dat BOS en LAVG zich hebben teruggetrokken.

 

Vraag is: wat kan overleg opleveren? Streya is welicht bereid de vordering te verlagen, maar waarom zou je uberhaupt betalen als incasso faalt?

 

Er zijn trouwens ook ondernemers die best willen betalen als Steya inderdaad offerte-aanvragen doorgeeft. Een oplossing zou zijn: geef deelnemers alsnog een half jaar proeftijd en ga als een gek de vraagkant stimuleren. Kan Streya op den duur geld verdienen aan tevreden klanten.

 

Hiep hiep hoera: honderd jaar A4  :partying-face:  (DIN = Duits Instituut voor Normalisatie)

Link naar reactie
  • 0

Lijkt erop dat de kosten inmiddels de opbrengsten overtreffen. Mensen die een contract zijn aangegaan zullen steeds vaker op Internet zien dat ze, zoals anderen dat beschrijven, opgelicht zijn. Of dat ook zo is kan ik niet beoordelen en is uiteindelijk aan de rechter maar die nieuwe klanten die zich opgelicht voelen gaan niet betalen. En dan krijg je een slang die zichzelf gaat opeten en uiteindelijk zal verhongeren. Want de kosten worden steeds hoger. Iedere nieuwe klant die niet betaalt kost mankracht om ze te bewegen alsnog te betalen en vervolgens zijn er kosten aan incasso en procederen.

 

Valt mij mee dat ze het nog zo lang hebben volgehouden en er nu blijkbaar 1500 gedupeerden zijn. Laat zien dat er tijdenlang betaalt is door een aanzienlijk percentage van de mensen. Die hebben niets voor hun geld gekregen als je de diverse posts hier leest. Volgens de algemene voorwaarden krijgen ze dan niet hun geld terug maar wordt het contract kosteloos verlengt. Maar of dat ook bestendig blijft vraag ik me af. In alle redelijkheid kan zo'n contract worden ontbonden wegens uitblijven van de beloofde prestatie.

 

Als mensen niet betalen en anderen hun geld terug willen is faillissement de enig mogelijke uitkomst. De grootste schuldeisers zullen BOS / DAS zijn. Die zullen zich nog wel een keer achter de oren krabben met de vraag hoe het zo ver heeft kunnen komen. Als Twabla een en ander in de Telegraaf heeft weten te krijgen dan is er aan die kant zeker ook reputatieschade te verwachten.

 

Link naar reactie
  • 1

Die krant lees ik niet, maar ik zal gaan kijken of ik ergens samenvattingen tegenkom.

Weet je op welke dag er iets komt?

Wat ik bedoelde: wat is de toegevoegde waarde van alles op een forum openbaren? Het is allemaal van een ontzettend klungelig niveau. Er bestaat toch ook PM en mail.

 

Het getal van 1500 is een schatting van het aantal bedrijfsprofielen op de verschillende offerteplatforms van Streya afgelopen voorjaar. Dat is sindsdien sterk aan het dalen, want ondernemers zijn nu actief aan het eisen dat hun gegevens verwijderd worden. Welk deel betaald heeft, laat zich niet inschatten. Er is wel veel incassowerk nodig. BOS+LAVG krijgt verstek-veroordelingen, maar dat is vaak bij ondernemers (van exotische afkomst) die vervolgens onvindbaar zijn.

 

Als het probleem Streya opgelost wordt, is het volgende doel een tuchtrechtelijke aanpak van BOS+LAVG+DAS. Er zitten incasso-experts tussen de gedupeerden.

 

Hiep hiep hoera: honderd jaar A4  :partying-face:  (DIN = Duits Instituut voor Normalisatie)

Link naar reactie
  • 0

Het wordt best nog een zooitje dan. BOS+LAVG+DAS als schuldeiser zal mogelijk aansturen op bestuurdersaansprakelijkheid van de directie van Streya BV bij een faillissement. Sterker, dat moeten ze wellicht wel om niet nog slechter bij een eventuele tuchtzaak te staan. Als ze dat niet doen zijn ze medeplichtig aan de hele opzet waarbij veel beloofd werd terwijl dat niet kon worden waargemaakt en er in eerste instantie (hoop dat dit nog te bewijzen is) met fake recensies en tellers mensen overgehaald zijn een samenwerking aan te gaan.

 

Met dit geld is vervolgens een heel circus opgetuigd met BOS+LAVG+DAS als eindstation om met die opbrengsten weer nieuwe gedupeerden te maken. Dat daar niet veel eerder alarmbellen zijn afgegaan is moeilijk te begrijpen. Het was toch redelijk duidelijk met de talloze klachten dat het hier niet ging om een incidentele klant die niet wenste te betalen terwijl er een rechtsgeldige overeenkomst was gesloten. Het zal zelden of nooit voorkomen dat een heel groot deel van de klanten niet wenst te betalen terwijl er niets aan de hand is. Spannend hoe dit af gaat lopen.

 

Link naar reactie
  • 0
...(hoop dat dit nog te bewijzen is) met fake recensies en tellers mensen overgehaald zijn een samenwerking aan te gaan.
De valse teller loop gewoon* door bij Streya. Gisteren waren er afgelopen maand meer dan 4000 offertes aangevraagd; vandaag is het een slordige 2000. Afgelopen maand was juli. Het aantal is wel veel lager dan een paar maanden geleden.

 

 

* De structuur van die site is zo'n rommeltje dat deze pagina niet altijd even makkelijk te vinden is. Dit is waarschijnlijk een oude voorpagina die later terzijde geschoven is.

 

 

Hiep hiep hoera: honderd jaar A4  :partying-face:  (DIN = Duits Instituut voor Normalisatie)

Link naar reactie
  • 0

Volgens mij kunnen niet alle leden zomaar een bericht sturen aan andere forumgebruikers. Ik tenminste niet .

 

Daarnaast Streya, overleggen jullie helemaal geen voice log binnen 24 uur na het gesprek.

Jullie proberen er een mooi verhaal van te maken maar ik denk dat jullie er verstandig aan doen om de tent gewoon op te doeken en het geld netjes over te maken aan degene die wel betaald hebben, door dreigementen , voor gebakken lucht en dat jullie je verlies nemen.

Ondernemers hebben nu onderling contact met elkaar dan wel delen ervaring en adviezen zodat zij wel gaan procederen . Het heeft tijd en geld nodig maar binnenkort valt jullie sprookje uiteen !

 

 

Link naar reactie
  • 0

Geachte belanghebbende,

 

Naar aanleiding van de berichten op dit platform, en e.v.t. op andere website’s, willen wij graag in contact komen met een ieder die nog een openstaande factuur heeft en op dit forum hun ongenoegen hebben geuit. Wij zullen dan uitzoeken wat het probleem precies is en zullen dan tevens met u zoeken naar een passende oplossing hiervoor. Indien u door dit topic het vertrouwen in ons bent kwijtgeraakt vernemen wij dat ook graag van u.

 

Wanneer u openstaat voor een e.v.t. oplossing dan vernemen wij graag wanneer u telefonisch bereikbaar bent, op welk nummer u bereikbaar bent en welk factuurnummer of klantnummer er bij uw overeenkomst hoort. U kunt dit middels een privé bericht aan ons kenbaar maken op dit forum. Wij zullen dan contact met u opnemen om gezamenlijk met u te bekijken hoe het probleem is ontstaan en welke acties er ondernomen moeten worden om het probleem e.v.t. op te kunnen te lossen. Wij zullen dit uitsluitend op individuele basis doen.

 

Het zoeken naar een oplossing betekend echter niet dat de directie zich ook kan vinden in de berichtgevingen op het internet, welke in de meeste gevallen ook nog eens smaad en/of laster bevatten. De gemaakte afspraken worden per mail altijd binnen 24 uur bevestigd tezamen met de opgenomen voice-log en de algemene voorwaarden en Streya Nederland B.V. komt deze afspraken dan ook altijd na. Desalniettemin snapt de directie dat door deze negatieve berichtgevingen het vertrouwen volledig weg is en wil dan ook om deze reden naar een passende oplossing zoeken, zodat Streya Nederland B.V. hierna zich kan focussen op positieve zaken.

 

Indien uw zaak al reeds is aangemeld bij het incassobureau, dan kunnen wij alsnog kijken naar een e.v.t. passende oplossing. Indien u denkt dat er voor u geen oplossing mogelijk is, dan vernemen wij alsnog graag van u.

 

Tevens wilt de directie in contact komen met de heer TwaBla. De directie nodigt u bij deze uit voor een persoonlijk gesprek. Kunt u ons een PB sturen met uw contactgegevens?

 

Wij vernemen graag per omgaande van een ieder die hier belang bij heeft.

 

Met vriendelijke groet,

 

Streya Nederland B.V.

 

 

Streya Webcare

085-0645555

 

 

 

Bijzonder dat u via deze weg aangeeft een oplossing te willen zoeken terwijl u via de mail alleen maar blijft zeggen dat we moeten betalen en dat we niet van de overeenkomst af kunnen i.v.m. het afzien van de bedenktijd. Ik denk dat u heel veel mensen een plezier doet als u zou standaard de bedenktijd op 7 dagen laat staan i.p.v. het afzien van de bedenktijd. Dat is de reden waarom zoveel mensen in de problemen met u komt.

 

 

Link naar reactie
  • 0

Beste mede ondernemers,

 

Niet eens twee weken geleden dat ik me mezelf had ingeschreven bij de KVK en ik was gebeld door Streya.

 

Gelukkig doe ik altijd onderzoek voordat ik in ga op iemand zijn aanbod. Een gemiste oproep door een 08-nummer. Ik belde naar dat nummer en hoorde een bandje van Streya en dacht het zal wel. De volgende dag was ik weer gebeld door dat nummer. Dit keer had ik wel kunnen opnemen. Meneer begon meteen met de bekende verkoop praatje die hier eerder was beschreven. Ze willen geen commissie maar wel de 385 euro voor 12 maanden geldigheidsduur, ik zou minimaal 10 offertes/aanvragen krijgen van bedrijven en de tarief mocht ik zelf bepalen. Hij vertelde dat het gaat via mijndienstverlener.nl.

 

Wees gewaarschuwd starters je gaat op roze wolken zitten als je de verkoop verhaaltje hoort, te mooi om waar te zijn. Ze gaan gewoon een lijstje af en kijken wel wie erin trapt.

 

Nou ik ben blij dat deze forum er is en dat ik er niet ingetrapt ben. Bedankt mensen!! .

 

Link naar reactie
  • 0

Streya laat nu reviews verwijderen van Trustpilot. Dat is waarschijnlijk een tijdelijk fenomeen. Trustpilot laat de eerste positieve reviews vreemd genoeg wel staan. Dario is een echte beest: dat is van zijn minnaar Furkan, even harig als vurig.

 

Volgens Streya zijn een aantal klachten afkomstig van mensen die geen klant zijn. Advies: klaag op Trustpilot en Streya ziet van zijn vordering af. Je bent immers geen klant meer. Tevens legt Streya uit waarom er sprake is van een misverstand.

 

Graag vernemen wij waarom u vind dat mensen voor ons moeten oppassen. De klachten die u op het internet ziet zijn in de meeste gevallen onrechtmatig, en zeker de berichten waarin wij worden beticht als oplichters.

 

Streya Nederland B.V. zorgt voor de vindbaarheid en bereikbaarheid van haar klanten. Dit is wat er overeengekomen word en dit is ook waar wij altijd uitvoering aan geven. De berichten op het internet doen het net lijken alsof wij onze kant van de afspraken niet nakomen, maar dit is onrechtmatig aangezien wij altijd onze afspraken nakomen uit de overeenkomst. In alle andere gevallen staan wij altijd open om een gesprek aan te gaan en te kijken naar een passende oplossing.

 

De rede dat deze berichten verschijnen heeft volgens ons te maken met het feit dat wij door één of wellicht meerdere personen ten onrechte beschuldigt worden en zij ook nog eens contact opnemen met al onze (nieuwe) klanten, en hun dan een mail sturen waarin een verwijzing staat naar de onrechtmatige berichten. Hierdoor zal de klant uiteraard direct het vertrouwen in ons kwijt zijn. Doordat de klant het vertrouwen dan kwijt is geraakt wilt de klant meestal graag van de overeenkomst af, wat in veel gevallen dan niet meer mogelijk is door het verstrijken van de bedenktijd, of door andere gemaakte afspraken. De klant is het dan daar niet mee eens en neemt de strekking uit de onrechtmatige berichten dan ook meestal over in een eigen recensie. Zo blijft het vuurtje branden.

 

Uiteraard is Streya Nederland B.V. bezig met een procedure op te starten om alle verantwoordelijke hiervoor aansprakelijk te stellen. Tot die tijd moeten wij al onze tijd en energie steken in het verhelpen van problemen welke er eigenlijk niet eens zijn.

 

Wij betreuren deze gang van zaken maar zullen ons zeker niet uit het veld laten slaan, en zullen ons blijven inzetten om van ons platform een succes te maken.

 

Hiep hiep hoera: honderd jaar A4  :partying-face:  (DIN = Duits Instituut voor Normalisatie)

Link naar reactie
  • 0

Quote Twabla: "Streya laat nu reviews verwijderen van Trustpilot"

 

Best vreemd dat trustpilot dat zomaar verwijdert? Als je het als bedrijf niet eens bent met de negatieve reviews worden deze dus verwijderd als je roept dat het bericht onrechtmatig is? En truspilot is het daar blijkbaar mee eens en vind het niet vreemd dat er zoveel "onrechtmatige" berichten zijn?

Link naar reactie
  • 0

Streya is kennelijk een offensief gestart tegen slechte recensies en geven bij een aantal beoordelingen een positieve draai dat ze willen meedenken en benaderbaar zijn. Degene waar ze niets mee kunnen, die rapporteren ze onder het mom van verkeerd taalgebruik.

 

Dat ze melden dat ze hun overeenkomst altijd nakomen, maar vergeten te melden dat ze deze overeenkomst zelf opstellen ongeacht of hierin punten staan die onjuist zijn of dat de overeenkomst onvolledig is, daar hoor je ze dan niet over. Zo kan ik ook wel een paar overeenkomsten opstellen en dat vervolgens gaan roepen.

 

En dan proberen ze mensen te verleiden die op dit forum actief zijn zich te melden. Ik vraag me dan toch werkelijk af met welk doel. Als ik dan lees dat ze een procedure willen starten dan voel ik de bui al wel hangen.

 

 

Link naar reactie
  • 0

Hoi Linda85

 

Jij was een stapje verder met denken dan ik, Ik zie de bui nu ook... en die had ik even niet aan zien komen.

 

Ik las hier gisteren iets waarin een forumgebruiker vraagt of er al mensen zijn die gereageerd hebben op de oproep van Streya hier. Zijn die er? Zou fijn zijn als iemand openlijk durft te melden wat het voorstel van Streya dan is??

 

Maar ik blijf het vaag vinden dat beheerders van sites zoals Trustpilot dan zomaar akkoord gaan en rescencies verwijderen zonder dat ze de info gecheckt hebben? Andersom lijkt logischer: eerst uitzoeken wat er aan de hand is en dan een beslissing nemen. Tot die tijd de rescencie gewoon laten staan ipv verbergen.

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    8 leden, 267 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.