• 0

Wie heeft er ervaring met Streya of Mijndienstverlener?

Aanbevolen berichten

  • 0

Trustpilot: vier positieve reviews van mensen die nog nooit eerder een oordeel hebben gedeeld en één klant die zich onvriendelijk behandeld voelt. Die laatste heeft meerdere reviews gegeven.

 

Telefoonboek: drie positieve reviews van mensen die nooit eerder een review achtergelaten hebben.

 

Facebook: 1255 likes en 1250 followers van vage herkomst.

 

Ze zijn net begonnen dus ook de (al-dan-niet fake) reviews zijn vers. Er zijn iets van driehonderd aanbieders, bijvoorbeeld een stuk of dertig rijscholen in heel Nederland. Dus ze moeten nu snel groeien.

 

Hiep hiep hoera: honderd jaar A4  :partying-face:  (DIN = Duits Instituut voor Normalisatie)

Link naar reactie
  • 0

Beste,

 

Al onze reviews zijn echte reviews. Al onze volgends zijn echte volgers. Hoe komt het dat u zo negatief bent meneer TwaBla? Iemand die ons bedrijf niet kent kan door uw reactie al snel geneigd zijn om geen zaken te doen met ons.

 

Ik maak gelijk gebruik van deze gelegenheid om ons bedrijf te beschrijven.

 

Onze dienstverlening bestaat uit vraag en aanbod combineren. Vraag krijgen wij doormidden van leadgenerators en ons team die elke week alle nieuwe bedrijven benaderen met de vraag of wij kosteloos kunnen helpen bij het zoeken naar bepaalde dienstverleners.

 

De aanvragen koppelen wij aan bedrijven met een presentatie op ons platform. Op die wijze voorzien wij onze klanten van offerte aanvragen. Tevens beoordelen wij de aanvragen op marktconforme prijzen zodat de bezoeker niet teveel betaald.

 

Voor elke branche hebben wij specialisten die nauwkeurig naar de aanvragen kijkt. Op deze wijze kunnen wij beide partijen voorzien.

 

Indien u meer wilt weten over ons bedrijf bent u van harte welkom om een kijkje te nemen en kunnen wij tijdens een kopje koffie uw wat beledigende reactie verder bespreken. Ik weet zeker dat ik u kan laten zin dat telefonische verkopers niet altijd maar oplcichters hoeven te zijn.

 

Wellicht heeft u veel nare ervaringen gehad met malafide praktijken en in dat geval snap ik uw reactie. Gelukkig hebben wij op dit mooie platform de mogelijkheid om te reageren.

 

Link naar reactie
  • 0

Uw provocerende reactie doet mij bijna uitgebreid te gaan reageren en geeft mij bijna het gevoel u uitleg verschuldigd te zijn, maar een ieder die klant is van Streya kan zijn bevindingen uiteraard delen. Ik ga er dan ook van uit dat verdere reacties gericht dienen te zijn aan TS door klanten die een eerlijke oordeel kunnen vellen. Dit zodat TS, en andere potentiële klanten zelf, kunnen beslissen om zaken met ons te doen.

Link naar reactie
  • 1

Uw provocerende reactie doet mij bijna uitgebreid te gaan reageren en geeft mij bijna het gevoel u uitleg verschuldigd te zijn, maar een ieder die klant is van Streya kan zijn bevindingen uiteraard delen.

Ik oordeel niet, ik verwonder me slechts. Het valt me in elk geval op dat de reviews op FB grotendeels afkomstig zijn van mensen met dezelfde achternaam en dat van de likes op FB er 630 uit Egypte lijken te komen. Dat kan natuurlijk allemaal heel verklaarbaar zijn.

 

 

[verandering: quote naam gebruiker is geanonimiseerd]

Met vriendelijke groet, Ron van der Kolk MSc MBA

 

Ik werk via Inflection als interimmanager voor de publieke sector aan betere

dienstverlening, bedrijfsvoering & informatievoorziening door de overheid. 

Link naar reactie
  • 0

Wat u schrijft zijn allemaal aannames met als doel ons bedrijf als niet geloofwaardig weg te zetten. Ik moet mijzelf hier gaan verdedigen terwijl er alleen wordt gevraagd naar de ervaring met ons bedrijf. Waarom wordt daar op gereageerd door iemand die ons helemaal niet kent? En vervolgens volgen er aannames die weer de geloofwaardigheid van mijn startend bedrijf kunnen schade. Jammer als jullie op deze manier zieltjes proberen te winnen.

 

Tevens vind ik dat u als moderator op deze manier niet kunt deelnemen aan een gesprek, waarbij de geloofwaardigheid van u hoger ligt dan dat van een startende onderneming. Dat is totaal geen eerlijke verhouding. Graag ontvang ik van u de gegevens van de verantwoordelijke van dit forum.

 

Ik wil graag voorstellen om alle reactie te verwijderen behalve die van TS zodat er een eerlijke mening gevormd kan worden op basis van echte gebruikers.

 

Link naar reactie
  • 0
Wat u schrijft zijn allemaal aannames met als doel ons bedrijf als niet geloofwaardig weg te zetten.

Over aannames gesproken - je hebt geen idee wat mijn motivatie is. Laat ik het je vertellen: ik wil mede-ondernemers behoeden voor misstappen, en als er een bedrijf genoemd wordt waarvan de weinige reviews die er te vinden zijn van familie en vrienden komen, dan vind ik dat op zijn minst een beetje verdacht. Lees nog even terug: ik zeg niks over de kwaliteit van je bedrijf!

 

In plaats van dat je daar inhoudelijk op ingaat (of het gewoon toegeeft, kom op!) ga je een beetje staan stampvoeten.

 

Tevens vind ik dat u als moderator op deze manier niet kunt deelnemen aan een gesprek...

Ik neem al 12 jaar als lid deel aan Higherlevel, en modereer als ik toevallig wat zie wat moderatie behoeft. Dat is maar zelden, dus alles waar geen "mod-opmerking:" of iets dergelijks voor staat is op persoonlijke titel.

 

Graag ontvang ik van u de gegevens van de verantwoordelijke van dit forum.

Kijk even op https://www.higherlevel.nl/higherlevel/watishigherlevel

 

Ik wil graag voorstellen om alle reactie te verwijderen behalve die van TS zodat er een eerlijke mening gevormd kan worden op basis van echte gebruikers.

Echte gebruikers? Zoals die op Facebook?

 

En over dat verwijderen van reacties: dat kun je denk ik wel vergeten. Berichten worden maar heel zelden verwijderd.

 

Wil je dat de stemming rond je bedrijf verbetert, zorg daar dan zelf voor. Ga niet arrogant over die reviews lopen mopperen, maar wees gewoon open en eerlijk. Dat zal gewaardeerd worden. Wat je nu doet versterkt alleen maar het gevoel dat er iets niet lekker zit.

 

 

[verandering: quote naam gebruiker is geanonimiseerd]

 

Link naar reactie
  • 0

In de forum regels staat dat het delen van ervaringen toegestaan is. Dit topic wordt echter nu gebruikt om een rede waar TS niet om heeft gevraagd. Daarom nogmaals het verzoek om de reacties te verwijderen zodat echte gebruikers van ons platform hun ervaringen kunnen delen. Een heel simpel

verzoek en een waardering naar TS voor de genomen moeite om naar ervaringen te vragen.

Link naar reactie
  • 0

Goed, als mod dan: nee, er wordt niks verwijderd.

 

Als er dingen worden gezegd die je niet vindt kloppen kun je daar inhoudelijk op ingaan.

 

Ik laat het bij de aannames op dit platform. Een inhoudelijke reactie zal ik richting Den Haag doen. Ik zal ook verder geen reacties meer plaatsen dus het verder bevuilen van dit topic laat ik aan u over

 

Link naar reactie
  • 0

Persoonlijk weet ik niet wat "Streya" is (en gezien de reacties hier ben ik daar ook wel blij om!).

 

Maar als ik er voor zou willen zorgen dat dit 'project' en valse start kreeg, dan zou ik precies zo reageren als "H. Kops" hier doet.

Erg dom, vind ik (gezien hij kennelijk probeert om het een en ander te 'repareren').

 

Mijn mening slechts.

 

Link naar reactie
  • 0

Die meneer van Streya heeft waarschijnlijk niet gezien dat dit topic gerelateerd is aan een klant die een beetje overdonderd was door de snelle service van Streya.

 

Ik heb ja gezegd tegen om op een Offertesite geplaatst te worden. Ze kwamen met het verhaal dat in de stad waar ik werk veel gezocht werd naar administratiekantoren, terwijl de SEO specialisten aangeven dat daar in mijn stad niet opgezocht wordt. In het verhaal werd gesproken over 6 maanden en nu blijkt dat de betaling voor 6 maanden is, maar dat je er wel meteen voor 1 jaar aan vast zit. Normaal gesproken geef ik aan dat ik er eerst over na wil denken, maar vanochtend was ik helaas niet zo wakker om dat te doen. Ik heb inmiddels ook op de betreffende site gekeken en heb er helaas niet zo veel vertrouwen in.

Hiep hiep hoera: honderd jaar A4  :partying-face:  (DIN = Duits Instituut voor Normalisatie)

Link naar reactie
  • 0

Die meneer van Streya heeft waarschijnlijk niet gezien dat dit topic gerelateerd is aan een klant die een beetje overdonderd was door de snelle service van Streya.

 

Jawel, had ie wel gezien volgens mij.

 

Maar sinds kort hebben wij daar een bepaalde term voor: 'alternatieve feiten' of zoiets...

Link naar reactie
  • 0

Nou, ik snap wel dat Mister Streya niet blij is. Zo'n offerte-service kampt natuurlijk met de kip-ei kwestie. Je hebt veel rijschoolhouders nodig om een landelijk dekkende dienst te bieden. Of klussenbedrijven. Of partycateraars.

 

Een klein zetje aan likes en positieve reviews is dus best te begrijpen.

 

Veel belangrijker is hoe verse klanten behandeld worden. Ik zal Pluus eens vragen of de opzegging binnen 24U geaccepteerd is.

 

HL is er om (startende) ondernemers te helpen en misschien kunnen we beide ondernemers van dienst zijn door te bemiddelen. ;)

 

Hiep hiep hoera: honderd jaar A4  :partying-face:  (DIN = Duits Instituut voor Normalisatie)

Link naar reactie
  • 0

HL is er om (startende) ondernemers te helpen en misschien kunnen we beide ondernemers van dienst zijn door te bemiddelen. ;)

Inmiddels is de klacht die aanleiding was voor dit topic opgelost door beeindiging van de overeenkomst.

 

Er hebben zich over het weekend ook geen andere ondernemers gemeld met vergelijkbare klachten (zoals we in een ander topic wel meemaakten), dus mijn suggestie is om dit topic uit het openbare forum weg te halen.

 

Hiep hiep hoera: honderd jaar A4  :partying-face:  (DIN = Duits Instituut voor Normalisatie)

Link naar reactie
  • 0

Bij een collega van mij stond een paar dagen geleden een deurwaarder op de stoep met aan sommatie opgemaakt door een incassobureau ingehuurd door Streya. Behalve deze sommatie werd ook een kopie van een 'opdrachtovereenkomst' geleverd waar de handtekening van mijn collega op zou staan. Echter was deze handtekening helemaal niet van mijn hem!

 

Ik weet dat hij is opgebeld door een verkoper van Streya in Februari. Ik was daar toen namelijk bij aanwezig. Streya kom hem opdrachten aanbieden, maar eerst moest hij daarvoor betalen. Daar is hij niet mee akkoord gegaan.

 

Volgens eigen zeggen is hij niet lang daarna gebeld door een boze dame die beweerde dat hij Streya geld schuldig was en dat zij eea kon bewijzen aan de hand van een opgenomen telefoongesprek. Hier is hij niet ingetrapt.

 

 

 

 

Link naar reactie
  • 0

Beste bcastelijns,

 

Wat vervelend om te horen! Graag komen wij met met uw collega in contact om te kijken waar het probleem ligt. Wij werken namelijk niet met getekende contracten, tenzij deze via een offerte per mail geaccordeerd is. Er moet spraken zijn van een misverstand.

 

Tevens bieden wij ook geen opdrachten aan maar offerte aanvragen. Het ligt immers aan de aanvrager of hij de opdracht gunt aan de aanbieder. Samen met de aanvrager stellen wij dan een complete aanvraag op papier welke wij dan doorsturen naar de aanbieder. De aanbieder bekijkt de aanvraag en koppelt zijn tarieven daaraan. Daarna vragen wij de aanvrager om de opdracht te bevestigen.

 

Zou u aan uw collega kunnen vragen om ons even te bellen? Zou uw collega dan kunnen zeggen aan mijn collega van de klantenservice dat hij belt na aanleiding van Higher Level? Dan maak ik daar een interne notitie van. Onze klantenservice is bereikbaar op 085-0645555.

 

MH

 

 

 

_________

volledig citaat van direct voorgaande bericht verwijdert tgv de leesbaarheid van het topic

Link naar reactie
  • 0

Hoi mijn naam is René van Drive@R uit Den Haag.

 

Ik kwam toevallig via Google hier toen ik zocht naar mezelf hahaha en ik heb hele goede ervaringen met Streya. Ik ben een paar maanden geleden gebeld door een meneer die aangaf dat er in mijn regio nog geen koerier in Den Haag op het platform stond en of ik interesse had om voor 400 euro een jaar lang een bedrijfspresentatie af te nemen zodat offerte aanvragen aan mij gekoppeld konden worden. Omdat ik best wel wat werk kon gebruiken heb ik daarmee ingestemd en werd er een bandje opgenomen met alle afspraken.

 

De eerste weken was er weinig contact maar daarna begonnen de aanvragen wel binnen te komen. Ik rij door streya nu ook voor een paar vaste opdrachtgevers en ben erg blij met deze dienst!

 

Ik moet zeggen dat ik in de eerste instantie niet veel vertrouwen had. Geen idee waarom niet want achteraf ben ik toch blij dat ik mee doe.

 

Minpuntje is de korte betalingstermijn. Deze moet wel voor een startende onderneming wat langer zijn want ik kon pas 8 weken later betalen toen mijn factuurjes betaald werden.

 

 

Link naar reactie
  • 0

Ik kwam toevallig via Google hier toen ik zocht naar mezelf hahaha en ik heb hele goede ervaringen met Streya. Ik ben een paar maanden geleden gebeld door een meneer

Da's toevallig! Oh, ik zie op internet dat die meneer en jij elkaar al veel langer privé kennen. Ook toeval?

 

Met vriendelijke groet, Ron van der Kolk MSc MBA

 

Ik werk via Inflection als interimmanager voor de publieke sector aan betere

dienstverlening, bedrijfsvoering & informatievoorziening door de overheid. 

Link naar reactie
  • 0

Hoi mijn naam is René van Drive@R uit Den Haag.

 

Ik kwam toevallig via Google hier toen ik zocht naar mezelf hahaha en ik heb hele goede ervaringen met Streya. Ik ben een paar maanden geleden gebeld door een meneer die aangaf dat er in mijn regio nog geen koerier in Den Haag op het platform stond en of ik interesse had om voor 400 euro een jaar lang een bedrijfspresentatie af te nemen zodat offerte aanvragen aan mij gekoppeld konden worden. Omdat ik best wel wat werk kon gebruiken heb ik daarmee ingestemd en werd er een bandje opgenomen met alle afspraken.

 

De eerste weken was er weinig contact maar daarna begonnen de aanvragen wel binnen te komen. Ik rij door streya nu ook voor een paar vaste opdrachtgevers en ben erg blij met deze dienst!

 

Ik moet zeggen dat ik in de eerste instantie niet veel vertrouwen had. Geen idee waarom niet want achteraf ben ik toch blij dat ik mee doe.

 

Minpuntje is de korte betalingstermijn. Deze moet wel voor een startende onderneming wat langer zijn want ik kon pas 8 weken later betalen toen mijn factuurjes betaald werden.

 

 

 

Wat leuk dat u hier uw ervaring schrijft! Bent u nog blij met uw website? Ik zal uw tip omtrent de betalingstermijn noteren. Fijne zaken!

 

MH

Link naar reactie
  • 0

Als ik dan ook nog even het volgende mag aanstippen, voor degene die het gemist hebben:

 

Drive@r : Ik kwam toevallig via Google hier toen ik zocht naar mezelf hahaha .

 

Waarschijnlijk is drive@r in de war mbt tot wie hij/zij werkelijk is, want tot voor zijn of haar post kwam helemaal er geen drive@r voor in dit topic, of op higherlevel. Wel 'Streya' natuurlijk, maar dat is drive@r toch niet, of heeft hij/zij zich per ongeluk versproken?

 

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    7 leden, 268 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.