Topic verwijderd?

Aanbevolen berichten

Beste leden,

 

Ik ben nieuw op dit forum en had serieuze vragen voor mijn schoolproject. Nu had ik een topic aangemaakt en had ik een reactie gehad. Maar nu is mijn topic verwijderd. Wat kan de reden zijn?

Ik had 3 vragen in 1 topic gedaan, omdat ik anders 3 topics moest openen en dit makkelijker was.

 

Jammer dat ik niet kan zien waarom iets wordt verwijderd, want nu kan ik daar de volgende keer niet op letten.

Link naar reactie

Beste Kim,

 

Welkom op Higherlevel.

 

Uit de forumregels, waarmee je bij het aanmaken van een account akkoord bent gegaan:

 

We zijn een ondernemersforum. Vragen van werknemers worden niet behandeld. Ben je student? Aan huiswerk-, studie-, afstudeer-, stagevragen en afstudeerscripties doen wij niet.

 

 

 

Met vriendelijke groet, Ron van der Kolk MSc MBA

 

Ik werk via Inflection als interimmanager voor de publieke sector aan betere

dienstverlening, bedrijfsvoering & informatievoorziening door de overheid. 

Link naar reactie

Kimberley, op Higherlevel staan we studievragen en vragen over hypothetische plannen van hypothetische bedrijven inderdaad niet toe.

 

Uit de forumregels:

We zijn een ondernemersforum. Vragen van werknemers worden niet behandeld. Ben je student? Aan huiswerk-, studie-, afstudeer-, stagevragen en afstudeerscripties doen wij niet.

 

Je vorige topic is daarom verwijderd en ook dit topic gaat op slot.

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    7 leden, 212 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.