• 0

Handelsnaam Vraag !

Goedemiddag,

 

Ik heb een vraag/Dillema waar ik wat advies voor kan gebruiken, ik hoop jullie mij willen en kunnen helpen.

 

Naar aanleiding van het feit dat mijn compagnon de Handoek in de ring heeft gelegd. Ben ik met een ander partij ( partij O ) in gesprek geraakt, Die mij middels geld/administratie enz. wil gaan ondersteunen om toch te gaan opstarten. maar nu hebben we een Dillemma waar we even niet uit komen.

 

Ik heb reeds een BV (BV X) waarvan Partij O dan mede eigenaar word , Maar nu vragen wij ons af of we als Handelsnaam de Naam van Partij O Moeten Gebruiken of gewoon de oorspronkelijk Naam van BV X

 

de Handelsnaam van van BV O bestaat al reeds 4 jaar ,en de BV X is nieuw, en mag dit eigenlijk wel ? juridisch gezien

 

Mvg

Richard

 

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

5 antwoorden op deze vraag

  • 0

Ik heb reeds een BV (BV X) waarvan Partij O dan mede eigenaar word , Maar nu vragen wij ons af of we als Handelsnaam de Naam van Partij O Moeten Gebruiken of gewoon de oorspronkelijk Naam van BV X

 

de Handelsnaam van van BV O bestaat al reeds 4 jaar ,en de BV X is nieuw, en mag dit eigenlijk wel ? juridisch gezien

Ik snap je vraag "of dit juridisch mag" niet helemaal. BV X heeft een handelsnaam en die verandert niet door wijzigingen in de aandeelhouders van BV X.

 

Met vriendelijke groet, Ron van der Kolk MSc MBA

 

Ik werk via Inflection als interimmanager voor de publieke sector aan betere

dienstverlening, bedrijfsvoering & informatievoorziening door de overheid. 

Link naar reactie
  • 0

Dat mag met toestemming van B.V. O. Of dat slim is, vraag ik me af. Want wat als er gedoe ontstaat (en dat gebeurt nogal eens). Als u er toch voor kiest, legt de afspraken dan goed vast, ook voor de toekomst in het geval van een eventueel afscheid van elkaar.

Want onverwacht verplicht je handelsnaam moeten veranderen is niet iets waar je op zit te wachten.

Met vriendelijke groet,

mr. Monique Doomernik

UwJurist.nl-Contracten en Voorwaarden-Arbeidsrecht-Huurrecht-Franchiserecht

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    7 leden, 227 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.