• 0

Starten van een call center in Marokko

Ik ben een Telecom professional met meer dan 19 jaar ervaring in de Telecom business. Ik zou graag een call center in Marokko willen opstarten, en met voorkeur in Tanger. Ik zou het zeer op prijs stellen als jullie mij kunnen adviseren wat hiervoor nodig is.

 

PS: Ik heb nu al een import&export bedrijf in Marokko opgezet.

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

4 antwoorden op deze vraag

  • 0

Marokko kent een groot aantal callcenters, verspreid over diverse plaatsen, dus het handigste is om ter plekke een onderzoek in te stellen. Ze werken vooral voor Franstalige klanten, maar er is een aantal Nederlandstalige callcenters, waar vooral jonge Marokkaanse Nederlanders werken.

 

Ik heb echter de indruk dat de Nederlandstalige callcenters in Suriname en in Turkije sneller gegroeid zijn dan die in Marokko ...

 

 

Link naar reactie
  • 0

Beste dido,

 

welkom op ondernemersforum Higherlevel.

 

Waar en op welk niveau heb je deze werkervaring opgedaan en waarom zou je dan kiezen voor een vestiging in Marokko en juist in Tanger?

 

Waarom zou je je niet concentreren op jouw huidige of bestaande activiteiten? Of in deze sector meer dienstverlenend proberen te worden?

 

Wat is (of zijn) de doelmarkt(en) en doelgroep(en)?

 

Groet,

 

Highio

 

"The secret is to take an existing product, service or concept and then take it up a level by applying your own vision and creativity."

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    4 leden, 172 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.