loading
Ga naar inhoud
thijsw1995
Verberg

domeinnamen verkopen

vraag

Beste allemaal,

ik heb mijn eerste domeinnamen ingekocht en zou graag willen weten wat jullie ervan vinden en misschien een mening over de verkoopprijs kunnen maken. Ik ben nieuw in het wereldje dus ik heb nog geen idee wat de waarde kan zijn.

alvast bedankt!!

bestelsterk.nl

defanatiekesporter.nl

fanatiekesporter.nl

lerentestuderen.nl

onlinenetwerken.nl

sterkemening.nl

supplementenverkoop.nl

tipstegenkater.nl

tradingtips.nl

zie jullie mening graag tegemoet:)

Link naar bericht
Delen op andere sites

3 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

• 0
  • Waardeer dit antwoord

Waarom denk je dat deze domeinnamen meer waard zouden zijn dan de registratiekosten? Naar mijn mening zijn het geen geweldige domeinen (logisch ook, anders waren ze allang geregistreerd natuurlijk). Als je dacht hier snel geld mee te kunnen verdienen ben ik bang dat je teleurgesteld gaat worden...

Onder de naam Bob de webbouwer bouw en verbeter ik websites.

Daarnaast verzorg ik dj's en drive-in-shows op bruiloften, bedrijfsfeesten, verjaardagen enzovoorts.

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 0
  • Waardeer dit antwoord

Waarom denk je dat deze domeinnamen meer waard zouden zijn dan de registratiekosten? Naar mijn mening zijn het geen geweldige domeinen (logisch ook, anders waren ze allang geregistreerd natuurlijk). Als je dacht hier snel geld mee te kunnen verdienen ben ik bang dat je teleurgesteld gaat worden...

bedankt voor je feedback! ik dacht dat er wel potentie achter sommige zat en zag het als een kans. Ga ze alsnog proberen te verkopen en hopelijk je ongelijk bewijzen.

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 0
  • Waardeer dit antwoord

Voor elke vorm van handel verwachten we dat je als beginnend handelaar zelf onderzoekt hoe die handel werkt en wat je handelswaar waard is.

Dit topic gaat op slot, anders staat het hier binnen de kortste keren vol met vragen naar de handelswaarde van tweedehands auto's, tweedehands witgoed, enzovoort, enzovoort.

Link naar bericht
Delen op andere sites
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Breng jouw businessplan naar een higher level!

Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

• Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 65.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis