• 0

domeinnamen verkopen

Beste allemaal,

 

ik heb mijn eerste domeinnamen ingekocht en zou graag willen weten wat jullie ervan vinden en misschien een mening over de verkoopprijs kunnen maken. Ik ben nieuw in het wereldje dus ik heb nog geen idee wat de waarde kan zijn.

 

alvast bedankt!!

 

bestelsterk.nl

defanatiekesporter.nl

fanatiekesporter.nl

lerentestuderen.nl

onlinenetwerken.nl

sterkemening.nl

supplementenverkoop.nl

tipstegenkater.nl

tradingtips.nl

 

zie jullie mening graag tegemoet:)

 

 

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

3 antwoorden op deze vraag

  • 0

Waarom denk je dat deze domeinnamen meer waard zouden zijn dan de registratiekosten? Naar mijn mening zijn het geen geweldige domeinen (logisch ook, anders waren ze allang geregistreerd natuurlijk). Als je dacht hier snel geld mee te kunnen verdienen ben ik bang dat je teleurgesteld gaat worden...

Onder de naam Bob de webbouwer bouw en verbeter ik websites.

Daarnaast verzorg ik dj's en drive-in-shows op bruiloften, bedrijfsfeesten, verjaardagen enzovoorts.

Link naar reactie
  • 0

Waarom denk je dat deze domeinnamen meer waard zouden zijn dan de registratiekosten? Naar mijn mening zijn het geen geweldige domeinen (logisch ook, anders waren ze allang geregistreerd natuurlijk). Als je dacht hier snel geld mee te kunnen verdienen ben ik bang dat je teleurgesteld gaat worden...

 

bedankt voor je feedback! ik dacht dat er wel potentie achter sommige zat en zag het als een kans. Ga ze alsnog proberen te verkopen en hopelijk je ongelijk bewijzen.

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    8 leden, 271 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.